bereikbaarheid Film 1 / Sport 1
Geplaatst: 17 mar 2007 11:07
Al lange tijd erger ik mij ontzettend aan het feit dat Film 1 / Sport 1 werkelijk nergens bereikbaar is als je een vraag hebt over hun programmering of een klacht. Ik erger me bijvoorbeeld enorm als ik een wedstrijd heb gemist dat ze dan regelmatig te beroerd zijn om op hun website of in de EPG te vermelden bij herhalingen wat ze herhalen. Er staat dan alleen maar 'herhalingen en hoogtepunten van de beste voetbalwedstrijden'. Ja, als dat er van 1 tot 9 staat dan schiet je daar niks mee op. Ik heb ze al een paar keer gepoogd te bereiken maar werkelijk nergens is een klantenservice of telefoonnummer vindbaar.
Op de website staat dat het dan via je kabelprovider moet. Maar als ik UPC daarover bel is het 'dan moet u niet bij ons zijn maar m,et hun contact opnemen'. Leuk hé?
Uiteindelijk heb ik na lang zoeken maar iemand van chellomedia gemaild en die ging mijn klacht doorgeven. Ik zou dan antwoord krijgen. YEAH RIGHT! Dat antwoord is nooit gekomen. Zijn ze daar bij Film 1 / Sport 1 zo bang voor klachten dat ze denken 'als wij lekker niet bereikbaar zijn dan horen wij ook geen klachten'.
Mijn vraag is dus: weet iemand hier waar je in vredsnaam heen moet bellen of mailen als je een vraag of klacht hebt.
En aan Film 1 / Sport 1 : geef eens de service van een contactmogelijkheid aan de abonnees. Dit is echt heel erg kinderachtig!
Op de website staat dat het dan via je kabelprovider moet. Maar als ik UPC daarover bel is het 'dan moet u niet bij ons zijn maar m,et hun contact opnemen'. Leuk hé?
Uiteindelijk heb ik na lang zoeken maar iemand van chellomedia gemaild en die ging mijn klacht doorgeven. Ik zou dan antwoord krijgen. YEAH RIGHT! Dat antwoord is nooit gekomen. Zijn ze daar bij Film 1 / Sport 1 zo bang voor klachten dat ze denken 'als wij lekker niet bereikbaar zijn dan horen wij ook geen klachten'.
Mijn vraag is dus: weet iemand hier waar je in vredsnaam heen moet bellen of mailen als je een vraag of klacht hebt.
En aan Film 1 / Sport 1 : geef eens de service van een contactmogelijkheid aan de abonnees. Dit is echt heel erg kinderachtig!