Speedlinq oneerlijk naar vaste klanten
Geplaatst: 04 apr 2007 08:13
Dit is de klacht die ik naar speedlinq heb verzonden:
Onderwerp: abonnement
Is de klacht al eerder aangemeld: ja
Klacht omschrijving:
Waarom moet ik als vaste klant sinds ongeveer 1,5 jaar, meer betalen voor een abonnement met hogere snelheid dan een nieuwe klant NA DE ACTIEPERIODE?
Mijn All-in 5120 kost me 25 euro/maand.
Het nieuwe All-in 20000 kost NA DE ACTIEPERIODE 24,95 euro/maand. Als ik wil upgraden moet ik volgens de adm. helpdesk 10 euro meer gaan betalen. DIT KLOPT NIET en heb ik inmiddels gemeld bij Radar en de R&C commissie! Graag een serieus antwoord op mijn vraag en niet de standaard email.
Ik wacht nu op een reactie. Ik heb dit reeds eerder gemeld bij speedlinq na telefonisch contact (JAJA 70 ct/m) en ook in een mail aan RADAR waar ik geen reactie op gekregen heb.
De klacht ligt nu ook bij de R&C commissie.
Als er vordering is, zal ik het melden.
Onderwerp: abonnement
Is de klacht al eerder aangemeld: ja
Klacht omschrijving:
Waarom moet ik als vaste klant sinds ongeveer 1,5 jaar, meer betalen voor een abonnement met hogere snelheid dan een nieuwe klant NA DE ACTIEPERIODE?
Mijn All-in 5120 kost me 25 euro/maand.
Het nieuwe All-in 20000 kost NA DE ACTIEPERIODE 24,95 euro/maand. Als ik wil upgraden moet ik volgens de adm. helpdesk 10 euro meer gaan betalen. DIT KLOPT NIET en heb ik inmiddels gemeld bij Radar en de R&C commissie! Graag een serieus antwoord op mijn vraag en niet de standaard email.
Ik wacht nu op een reactie. Ik heb dit reeds eerder gemeld bij speedlinq na telefonisch contact (JAJA 70 ct/m) en ook in een mail aan RADAR waar ik geen reactie op gekregen heb.
De klacht ligt nu ook bij de R&C commissie.
Als er vordering is, zal ik het melden.