Trillen werkt niet in nieuwe gsm; heb ik recht op n nieuwe?
Geplaatst: 29 nov 2006 13:22
Hi,
Ik heb 2 weken geleden een PDA met telefoonfunctie gekocht (Glofiish X500) waarvan het tril-mechanisme stopte met werken na 2 dagen. Uit contact met de importeur voor NL (www.luxian.nl) bleek dat ze me geen nieuwe willen geven, en dat ik 'm op kon sturen van reparatie (welke een paar weken kan gaan duren). Wat zijn mijn rechten in deze zaak en wat kan ik concreet doen?
Dank jullie wel!
Edward
Ik heb 2 weken geleden een PDA met telefoonfunctie gekocht (Glofiish X500) waarvan het tril-mechanisme stopte met werken na 2 dagen. Uit contact met de importeur voor NL (www.luxian.nl) bleek dat ze me geen nieuwe willen geven, en dat ik 'm op kon sturen van reparatie (welke een paar weken kan gaan duren). Wat zijn mijn rechten in deze zaak en wat kan ik concreet doen?
Dank jullie wel!
Edward