nou om maar met de deur in huis te vallen!!
het volgende doet zich voor, ik kocht in juli 2002 een sony breedbeeld tv te waarde van 1600€.
binnen het jaar kon sony al reeds komen want toen was de beeldbuis stuk..hebben ze ook netjes vervangen.
wat gebeurt me nu ...op 9 sept dit jaar doet me tv het ineens niet meer.
ik terug naar de verkoper van mijn toestel en die zou wel even kijken wat er aan de hand is.
gaan een 4 weken over heen ...geen contact nog dus ik ga maar even persoonlijk langs om te vragen hoe het nu zit.
er was dus een printplaat stuk volgens hun .en dat was best duur, 250€.
na even overleg heb ik besloten me tv voor die prijs te laten maken ...dus zo gezegt zo gedaan.
gaan weer 4 weken over heen nog geen nieuws van me tv, dus ik weer me stoute schoenen aan en hub naar de verkoper toe.
kom daar aan ...en jawel hoor...was weer een probleem...sony nederland had de verkeerde printplaat gestuurt...dus nu hebben ze de mijne eruit gehaald en aangetekent richting sony amsterdam verzonden.de oude en de nieuwe verkeerd geleverde.
dus ik ...oke...hoe lang duurt het nog ongeveer ??? verkoper ...een paar dagen .
zatten onderhand ergens in november.
dus ik weer wachten.....ga een week later weer naar de winkel...hoe het er mee zat..krijg ik het volgende onder me neus..de kosten zijn iets hoger uitgevallen ...375€....voor die nieuwe printplaat...ik nam hier dus geen genoege mee en verwees op onze vorige afspraak...dan ie reparatie me 250€ kosten.
na veel over en weer gepraat zijn we tot een compromie gekomen om de tv te laten maken voor 275€. dus ik en dan word ie perfect gemaakt..de verkoper ja want nu doet sony amsterdam het voor ons.
dus ik he he ..eindelijk na 2 maanden wachte hoopend op een goed eind..loop een week later de winkel weer binnen(denk me tv zal onderhand wel weer nieuw in doos retour gekomen zijn) ...en ja wel hoor..weer problemen....wat blijkt nu...ze waren me spullen zoek geraakt ..me opgestuurde printplaat de nieuwe verkeerd gestuurde en mijn eigen oude die uit de tv kwam...let wel aangetekent en wel..en ook afgetekent door sony amsterdam..maar ze konde me spullen niet meer vinden.
de moed zakte me onderhand in de schoenen..dus weer wachten en de sony contactpersoon(de leverrancier persoonlijk)...kwam wel even de tv ophalen ...nam hem mee naar amsterdam en daar werd de boel wel even snel herstelt en opgelost.
inmiddels weer een paar weken verder...vandaag dus 13 dec..ik weer naar de verkoper van me sony breedbeeld tv....en jawel hoor...toevallig had ie sony amsterdam aan de lijn waar me tv bleef!!! je gelooft het of niet ...nu kwamen ze dus met een heel ander verhaal..nu bleek de beedbuis ook stuk te zijn!!!!!!!!!!!!!!(terwijl er 2 jaar terug ook al een nieuwe ingezet is !!) nou ..je gelooft het of niet maar ik kon me nog net inhouden ... me tv word dus volgens afspraak herstelt voor 275€..en nu komen ze weer met een ander verhaal..en willen me nog meer in rekening gaan brengen...ik word er langzamerhand een beetje moedeloos van...
hoe kan ik me recht halen want ik vind dit een zeer slechte afhandeling van de afspraken die ik gemaakt heb met verkoper en sony zelf want die zou de tv maken en nu komen ze steeds met andere smoesjes!!!
ben ten einde raad.....