beter een Downgrade kan noemen.
Dit omdat de kwaliteit NOG slechter is geworden dan het al was.
Hoe durven ze in Godsnaam te spreken van een Upgrade?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Los van het feit dat dit niet klopt, wat heeft dat met dit onderwerp te maken als ik vragen mag? Echt onzin deze opmerking.Geplaatst op 10 Dec 2006 20:32 door Stanley
Deze conclusie kan nooit kloppen, want Digitenne was al altijd 75% in handen van KPN.
Waar jij spreekt van een verslechtering van het signaal, daar spreek ik van een downgrade.Verslechtering van signaal is gekomen na uitbreiding van pakket met extra (regionale) TV-kanalen.
Dan mag je wel in de telecomsector werken, maar je weet er dus niks vanaf. Ik neem je dat verder niet kwalijk, aangezien dat een bekend verschijnsel is in die sector.Geplaatst op: 10 Dec 2006 20:32
Deze conclusie kan nooit kloppen, want Digitenne was al altijd 75% in handen van KPN.
Geplaatst op 10 Dec 2006 20:53 door Stanley
Waar baseer je dat het niet klopt? Ik werk namelijk in de telecommunicatie dus weet ik dat toevallig.
Quote:
Waar jij spreekt van een verslechtering van het signaal, daar spreek ik van een downgrade.
Ik hoop dan ook dat je goed gekozen hebt in deze poll.
Wat ik gekozen heb of waar ik het gekozen heb is mijn eigen zaak. Wat ik kies is m'n eigen zaak. Dat je het onzin vind is het leuk voor je.
Ik heb sterke vermoeden dat het gaat om een anti-KPN iemand. Ik kan me het voorstellen, als je slechte ervaring ergens mee gehad hebt.
Maar laat aub andere mensen hun mening uiten. Niet iedereen hoeft alleen maar slechte dingen te vertellen, er kunnen best positieve reacties zijn
Dat denk ik ook niet.Geplaatst op 10 Dec 2006 21:12 door Stanley
--------------------------------------------------------------------------------
Haha... Dan moet je wel blij zijn
Maar daar zal jouw reactie aan mij of aan KPN niet schaden
En jij doet zo je best om die onzin ui te filteren. Zoveel "geplak en geknip" om tegendeel te bewijzen.In ieder geval maak je jezelf wel belachelijk met die onzin.
Dat geknip en geplak is een kleine moeite om te bewijzen dat jij als "telecom expert" uit je nekt l*lt.Geplaatst op 10 Dec 2006 21:53 door Stanley
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
In ieder geval maak je jezelf wel belachelijk met die onzin.
En jij doet zo je best om die onzin ui te filteren. Zoveel "geplak en geknip" om tegendeel te bewijzen.
Dat vind ik zo schitterend aan sommige figuren op deze forum !!!
Dit maakt ém juist zo amuserend...
door Stanley Haha... Dan moet je wel blij zijn
Maar daar zal jouw reactie aan mij of aan KPN niet schaden , want hier komen voornamelijk toch alleen maar zeikerds.
misschien voor sommige mensen wel, die er niet tevreden over zijn. Maar dat ben ik wel, ik ben dik tevreden over zowel het internetten, bellen als televisiekijken via KPN.Tja, de waarheid over de monopolist KPN kan voor sommige lieden hard zijn.
Als je nu had geschreven: als KPN te duur is? dan had ik je gelijk gegeven.als KPN te duur wordt?