Nuon
Geplaatst: 16 okt 2006 18:30
Kijk; zelfs een gewaardeerd programma als Radar doet items gewoon op slot wanneer er een echt kritische noot wordt geklonken. Een op eentje met Nuon gehad, redactie?
Ik ga intussen gewoon door, want klanten hebben er onverkort recht op te weten hoe men van zijn duurbetaalde maandtermijnen wordt bedonderd.
Ach aan het aantal items dat hier aan Nuon te wijden is zou men al moeten kunnen afleiden dat deze exponenten een lichtend geval van miswerk en klantonvriendelijkheid is.
Ik kom op voor alle problemen die dit bedrijf veroorzaakt en wil alleen duidelijk maken dat klanten schade hebben geleden door jarenlang miswerk en mismanagement binnen deze energiereus!
En dat zou een consumentenprogramma als Radar toch moeten toejuichen, onafhankelijk waren zij toch?
Ik ga intussen gewoon door, want klanten hebben er onverkort recht op te weten hoe men van zijn duurbetaalde maandtermijnen wordt bedonderd.
Ach aan het aantal items dat hier aan Nuon te wijden is zou men al moeten kunnen afleiden dat deze exponenten een lichtend geval van miswerk en klantonvriendelijkheid is.
Ik kom op voor alle problemen die dit bedrijf veroorzaakt en wil alleen duidelijk maken dat klanten schade hebben geleden door jarenlang miswerk en mismanagement binnen deze energiereus!
En dat zou een consumentenprogramma als Radar toch moeten toejuichen, onafhankelijk waren zij toch?