Nuon aanmaningen terwijl je betaald hebt.
Geplaatst: 16 nov 2006 08:49
Nou daar ben ik weer met een toppic hoor, denk je dat je alles heb gedaan kunnen hun nog hun werk niet goed doen je word er gewoon misselijk van.
Ik ben dan ook gewoon meer dan woedend.
Beste nuon en ik weet dat jullie weer gaan komen mag ik u klantnummer en we gaan dit uitzoeken.nou hier mijn klantnummer zoek het a.u.b. een keer goed uit 11195251(en weet ik heb meer dan tig keren gebeld over dit zelfde akafietje)
23 september stap ik over naar het nuon terug nadat greenchoice een zooitje gemaakt heeft van hun jaarafrekening die gebasseerd was op geschatte waarde.
Maar wat blijkt bij het overstappen naar nuon blijkt dat Nuon destijds ook een verkeerd eindafrekening heeft lopen maken wat betekend dit voor mijn
i.p.v. 169 euro wat ik terug moest krijgen van het Nuon, hadden hun destijd 234 euro gestort.
Je zou dus denken dat nu ik terug ben bij het nuon dat ik dus het verschil van die twee bedragen aan het nuon zou moeten betalen wat doet het nuon, nuon doet het volgende
Hun schrijven zonder mij van te voren te vertellen dat ze dit gaan doen in 1 keer 234 van mijn rekening, ja zegt het nuon dat heb je teveel ontvangen vervolgens krijg je een brief
Met maar u moet nog 169 euro van ons krijgen dus die krijgt u over 30 dagen of dit word verrekend met de eerst volgende termijn bedrag.
Wat heb ik dus gedaan ik heb gewoon dat bedrag gestorneerd want ten eerste vind ik het nuon brutaal om geld van mijn rekening af te boeken zonder dit eerst te vermelden maar goed ik heb
Dus het bedrag van 234 minus 169 wat ik eingelijk zou moeten hebben gekregen van mekaar afgetrokken en dan zou het nuon dus 64 euro teveel hebben betaald aan mijn en dit bedrag heb ik overgemaakt.
Vervolgens krijg ik een aanmaning dat ik 169 euro nog moet betalen, ik niet nadenkend en om van het gezeik af te zijn betaal diezelfde dag nog 169 euro en zie dat 23 oktober nog is 45
Euro is afgeboekt door het nuon voor de maand oktober.
En ja nu komt het…nu vind het nuon dat de maand oktober dus nog steeds openstaat.
Kijk nuon dat je met een systeem werkt bij een bedrijf betekend dus nog niet dat je niet meer logisch ken nadenken het moment dat ik het verschil heb betaald van 64 euro loopt
Het glad maar wat doen jullie alle bedragen stoppen jullie op die 234 euro in het systeem zodat de administratie in jullie systeem klopt.
Maar dat betekend dat ik dus meer dan die hele 200 euro die oktober volgens jullie niet betaald is al betaald heb en wil ik ook dit zeggen het bedrag van 169 euro wat ik eigenlijk terug zou moeten krijgen of wat verrekend zou moeten worden heb ik niet op mijn rekening gezien maar die is ook niet verrekend.
En dit bedoel ik dan weer typisch gezien we systemen hebben en met computers werken denken sommige bedrijven dat ze zelf niet meer behoeven na te denken over dingen maar als je logsich nadenkt en gewoon de tijd neemt zie je dat wat ik nu loop te vertellen vrij duidelijk is jullie behoren niets van me te krijgen in tegen deel waar blijft die 169 euro die jullie mijn moeten betalen en wanneer gaan jullie mensen die wel betalen een keer met rust laten met die overbodige aanmaningen en loze telefoontjes waarbij jullie dingen uitzoeken maar uiteindelijk er nog niks is uitgezocht omdat Het nuon het zelf allemaal niet meer snapt.
Jullie kunnen de rode draad kwijt zijn en dit is tegen het nuon maar al ben ik een leek en geen boekhouder ik weet wanneer een bedrijf me probeert te naaien en in deze ben ik het meer dan zat en hoop ik dat mensen die problemen hebben met jullie blijvend hun klachten over de administratieve rompeslomp plaatsen tot het nuon nu een keer wat eraan gaat doen.
I rest my case…op het forum.
Ik ben dan ook gewoon meer dan woedend.
Beste nuon en ik weet dat jullie weer gaan komen mag ik u klantnummer en we gaan dit uitzoeken.nou hier mijn klantnummer zoek het a.u.b. een keer goed uit 11195251(en weet ik heb meer dan tig keren gebeld over dit zelfde akafietje)
23 september stap ik over naar het nuon terug nadat greenchoice een zooitje gemaakt heeft van hun jaarafrekening die gebasseerd was op geschatte waarde.
Maar wat blijkt bij het overstappen naar nuon blijkt dat Nuon destijds ook een verkeerd eindafrekening heeft lopen maken wat betekend dit voor mijn
i.p.v. 169 euro wat ik terug moest krijgen van het Nuon, hadden hun destijd 234 euro gestort.
Je zou dus denken dat nu ik terug ben bij het nuon dat ik dus het verschil van die twee bedragen aan het nuon zou moeten betalen wat doet het nuon, nuon doet het volgende
Hun schrijven zonder mij van te voren te vertellen dat ze dit gaan doen in 1 keer 234 van mijn rekening, ja zegt het nuon dat heb je teveel ontvangen vervolgens krijg je een brief
Met maar u moet nog 169 euro van ons krijgen dus die krijgt u over 30 dagen of dit word verrekend met de eerst volgende termijn bedrag.
Wat heb ik dus gedaan ik heb gewoon dat bedrag gestorneerd want ten eerste vind ik het nuon brutaal om geld van mijn rekening af te boeken zonder dit eerst te vermelden maar goed ik heb
Dus het bedrag van 234 minus 169 wat ik eingelijk zou moeten hebben gekregen van mekaar afgetrokken en dan zou het nuon dus 64 euro teveel hebben betaald aan mijn en dit bedrag heb ik overgemaakt.
Vervolgens krijg ik een aanmaning dat ik 169 euro nog moet betalen, ik niet nadenkend en om van het gezeik af te zijn betaal diezelfde dag nog 169 euro en zie dat 23 oktober nog is 45
Euro is afgeboekt door het nuon voor de maand oktober.
En ja nu komt het…nu vind het nuon dat de maand oktober dus nog steeds openstaat.
Kijk nuon dat je met een systeem werkt bij een bedrijf betekend dus nog niet dat je niet meer logisch ken nadenken het moment dat ik het verschil heb betaald van 64 euro loopt
Het glad maar wat doen jullie alle bedragen stoppen jullie op die 234 euro in het systeem zodat de administratie in jullie systeem klopt.
Maar dat betekend dat ik dus meer dan die hele 200 euro die oktober volgens jullie niet betaald is al betaald heb en wil ik ook dit zeggen het bedrag van 169 euro wat ik eigenlijk terug zou moeten krijgen of wat verrekend zou moeten worden heb ik niet op mijn rekening gezien maar die is ook niet verrekend.
En dit bedoel ik dan weer typisch gezien we systemen hebben en met computers werken denken sommige bedrijven dat ze zelf niet meer behoeven na te denken over dingen maar als je logsich nadenkt en gewoon de tijd neemt zie je dat wat ik nu loop te vertellen vrij duidelijk is jullie behoren niets van me te krijgen in tegen deel waar blijft die 169 euro die jullie mijn moeten betalen en wanneer gaan jullie mensen die wel betalen een keer met rust laten met die overbodige aanmaningen en loze telefoontjes waarbij jullie dingen uitzoeken maar uiteindelijk er nog niks is uitgezocht omdat Het nuon het zelf allemaal niet meer snapt.
Jullie kunnen de rode draad kwijt zijn en dit is tegen het nuon maar al ben ik een leek en geen boekhouder ik weet wanneer een bedrijf me probeert te naaien en in deze ben ik het meer dan zat en hoop ik dat mensen die problemen hebben met jullie blijvend hun klachten over de administratieve rompeslomp plaatsen tot het nuon nu een keer wat eraan gaat doen.
I rest my case…op het forum.