mijn laatste ervaring met het filiaal in het dorp is toch echt de bekende druppel: ik kwam toen ik griep had erachter dat mijn gsm het niet meer deed: kapot. Vervelend maar toen ik beter was ging ik op zoek naar een nieuwe. Omdat ik een bijstandsuitkering heb kan ik natuurlijk niet het allerlaatste model betalen. Maakt me ook niet uit, als ik maar bereikbaar ben. Ik heb helaas het dingetje nodig. Toevallig was ik in het Kruidvat en mijn oog viel op een gsm-actie. Ik pakte zo'n bonnetje wat er voor was om het af te rekenen bij de kassa: was het er niet en die kwam ook niet meer. 'ja maar daar liggen nog een hele zooi van die bonnetjes. Da's dan toch gewoon een lokkertje? als die actie niet meer loopt dan haal je dat toch weg?' Toen kréég ik al het 'snuggere' antwoord 'ik kan er niks aan doen ik weet van niks' maar ze ging dan toch de manager halen. Eerst kwam iemand anders en die wou toch voor de zekerheid achter in het magazijn kjiken of er misschien dan tóch nog eentje verstopt lag. Maar toen kwam de manager (of wat er voor door moet gaan, komt dadelijk wel) en die ging kijken. Het toestelletje was er ook niet. Dus ik vroeg op normale toon waarom die bonnetjes dan niet weg waren, want het is gewoon erg verwarrend. Kreeg ik toch een lading over me heen dat er een nieuw management was en dat de winkel eerst op orde moest en dat die bonnetjes haar prioriteit niet hadden en blablabla. Ik vond haar woordkeuze zo ongelofelijk onbeschofd en brutaal en dat heb ik haar ook gezegd: ' je bent nou niet aan het kletsen met je vriendinnen, ik ben een KLANT, ik heb een normale vraag gesteld en ik eis een normaal antwoord terug. Jouw taalgebruik is zeer ongepast in jouw functie. Ik wil een klacht indienen. Én tegen dit filiaal én tegen jou persoonlijk. De winkel moet op orde worden gebracht? Meis, het is hier een téringzooi om in jouw termen te spreken. En hoezó die bonnetjes hebben jouw prioriteit niet? Dan zou ik maar héél snel een andere baan zoeken want een échte filiaal manager heeft héél goed in de gaten dat alles wat bij de kássa uitgestald staat in het oog van de klant ligt en dat heeft dus een hele hóge prioriteit! Ik ben zelf manager van een winkel geweest en zelfs ík weet dat.'
Lang verhaal kort te maken: ze wou haar naam níet geven. Ik snap trouwens het hele gedoe van naamkaartje niet als er tóch alleen maar 'assistent filiaal manager' staat
Ik héb dus een vette klacht ingediend en toestraks las ik het antwoord terug: een zeer magere 'sorry' en er werd gesuggureerd dat ik meteen verdwenen was toen 'mevrouw' alsnog het magazijn inging om naar een andere gsm te zoeken. Ze zal er vást niet hebben vermeld dat ze mij eerst TIEN minuten voor Piet Snot heeft laten wachten in de winkel. Pas toen ik erachter kwam dat ze niet meer tevoorschijn zou komen ben ik weg gegaan.
Ik ben zo vriendelijk geweest het hoofdkantoor te laten weten hoe lang 'mevrouw' me daadwerkelijk heeft laten wachten..
Ik verwacht een heel snel antwoord terug. Ach...nu ik hier tóch op het forum van Radar ben? Misschien een telefoontje of emailtje naar de redactie??