let op bij Jencikova (met name die in de Villa Arena)
Geplaatst: 28 aug 2007 21:14
Wij hebben in januari 2 krukken gekocht bij Jencikova in de Arena in Amsterdam, met een levertijd van 8 weken. Nu bijna 8 maanden later heb ik nog steeds geen goede krukken en wordt ik door mw. La Mar (bedrijfsleidster) steeds aan het lijntje gehouden.
Na diverse keren te horen te hebben gekregen dat ze echt over 2 weken geleverd zouden worden werd 2 maanden geleden een doos afgeleverd. Nadat er net betaald was, bleek dat alleen de zittingen geleverd waren. Weer diverse keren te horen gekregen dat de onderstellen echt binnenkort geleverd gaan worden. ook een brief naar het hoofdkantoor gestuurd, maar daar is geen enkele reactie op gekomen.
Vorige week kwam er uiteindelijk een doos met onderstellen die niet passen op de eerder geleverde zittingen. Weer met mw. La Mar gebeld. Tja, daar kan ik niks aan doen. Hoeveel klopt het niet?
Terug krijgen van geld, nee daar doen ze niet aan. Misschien dat de service-afdeling iets voor ons kan betekenen. We moeten dan een serviceformulier invullen (ja, dat zal ik vandaag echt naar jullie op de post doen) en foto's maken voor het bewijs dat de kruk inderdaad niet aan elkaar past en misschien dat het probleem dan verholpen kan worden. Mevrouw, ik vind het raar dat u zich druk maakt. Het zal uiteindelijk echt nog wel goed komen.
Nu inmiddels een week later nog steeds geen formulier ontvangen. We zullen dus weer een keer naar de Arena moeten om zelf de formulieren op te halen. mw. La Mar heeft de afgelopen maanden nog niet 1 keer gedaan wat ze beloofd heeft (tja, ik heb het echt te druk om zoals afgesproken terug te bellen).
We staan echt machteloos tegen deze organisatie. Iedereen: wees gewaarschuwd!! Ik heb inmiddels al diverse klachten over Jencikova gevonden op het internet en ik hoop dat er eindelijk eens iets gedaan kan worden.
Na diverse keren te horen te hebben gekregen dat ze echt over 2 weken geleverd zouden worden werd 2 maanden geleden een doos afgeleverd. Nadat er net betaald was, bleek dat alleen de zittingen geleverd waren. Weer diverse keren te horen gekregen dat de onderstellen echt binnenkort geleverd gaan worden. ook een brief naar het hoofdkantoor gestuurd, maar daar is geen enkele reactie op gekomen.
Vorige week kwam er uiteindelijk een doos met onderstellen die niet passen op de eerder geleverde zittingen. Weer met mw. La Mar gebeld. Tja, daar kan ik niks aan doen. Hoeveel klopt het niet?
Terug krijgen van geld, nee daar doen ze niet aan. Misschien dat de service-afdeling iets voor ons kan betekenen. We moeten dan een serviceformulier invullen (ja, dat zal ik vandaag echt naar jullie op de post doen) en foto's maken voor het bewijs dat de kruk inderdaad niet aan elkaar past en misschien dat het probleem dan verholpen kan worden. Mevrouw, ik vind het raar dat u zich druk maakt. Het zal uiteindelijk echt nog wel goed komen.
Nu inmiddels een week later nog steeds geen formulier ontvangen. We zullen dus weer een keer naar de Arena moeten om zelf de formulieren op te halen. mw. La Mar heeft de afgelopen maanden nog niet 1 keer gedaan wat ze beloofd heeft (tja, ik heb het echt te druk om zoals afgesproken terug te bellen).
We staan echt machteloos tegen deze organisatie. Iedereen: wees gewaarschuwd!! Ik heb inmiddels al diverse klachten over Jencikova gevonden op het internet en ik hoop dat er eindelijk eens iets gedaan kan worden.