Ik heb een sphinx kat en die kreeg een hele vervelende reactie op het merk EXIL ....ze braakte zich helemaal leeg...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Weet iemand een goed merk?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik neem aan dat je niet helemaal bij je verstand was, misschien een sherry teveel, toen je dit posteHeb niks te vragen maar wil alleen waarschuwen voor het anti- wormkuur van Exil.
Ik heb dit middel nog nooit gebruikt maar heb nu al diverse malen gehoord in omgeving en gelezen op hondenforums dat er diverse honden aan zijn gestorven! Dus kijk goed uit met dit product.
Denk lekker verder zou ik zeggen.Ik neem aan dat je niet helemaal bij je verstand was, misschien een sherry teveel, toen je dit poste
We hebben het hier over Exil dus als je al niet lezen kunt dan zal de bijsluiter ook wel problemen opleveren, en verder kun je stikken in een dropje en doodvallen over een schoenveter m.a.w. goed opletten wat je doet en aan overgevoeligheid voor een bepaald product kan de fabrikant niets anders doen dan waarschuwen op de bijsluiterhierbij wil ik nog even een bericht plaatsen betreft anti worm middelen ook wij hebben problemen gehad met ,t middel EXCEL