PC Boulevard te Brouwershaven
Geplaatst: 13 jul 2006 17:20
PCBoulevard verkoopt sinds 2001 hardware en software via internet. Hierbij stelt de internetwinkel het gemak van de klant voorop. Dit gemak bestaat niet alleen uit lage prijzen, maar zeker ook uit een klantvriendelijke service, betrouwbare dienstverlening en een snelle levering van de bestelling.
Dit staat op de site van de PC Boulevard uit Brouwershaven maar mijn ervaring is toch iets anders en dat wil ik graag met jullie delen. Tenslotte…Een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!
Op 19 april heb ik een harddisk en een laptopgeheugen besteld bij de PC Boulevard. Ik kreeg op 24 april een emailtje waarin stond dat mijn bestelling de 29ste april geleverd zou worden. Op de 24ste april heb ik nog een SD kaartje extra bijbesteld en kreeg keurig een mailtje terug of ik het bedrag over wou boeken en dat dit kaartje bij mijn bestelling bijgevoegd zou worden.
Tot zover nog niks aan de hand.
Op de 29ste nog geen pakketje in huis dus enkele dagen later (5 mei) eens een mailtje gestuurd hoe het ervoor stond. Als antwoord kreeg ik het volgende terug:
Hierbij ontvang je een reactie op je vraag over de levering van de bestelling.
De bestelling is nog niet geleverd, omdat de bestelde onderdelen nog niet voorradig zijn. De verwachting is dat je de bestelling uiterlijk eind komende week kunt ontvangen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.
De levertijd was eind volgende week dus voor de 13e mei zou ik de bestelling krijgen. Ook dit was niet haalbaar en na een paar emailtjes (die trouwens niet beantwoord werden omdat men zei dat ze niet aankwamen…Vreemde zaak, want het emailtje met de bijbestelde SD kaart was WEL aangekomen) en een brief per post kreeg ik het volgende terug:
Hierbij ontvangt u een bericht over de status van uw bestelling.
De verwachte leverdatum van 27 mei 2006 is helaas niet haalbaar, omdat uw bestelling nog niet geheel voorradig is. Hieronder vindt u een overzicht van de bestelling, waaruit blijkt waarom uw bestelling nog niet leverbaar is. De verwachting is dat u uw bestelling binnen een week alsnog kunt ontvangen. Wij betreuren het dat wij niet op de afgesproken datum hebben kunnen leveren. Graag verneem ik van u of u op de levering kunt wachten of dat u interesse heeft in een alternatief. Het is indien gewenst ook mogelijk om (een gedeelte van) de bestelling te annuleren.
Ik wou dus de SD kaart annuleren en de rest van de bestelling eens opgestuurd zien. We waren ongeveer een week of 6 verder en nog steeds geen bestelling in huis. Ook mijn broertje die op zijn laptopgeheugen zat te wachten werd het beu. Na talloze malen geprobeerd te bellen en te mailen is mijn broertje bij hem langs geweest om de spullen op te halen. Daar heeft hij de harddisk en het geheugen meegekregen alsmede de 16 euro van de SD kaart. Helaas was hij vergeten om de verzendkosten aan mijn broertje mee te geven. Immers, hij heeft niks op hoeven sturen dus verzendkosten zijn er niet gemaakt.
Nadat ik hem eindelijk telefonisch te pakken kreeg, heb ik voorgesteld om alsnog het geheugenkaartje op te sturen voor de vergoeding van de verzendkosten, de harddisk die goedkoper was geworden en de vele telefoontjes (ik kan dat antwoordapparaat nu wel dromen )
Als reactie kreeg ik op maandag 5 juni:
Goed te horen dat de harde schijf en het geheugen zijn aangekomen. Inderdaad kwam ik er al snel achter dat ik de verzendkosten was vergeten. Ik ga uiteraard akkoord met uw voorstel om de 512mB SD kaart alsnog toe te sturen tegen de betaalde verzendkosten, maar deze kaart is de komende tijd helaas nog niet verkrijgbaar. Ik verneem graag van u of een ander merk of een 256mB uitvoering ook een optie is.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af. Nogmaals mijn excuses voor de moeizame afhandeling van uw bestelling.
Nou…dit was het laatste wat ik van hem te horen (lezen) kreeg. Ik heb (weer) talloze malen gebeld, mailtjes gestuurd maar helaas zonder succes. Ik geef het daarom ook op want het heeft toch geen zin meer en na 12 weken wordt je het zat. Email word niet beantwoord en telefonisch is het niet veel beter want het antwoordapparaat is het enigste wat ik hoor.
Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie en denken jullie goed na voordat je een bestelling plaatst. De levering is erg traag en ze zijn erg moeilijk bereikbaar maar wat ik het ergste vind, is dat afspraken niet worden nagekomen dus een klantvriendelijke service, betrouwbare dienstverlening en een snelle levering van de bestelling gaat voor mij niet op !!
Groet,
Martin
Dit staat op de site van de PC Boulevard uit Brouwershaven maar mijn ervaring is toch iets anders en dat wil ik graag met jullie delen. Tenslotte…Een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!
Op 19 april heb ik een harddisk en een laptopgeheugen besteld bij de PC Boulevard. Ik kreeg op 24 april een emailtje waarin stond dat mijn bestelling de 29ste april geleverd zou worden. Op de 24ste april heb ik nog een SD kaartje extra bijbesteld en kreeg keurig een mailtje terug of ik het bedrag over wou boeken en dat dit kaartje bij mijn bestelling bijgevoegd zou worden.
Tot zover nog niks aan de hand.
Op de 29ste nog geen pakketje in huis dus enkele dagen later (5 mei) eens een mailtje gestuurd hoe het ervoor stond. Als antwoord kreeg ik het volgende terug:
Hierbij ontvang je een reactie op je vraag over de levering van de bestelling.
De bestelling is nog niet geleverd, omdat de bestelde onderdelen nog niet voorradig zijn. De verwachting is dat je de bestelling uiterlijk eind komende week kunt ontvangen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.
De levertijd was eind volgende week dus voor de 13e mei zou ik de bestelling krijgen. Ook dit was niet haalbaar en na een paar emailtjes (die trouwens niet beantwoord werden omdat men zei dat ze niet aankwamen…Vreemde zaak, want het emailtje met de bijbestelde SD kaart was WEL aangekomen) en een brief per post kreeg ik het volgende terug:
Hierbij ontvangt u een bericht over de status van uw bestelling.
De verwachte leverdatum van 27 mei 2006 is helaas niet haalbaar, omdat uw bestelling nog niet geheel voorradig is. Hieronder vindt u een overzicht van de bestelling, waaruit blijkt waarom uw bestelling nog niet leverbaar is. De verwachting is dat u uw bestelling binnen een week alsnog kunt ontvangen. Wij betreuren het dat wij niet op de afgesproken datum hebben kunnen leveren. Graag verneem ik van u of u op de levering kunt wachten of dat u interesse heeft in een alternatief. Het is indien gewenst ook mogelijk om (een gedeelte van) de bestelling te annuleren.
Ik wou dus de SD kaart annuleren en de rest van de bestelling eens opgestuurd zien. We waren ongeveer een week of 6 verder en nog steeds geen bestelling in huis. Ook mijn broertje die op zijn laptopgeheugen zat te wachten werd het beu. Na talloze malen geprobeerd te bellen en te mailen is mijn broertje bij hem langs geweest om de spullen op te halen. Daar heeft hij de harddisk en het geheugen meegekregen alsmede de 16 euro van de SD kaart. Helaas was hij vergeten om de verzendkosten aan mijn broertje mee te geven. Immers, hij heeft niks op hoeven sturen dus verzendkosten zijn er niet gemaakt.
Nadat ik hem eindelijk telefonisch te pakken kreeg, heb ik voorgesteld om alsnog het geheugenkaartje op te sturen voor de vergoeding van de verzendkosten, de harddisk die goedkoper was geworden en de vele telefoontjes (ik kan dat antwoordapparaat nu wel dromen )
Als reactie kreeg ik op maandag 5 juni:
Goed te horen dat de harde schijf en het geheugen zijn aangekomen. Inderdaad kwam ik er al snel achter dat ik de verzendkosten was vergeten. Ik ga uiteraard akkoord met uw voorstel om de 512mB SD kaart alsnog toe te sturen tegen de betaalde verzendkosten, maar deze kaart is de komende tijd helaas nog niet verkrijgbaar. Ik verneem graag van u of een ander merk of een 256mB uitvoering ook een optie is.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af. Nogmaals mijn excuses voor de moeizame afhandeling van uw bestelling.
Nou…dit was het laatste wat ik van hem te horen (lezen) kreeg. Ik heb (weer) talloze malen gebeld, mailtjes gestuurd maar helaas zonder succes. Ik geef het daarom ook op want het heeft toch geen zin meer en na 12 weken wordt je het zat. Email word niet beantwoord en telefonisch is het niet veel beter want het antwoordapparaat is het enigste wat ik hoor.
Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie en denken jullie goed na voordat je een bestelling plaatst. De levering is erg traag en ze zijn erg moeilijk bereikbaar maar wat ik het ergste vind, is dat afspraken niet worden nagekomen dus een klantvriendelijke service, betrouwbare dienstverlening en een snelle levering van de bestelling gaat voor mij niet op !!
Groet,
Martin