Had gisteren een tv gekocht bij de blokker (eerste keer dat k een merkloze koop) en wat bleek dus, hij is stuk..
Dus ik breng hem net naar de blokker...deze beste man


Toen werd ik giftig, en zei direct:"ik heb een garantie bon, ik wil NU mijn geld terug"..en nogmaals, de reactie:" u krijgt uw geld niet"..
Even later hoorde een andere medwerker mijn boze reactie, en hielp me door mij het geld terug te geven..de "fatsoenlijke"man zwijgde uiteraard..Ik heb wel gezegd, dat hij de cursus klantvriendelijkheid best eens mocht volgen..
Het is weer "typisch" zo'n vies klein kereltje, plus een attitude van van een "slechte ongemanierde buitenlander"..en dan is het nog niet eens racistisch bedoeld..
Ik heb in ieder geval al mijn stappen gezet om een officiele klacht in te dienen,plus aangetekende brief te sturen naar t hoofdbureau van de blokker..
Dit is allemaal gebeurd in Utrecht..