Slechte ervaring Ikea keuken
Geplaatst: 20 feb 2007 22:03
Aan toekomstige keukenkopers,
In november 2003 kochten wij bij Ikea een keuken van het type Ädel en
lieten die bij ons thuis installeren.
Vrij snel hebben wij moeten vaststellen dat de kwaliteit van deze keuken
abominabel is. De folie waarmee de kastdeurtjes bekleed is, kwam op
bepaalde plaatsen los. Dus wij demonteren deze panelen en rijden er mee
naar Ikea en krijgen - zoals de garantie (10 jaar) het voorschrijft
nieuwe panelen die door ons opnieuw gemonteerd worden. En dit verhaaltje
herhaalt zich weer.
Zo werden inmiddels 5 van de 7 deuren van onze hangkasten vervangen, de
deur van een hoge kast, een voorzetpaneeltje en een kastdeur van een
onderkast. En dit voor een keuken die pas 3 jaar oud is.
En helaas is daarmee nog geen einde gekomen is aan onze keukenperikelen;
naast de bekende problemen zitten er verder ook barstjes in het PRONOMEN
werkblad en zitten beide draaiplatformen in de hoekkast los.
Omdat wij van mening zijn dat het hier om een productiefout gaat en wij
het beu zijn om onze weekends te vullen met monteren en demonteren van
onze recente keuken, contacteerden wij op 27-11-2006 Ikea en eisten een
definitieve oplossing voor ons probleem. Nu bijna 3 maand en 6 e-mails
later ontvingen wij van Ikea niets anders dan ontvangstmeldingen!
Prima service Ikea! Ze hebben het vast te druk met het terugnemen van
vaasjes die barsten!
De verwachte kwaliteit, service en klantvriendelijkheid van Ikea vallen
ons zwaar tegen.
Beschouw uzelf als een gewaarschuwd keukenkoper!
In november 2003 kochten wij bij Ikea een keuken van het type Ädel en
lieten die bij ons thuis installeren.
Vrij snel hebben wij moeten vaststellen dat de kwaliteit van deze keuken
abominabel is. De folie waarmee de kastdeurtjes bekleed is, kwam op
bepaalde plaatsen los. Dus wij demonteren deze panelen en rijden er mee
naar Ikea en krijgen - zoals de garantie (10 jaar) het voorschrijft
nieuwe panelen die door ons opnieuw gemonteerd worden. En dit verhaaltje
herhaalt zich weer.
Zo werden inmiddels 5 van de 7 deuren van onze hangkasten vervangen, de
deur van een hoge kast, een voorzetpaneeltje en een kastdeur van een
onderkast. En dit voor een keuken die pas 3 jaar oud is.
En helaas is daarmee nog geen einde gekomen is aan onze keukenperikelen;
naast de bekende problemen zitten er verder ook barstjes in het PRONOMEN
werkblad en zitten beide draaiplatformen in de hoekkast los.
Omdat wij van mening zijn dat het hier om een productiefout gaat en wij
het beu zijn om onze weekends te vullen met monteren en demonteren van
onze recente keuken, contacteerden wij op 27-11-2006 Ikea en eisten een
definitieve oplossing voor ons probleem. Nu bijna 3 maand en 6 e-mails
later ontvingen wij van Ikea niets anders dan ontvangstmeldingen!
Prima service Ikea! Ze hebben het vast te druk met het terugnemen van
vaasjes die barsten!
De verwachte kwaliteit, service en klantvriendelijkheid van Ikea vallen
ons zwaar tegen.
Beschouw uzelf als een gewaarschuwd keukenkoper!