LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Suncity »

Wat me opvalt is dat we regelmatig hier te horen krijgen, dat er ook nette mlm bedrijven zouden zijn. Maar zelfs bij hun stikt het van de "foutjes".
Hoe kan dat toch?
Met nette NWM bedrijven bedoelen we degene die eerlijk zijn over de voor- en nadelen. Dat distributeurs vantevoren duidelijk maken dat het geen snel rijk worden concept is. Helaas zitten er rotte eieren tussen, die beweren dat je binnen enkele maanden gigantische bedragen binnenhaalt. Dit is niet reëel.
Het is naïef om te denken dat NWM bedrijven perfect zijn. Dat is geen enkel bedrijf of het nou een NWM bedrijf of een regulier bedrijf betreft.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Suncite, kan je dan enkele "nette" mlm bedrijven opnoemen? En in één ruk ook aangeven waarom ze "net" zijn?

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Suncity »

Suncite, kan je dan enkele "nette" mlm bedrijven opnoemen? En in één ruk ook aangeven waarom ze "net" zijn?
mlmangel. Ieder nwm bedrijf is in wezen goed, mits ze vantevoren duidelijk maken het hoe en waarom en goed uitleg geven over het marketingplan. Het zijn de 'rotte eieren' die het vaak verpesten. Je kan het bedrijf zelf niet hierop aanspreken. Zie mijn vorige berichtje.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Maarschalk »

WIN is dus ook goed?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ Suncity
Met nette NWM bedrijven bedoelen we degene die eerlijk zijn over de voor- en nadelen. Dat distributeurs vantevoren duidelijk maken dat het geen snel rijk worden concept is.
Op basis van deze uitspraak van jou herhaal ik mijn vraag, noem één mlm bedrijf dat wel net is.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

@Suncity,
Het is naïef om te denken dat NWM bedrijven perfect zijn. Dat is geen enkel bedrijf of het nou een NWM bedrijf of een regulier bedrijf betreft.
Je spreekt van mlm bedrijven tov reguliere bedrijven. Als we Van Dale erbij halen, zijn mlm bedrijven dus irregulier, ongewoon. In welk opzicht zijn ze volgens jou ongewoon?

re·gu·lier2 (bn.)
1 geregeld, regelmatig => gewoon; <=> irregulier

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... d=regulier

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Schallulleke....
WIN is dus ook goed?
Niet vloeken!

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik stelde deze vraag aan Suncity. Jouw mening over WIN is mij bekend. En aangaande WIN hebben we dezelfde mening.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Schallulleke,
Ik stelde deze vraag aan Suncity. Jouw mening over WIN is mij bekend. En aangaande WIN hebben we dezelfde mening.
Heb je het tegen mij.... of tegen ZOT? 8)

Zotte So be it

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Suncity »

WIN is dus ook goed?
Over WIN kan ik geen mening geven. Ik ken het bedrijf namelijk niet. Even gegoogled en zag dat het een wellness bedrijf is.


Welke filmpje bedoel je trouwens? Ik heb die van Quixtar wel gezien en ook commentaar op gegeven.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dat filmpje van Quixtar, ik heb je commentaar niet gezien.

De Nette Netwerker
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:58

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

Jow de mannen.

Discussier gezellig verder hier, voor zover je er mensen mee denkt te bereiken, en geniet nog van het weer daaro!

De groeten uit emmellemdistan.

En ja hoor, ook hier is het LEGAAL :-)

Allan
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:48

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Allan »

Man, Laat Maar!

Okè, zal nu nog vriendelijk blijven...

Ooit ben ik met Lady De Racine in aanraking gekomen... :evil:
Ooit ben ik met een Piramide spel in aanraking gekomen... :evil: laat maar...oplichters!!!
Ooit ben ik met Herbalife in aanraking gekomen... :roll: ...tja...snurk snurk...

Wat hier allemaal hetzelfde van is, is dat het allemaal opgezet is door "dikke nekken" ofwel door de "rijke".
Het is net klaar met z'n opleiding die rijke pappa heeft kunnen veroorloven en het bedenkt al een manier om zelf rijk(nog rijker) of beter gezegd "centjes bij te verdienen" "Onafhankelijkheid".
In het begin is het leuk maar na een tijdje wordt je klantenbestand zeer klein.
Wat doe je dan?
Draagvlakken crëeren of wel mogelijk mede MLM'ers recruteren.
Met wat? Een leuk verhaaltje dat je zelf ooit begonnen bent met het gebruiken van het product, je bent er vervolgens overtuigd van hoe goed dat het spul werk(natuurlijk :lol: ), show off met jou z.g.n. dunne/dikke uiterlijk foto's, de met photoshop bewerkte plaatjes. Je komt vervolgens iemand tegen of beter nog, benaderd jou vanwege die aantrekkelijke advertenties om je lichaam op orde te stellen met "natuurlijke producten" net zoals die troep van een Guanara met zijn bijwerkingen...oke...dat weten we dan!

Nu wilt een klant een product proberen om de wensen van zijn lichaam bij te sturen, maar wel "op een gezonde manier", he!
Maar...tijdens zijn bezoek wordt ie lekker gemaakt over de extra centjes die je kunt bijverdienen als "Distributeur" zijnde of over onafhankelijk worden!!!
Waarom niet? Een gebruiker krijgt tenslote korting op sommige producten en bij hoeveelheden kun je nog meer korting verkrijgen, toch?!
We weten de rest van het verhaal wel, denk ik...
Jij koopt van mij, jou klant koopt van jou en ieder verdient er een centje bij...daarnaast kun je ook nog een bonus hierop krijgen, bij een bla bla bla en nog meer gebla... ach, ga toch steppen, mens!

Tegenwoordig zijn ze ook al bij het Centrum Voor Werk en Inkomen gesignialeerd!
Bezoek de site, meld je aan, gratis een DVD toegestuurd met een filmpje erop van een persoon die zijn verhaal doet over MLM en "het systeem" maar het wordt zodanig omschreven, dat je eerst naar een eerste "bijeenkomst" moet komen...hier komen vervolgens mensen met stropdassen van de markt, koffertjes van het leger des onheils en een laptop van de Aldi die indruk willen maken op alle nieuwkomers en over willen komen als toekomstige onafhankelijke ondernemer....
Een kletsverhaal aanhoren over "mijn ervaring" "het bedrijf in USA" een eigen ondernemings plan, een "starters investering" en hier draaid het dan om!
Een Starters investering van ongeveer "maar" 250 euro of meer of ietsje minder?
Want ja...zeg nou eerlijk...wil je een eigen onderneming, dan moet je ook wel wat investeren!
Tjakkaaaaaaaaaaa!!!! Ketsjinggggggggg!!!

Natuurlijk krijg je ook professionele begeleiding!
Tja, logisch, hè! Je begeleiders zijn diegene die "jij" als "Gebruiker" cq "Verkoper" cq "Distributeur" steeds rijker maakt en die wel een tandwiel kunnen gebruiker zodat "hun systeem" goed en gesmeerd(gelikt) blijft lopen.

Daarnaast is er nog altijd 1 probleem:
In de 17 verschillende landen zijn al mensen bekend met Herbalife en zijn activiteiten...en waar moet die nieuwkomer nu dan gaan werven om "dè" centjes voor zichzelf te verdienen???
Vertel? Waar? Nou? In Timboektoe of Lapland?
Dat is dan jou probleem, want zolang jij als nieuwkomer producten inslaat van jou contactpersoon en die vervolgens bij die en etc. etc...Zolang jij van hun blijft kopen, worden zij hier allemaal rijker van en jij niet!
In Nederland kun je het wel "Shaken" :lol: (heb je e'm? Shaken?) met al die nuchtere mensen hiero...MAAR DIT WORD NOOIT VERTELD!!!
Zodra je over Herbalife begint te zeuren beginnen ze al te vloeken....

Persoonlijk kan ik niet zo tegen al deze kwats en lekkermakerij...
Een klant komt omdat het met een lichaamelijk of uiterlijk probleem zit en hier wat aan doen wilt met de juiste producten.
En ineens zit ie dan op zo'n "meeting" om een mogelijke distributeur te worden...zonde Mhr. P. Tan en zijn speelmaatjes! :roll:
Laat je klant met rust, geldmaniak! :twisted:

Er blijkt ook nu dan weer 1 doel te zijn, en dat is "rijk, rijker en nog rijker worden"!!!
Herbalife gooit alles in de strijd om nieuwe leden te werven en zelf natuurlijk ook weer een centje bij te verdienen.
Overal van die belachelijke advertenties en...hahahaha....die stickers op die auto's!!! VET MAN! Buttons, pennen, kladblokjes en al die andere kermis promotie meuk...hahahahahaha!
Belachelijk gewoon!

"HERBALIFE KOMT NAAR JOU TOE DEZE ZOMER"

Ach, Herbalife en alle andere MLM'ers het is gewoon een kwestie van tijd en je "Wallet" wordt steeds kleiner en dunner.
Dan gaat het tijd worden om weer aan de bak te gaan, of misschien gebeurd dit ook al voor je mogelijke terugval...

[ er wordt ook over respect gesproken ]
Werk gewoon hard als alle andere mensen of start een bedrijf waar je vele werklozen een plezier mee kunt doen.
DAN PAS krijg je veel respect en kun je nog steeds een partij golf spelen of tennisen.
Maar je kunt ook vrijwilligerswerk voor gehandicapten of zwervers doen!

JE KOMT MET NIKS EN GAAT MET NIKS...SO BE IT

Multi Level Meuk
Ik denk dat ik maar een aardbeishake van de Mc Donalds neem.
Het is lekker, betaal en betrouwbaar!

Niet boos zijn, Haarbalife...Ik ben gewoon een eerlijk en hardwerkend mens die uitzuigerij van eerlijke mensen als een criminele activiteit beschouw.

SxS! :twisted:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Allan.......,

hhhhhaaaaaahoooeeeeeaaaaahhhha!

Was ERG amusant, Allen.......

Ben alleen een beetje bang dat je ooit in een mlmstructuur hebt "gezeten"..... :oops:

Ik denk dat er hier een paar niet zo blij zijn met zo een versterking! :wink:

So be it

Judge
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jul 2006 10:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Judge »

@ Allan en zijn verhaal...@ So Be It...

PS: Het gaat hier alleen over het MLM(oa Herbalife) systeem, dus niet over de producten van Herbalife! Dit even voorop gesteld! :shock:

Hallo beiden,

Het amuserend verhaaltje van Allan! :lol: lijkt mij een typische Herbalife systeem.
Maar ik denk niet dat ie ooit in zo'n systeem gezeten heeft.
Want ik herken dit ook en ook omdat Herbalife zo bekend staat met dit soort activiteiten.
Voer "Herbalife Negatief" in bij een zoekmachine in en bezoek maar eens "alle sites" die hierover een mening hebben.
Dat is pas ERG amusant maar ook heel leerzaam! :lol:

De Dvd, WebSites waar de naam Herbalife totaal niet vermeld staat maar wel veel omschreven staat over "Telewerken" of werken vanuit thuis en een "leuk centje bijverdienen"etc. :lol:, meetings met MLM'ers die graag indruk willen maken en "dan pas" de naam Herbalife uit durven te spreken, en ja Allan...Die stickers heb ik ook gezien...en dan wel op een gare Toyota Starlet met blauwe stinkende uitlaatgassen...bah!
LMAO! :lol:
Nou dit geeft dan al duidelijk aan hoe goed dat dit systeem werkt. :(
Ik vraag mezelf af hoelang dat deze "top MLM'er" het slachtoffer is...
De bestuurder had wel een dure Nike hemd aan, hoor! 8)
Deze zal vooraf ook eens een prachtverhaal aangehoord moeten hebben om onafhankelijk te worden...

@So Be It...
---> Ben alleen een beetje bang dat je ooit in een mlmstructuur hebt "gezeten"..... <---
:roll: So Be It...Okay, dit geeft dus aan dat Allan helemaal gelijk heeft, want je herkend het goed!
Is het de naam die vermeld staat :idea:, of zie je nu enige waarheid in het verhaal van Allan?
Jammer dat je dit toch weer laat blijken, hè... :oops:
:arrow: Logisch dat je onder vuur staat...
Het laatste woord zul je nooit hierover verkrijgen!

Je kunt wel blijven recruteren van MLM'ers ofwel Distributeurs voor Herbalife. :|
Maar serieuze doorzetters voor Herbalife zullen niet echt meer gevonden worden(zwevers), en de arme maar eerlijke mensen worden ook steeds meer slimmer! :mrgreen:
Ben nu eens eerlijk en zeg "Ja het is inderdaad heel erg moeilijk om nog leden te werven in Nederland" en vertel dit dan ook in een new-members meeting!

MLM is en wordt bij de meeste mensen steeds duidelijker vanwege de vele negative verhalen over ieder zijn eigen MLM systeem.
"Jij" zit er volgens mij tot je nek erin en zult ervoor moeten gaan...mijn respect hiervoor!
Maar niet iedereen droomt van een dure auto-huis-multlevel milionair :?
Einde discussie! Hier stopt het gewoon!

"De meeste dromen zijn bedrog" aldus onze Marco!

@So Be It:
PS. Nee, ik heb nooit met een mlmstructuur gezeten en dit zal ook NOOIT gaan gebeuren...
Ben het ook gewoon zat dat er mensen zijn die een manier zoeken om er zelf beter van te worden en dan zeker na de komst van de Euro.
De grootse tegenslag voor een gemiddeld gezin met 2 kinderen waarvan beide ouders hard voor de centen moeten werken.
Dus, teveel wanbetalers!
Voor de ondernemers is het ook wel een tegenslag, maar ja, die vinden hier wel wat op, hè! :idea:
En dit blijkt weer...

De komst van de Euro, een Werkgeversmarkt, Nederlanders meer naar het buitenland voor werk, BUITENLANDERS meer naar Nederland voor werk(positief voor de ondernemers...goedkoop, toch!)
Nederlanders die niet veel te besteden hebben zijn of kunnen werkloos zijn en hebben een discussie met het UWV of de bijstand.
Een mens met 1 been en een halve arm MOET tegenwoordig gewoon blijven werken, een gezin moet hard werken om ongeveer 600euro te verdienen voor hun kinderopvang omdat beiden moeten werken(verkeerd voor de kids) en ja, ga zo maar door!
Die irritante loterijen die je gek maken over hoe rijk je kunt worden en tegenwoordig MAAR 12.50 euro voor een lot vragen...MEER VOOR EEN LOT DAN TOEN DE GULDEN ER WAS....
Verhoging hier en verhoging daar, miscalcultaie door de belastingdienst...aanslag van 2 jaar geleden moet binnen 2 maanden betaald worden.
Alles word duurder en duurder, maar mijn inkomen blijft hetzelfde...hoelang heb ik nog om te leven???(overleven)

Wat is de reactie bij sommige mensen?
Crimineel worden en illigaal en makkelijk de centen gaan verdienen!
Een nieuw systeem gaan verzinnen om iedereen wat rijker te maken. :(
Nee, niet doen, nooit doen, begin hier niet aan!


SxS!

Goh...bijna net zo'n lang verhaal als Allan! :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Judge,
@So Be It...
---> Ben alleen een beetje bang dat je ooit in een mlmstructuur hebt "gezeten"..... <---
So Be It...Okay, dit geeft dus aan dat Allan helemaal gelijk heeft, want je herkend het goed!

Denk dat jij leest wat je WIL lezen......!
Wanneer ik "bang" ben dat betreffende persoon in een mlmstructuur werkzaam is geweest, dan bedoel ik dat dat de goede naam van mlm zwaar aangetast zal hebben! :lol:
of zie je nu enige waarheid in het verhaal van Allan?

Nee, dus.
Logisch dat je onder vuur staat...
Dat "vuur" komt niet van zelfstandig nadenkende mensen
de arme maar eerlijke mensen worden ook steeds meer slimmer!
Ben nu eens eerlijk en zeg "Ja het is inderdaad heel erg moeilijk om nog leden te werven in Nederland" en vertel dit dan ook in een new-members meeting!
Meer slimmer :roll:
En jij hebt het helemaal door.
De mlm-ers worden alleen maar rijk van de inschrijvingen en de markt is allang verzadigd, enz.....
Vreemd.... :? Diegenen die het altijd maar hebben over rijk worden, gr. auto, boten, villa's, mensen oplichten.... zijn altijd de TEGENSTANDERS van mlm....
Mlm-ers praten in het algemeen over een bijverdienste..... :)
Maar niet iedereen droomt van een dure auto-huis-multlevel milionair
Dát bedoel ik..!
PS. Nee, ik heb nooit met een mlmstructuur gezeten en dit zal ook NOOIT gaan gebeuren...

GOD zij dank..... 8)
Ben het ook gewoon zat dat er mensen zijn die een manier zoeken om er zelf beter van te worden

Aha! Jij bent op zoek hoe jij het slechter kan maken voor jezelf en je dierbaren??? Ik heb wel een paar suggesties. :wink:
en dan zeker na de komst van de Euro.
De grootse tegenslag voor een gemiddeld gezin met 2 kinderen waarvan beide ouders hard voor de centen moeten werken.
Dus, teveel wanbetalers!
Voor de ondernemers is het ook wel een tegenslag, maar ja, die vinden hier wel wat op, hè!
En dit blijkt weer...

De komst van de Euro, een Werkgeversmarkt, Nederlanders meer naar het buitenland voor werk, BUITENLANDERS meer naar Nederland voor werk(positief voor de ondernemers...goedkoop, toch!)
Nederlanders die niet veel te besteden hebben zijn of kunnen werkloos zijn en hebben een discussie met het UWV of de bijstand.
Een mens met 1 been en een halve arm MOET tegenwoordig gewoon blijven werken, een gezin moet hard werken om ongeveer 600euro te verdienen voor hun kinderopvang omdat beiden moeten werken(verkeerd voor de kids) en ja, ga zo maar door!
Die irritante loterijen die je gek maken over hoe rijk je kunt worden en tegenwoordig MAAR 12.50 euro voor een lot vragen...MEER VOOR EEN LOT DAN TOEN DE GULDEN ER WAS....
Verhoging hier en verhoging daar, miscalcultaie door de belastingdienst...aanslag van 2 jaar geleden moet binnen 2 maanden betaald worden.
Alles word duurder en duurder, maar mijn inkomen blijft hetzelfde...hoelang heb ik nog om te leven???(overleven)

Wat is de reactie bij sommige mensen?
Crimineel worden en illigaal en makkelijk de centen gaan verdienen!
Een nieuw systeem gaan verzinnen om iedereen wat rijker te maken.
Nee, niet doen, nooit doen, begin hier niet aan!
Had je even niks te doen? 8)

So be it

Judge
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jul 2006 10:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Judge »

Hey, wat leuk!

Het onderwerp staat nog geen dag online en ik krijg nu al een reactie erop! 8)

@So Be It...
Bedankt voor jou snelle reactie en jou slimme manier van benadrukken.
Na een tijdje hier actief te zijn, leer je dit wel, hè!

Bij het laatse bericht had ik inderdaad wel wat te doen.
Het komt er automatisch eruit gerold, als je begint over MLM en Herbalife.
Teslote blijft het beide een groot probleem voor onze maatschappij en gelukkig zal MLM en vooral Herbalife inderdaad meer en meer verzadigen!
Zit je straks thuis met al je investeringen! Ga je die dan snel verkopen aan jou onderste positie?

Okè...
Het voordeel voor MLM en Herbalife, is dat je deze kunt negeren maar hier heb je dus al duidelijk een beeld van verkregen.
Want je blijft het maar verdedigen...

Je zegt het zelf al..."De mlm-ers worden alleen maar rijk van de inschrijvingen en de markt is allang verzadigd, enz..... "
Stop er dan ook mee, of kun je hier niet meer onderuitkomen?

Inschrijvingen van geworven Distributeurs die eigenlijk nog niet voldoende informatie verkregen hebben, maar eerst op een dwaalspoor gebracht worden en vervolgens "voorlopig" nog even de borden met het euroteken moeten volgen, want ja...trainingen etc. kosten ook geld, hè!
Ook die worden niet een door het system vergoed...

Hoe dan ook...het maakt allemaal niks meer uit.
Herbalife en het MLM systeem wordt toch steeds minder en minder...het is gewoon een feit!
Die Herbalife speeltjes blijven zweven en ach laat ze toch maar zweven, hè!
Ze weten het toch allemaal beter en denken hier echt mee een TOP prestatie neer te kunnen zetten en dit lukt misschien ook wel...
Ten koste van anderen! :twisted:

Kom nu maar op met je volgende bericht!
Ik zal niet meer reageren, want dit blijft een nutteloze dicussie en je wilt toch altijd het laatste woordje doen...ga je gang!
MLM'ers zijn je toch altijd te slim af...(denken ze dan :mrgreen: )
Het is al niet slim genoeg om hier nog een keer een reactie op te plaatsten.

:idea: Hoe meer reacties van MLM'ers, hoe meer het blijkt dat wij allen gelijk hebben! :idea:

Allan heeft helemaal gelijk en er zullen genoeg mensen achter zich hebben staan met dezelfde mening over MLM en vooral Herbalife!.
Skake "So Be" It baby en de groeten aan Mr. Marc Hughes!

Oja...die komt uit de USA...oh...vandaar! :oops: :lol:
Deze link(1 van de xxxxxxxxxxxxxxxx) is toch ZO populair, he! :lol: :lol: :lol:
http://www.thuisblijfmoeders.nl/Show%20 ... alife.html FF CHECKUH!

Je zult veel waarheid terug vinden in de woorden van Allan!

SxS met je MLM praktijk en je laatste woordje!
:shock:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Judge,

Bij mensen die zulke commentaren geven heb ik totaal geen behoefte om in discussie te gaan......

So be it.

(Niet reageren..., toch? :roll: )

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Econometrist »

Diegenen die het altijd maar hebben over rijk worden, gr. auto, boten, villa's, mensen oplichten.... zijn altijd de TEGENSTANDERS van mlm....
Mlm-ers praten in het algemeen over een bijverdienste.....
Wat een onzin drop je nou toch weer op het forum.
Op de sites van ELKE mlm staat dat je toch vooral distributeur moet worden omdat je dan
- je lifestyle verandert
- je eigen uren bepaalt
- financiële onafhankelijkheid creëert
- meer vrije tijd voor je familie overhoudt

Welnu, zeg jij maar eens welk van deze punten je gerealiseerd ziet worden met de $420 per jaar die bijvoorbeeld een herbalifer jaarlijks gemiddeld tegemoet kan zien?

Nee, naast deze inkomsten moet je gewoon je werk aanhouden, dus je beunt in je vrije tijd zo'n beetje bij en je houdt daarom MINDER vrije tijd over. Je lifestyle verandert in die zin dat je sociale leven minder wordt, en ALS je een keer bij familie en bekenden komt, kom je telkens weer met je pilletjes en poedertjes aanzetten. Daar is je omgeving heel blij mee (NOT) en dus zoeken deze 'zakenmensen' al snel hun toevlucht op fora en banensites en dergelijke op het internet. Mooie verandering van lifestyle is dat. Je eigen uren bepalen kan wel. Je vrije uren dan wel te verstaan. Want de uren die je voor je echte job nodig had blijven natuurlijk nog steeds. En financiële onafhankelijkheid? Ja, je kan nu 2 maanden elk weekend een avondje stappen en dat helemaal zelf bekostigen. Wat een vrijheid!!!

Al met al bereik je de genoemde punten in de verste verte niet. Om deze te realiseren moet je namelijk... RIJK ZIJN. En hoewel inderdaad nergens letterlijk wordt gezegd 'je wordt rijik' wordt dit wel degelijk geïmpliceerd door deze voorstelling van zaken te geven.
Een snelle rekensom leert dat de som van alle uitgekeerde betalingen hooguit voldoende is voor een half procent van de deelnemers een dermate hoog salaris te verwerven dat de bovenstaande punten gerealiseerd kunnen worden. Maar daarbij staat dan 99,5% met lege handen. In de praktijk zullen de uitbetalingen wat minder scheef verdeeld zijn en hebben meer mensen een habbekrats en zijn er nog minder dan die 0.5% die er echt mee verdienen.

En ondertussen voor de buitenwereld maar de schijn ophouden dat de zaken zo goed gaan en dat het geld zo lekker binnen stroomt. FAKE IT 'TILL YOU MAKE IT, is hier voor de typerende aanduiding.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

Wat een onzin drop je nou toch weer op het forum.
Op de sites van ELKE mlm staat dat je toch vooral distributeur moet worden omdat je dan
- je lifestyle verandert
- je eigen uren bepaalt
- financiële onafhankelijkheid creëert
- meer vrije tijd voor je familie overhoudt
Nee, nee, Econometrist,
- je lifestyle zou KUNNEN veranderen
- je eigen uren kunnen bepalen
- financiële onafhankelijkheid kunnen creëren
- meer vrije tijd voor je familie kunnen overhouden.
Mits je er wat, of veel, voor doet!
Niet meer jokken dus....!
Welnu, zeg jij maar eens welk van deze punten je gerealiseerd ziet worden met de $420 per jaar die bijvoorbeeld een herbalifer jaarlijks gemiddeld tegemoet kan zien?
Wat IS dat toch met jou....... :?
De halve wereldbevolking ligt aan de geeuwhonger dus dat haalt het gemiddelde inkomen van de wereldbevolking drastisch naar beneden......
Dus mijn conclusie moet zijn dat de hele wereld op de rand van armoede leeft????
Rare conclusies trek jij altijd.
Dat gezeur over gemiddelden..... :roll:
Er is je al duizend maal verteld dat het overgrote deel van mlm-ers niets doet met de mogelijkheden!

En ik hoor je gelijk al weer roepen:
"Dat is niet waar want op de site van de mlm-eikel staat dat iedereen zich te barsten werkt en dat NIEMAND iets verdient!"

En dat de meesten er niets mee doen, komt o.a door mensen zoals jij.... Ik weet zeker dat je je broer de grond in zou proberen te boren wanneer hij tegen jou zou zeggen dat hij met een mlmbedrijf in zee is gegaan.... :oops: Shame on you!

En dat haalt gelijk je hele verdere betoog onderuit..... Klaar. Mooi.

So be it.
(En ik kan NIET begrijpen dat een toch wel aardig ontwikkeld man als jij, ZO de cijfertjes kan verkrachten..... :shock: )

Gesloten