UPC en ENECO / krijg het heen en weer
Geplaatst: 14 sep 2007 10:47
Van: [email protected]
Verzonden:
woensdag 7 maart 2007 10:33:47
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Het spijt ons te horen dat u nog gefactureerd bent voor het abonnement op het Standaardpakket Radio/TV. Wij hebben naar aanleiding van uw bericht onze systemen nagekeken en geconstateerd dat op 7-11 uw abonnement is beëindigd. Wanneer u toch van Eneco een factuur heeft ontvangen voor de periode na 7-11, dient u dat bij Eneco aan te geven. U kunt hiervoor bellen met de Klantenservice van Eneco op 0900-0201.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden:
donderdag 8 maart 2007 16:21:35
Geachte mevrouw, heer
Graag reageren wij op uw e-mail van 07-03-2007 16:25 betreffende UPC.
Wij hebben november 2006 al in rekening gebracht op het moment dat uw contract bij UPC is beëindigd. Eventueel te veel betaalde bedragen worden op de jaarnota verrekend.
Wilt u meer weten? Op onze website vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen: http://www.eneco.nl/vraag
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yolande van Heerde
Medewerker Klantenservice
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden: donderdag 13 september 2007 12:13:58
Geachte mevrouw, heer
Graag reageren wij op uw e-mail van 12 september 2007 waarin u vragen heeft over de kabeltelevisie.
Wij hebben in opdracht van UPC gefactureerd, voor vragen over verrekeningen kunt u contact opnemen met de Customer Service van UPC:
Klantenservice UPC
Postbus 806
2900 AV Capelle aan den IJssel.
Telefoonnummer 0900 - 15 80 (€0,10 per minuut)
www.upc.nl.
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden: vrijdag 14 Sep 2007 08:40:39
Geachte mevrouw, heer,
Graag reageren wij op uw e-mails van 13 september 2007 betreffende uw aanvraag correctienota.
Wij begrijpen dat de ontstane situatie ontevredenheid bij u teweeg heeft gebracht. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Echter is het niet mogelijk om een correctienota bij ENECO Energie aan te vragen. Na 31 december 2006 is alles overgedragen naar UPC Nederland. Indien er correctienota's opgemaakt dienen te worden, dient u dit aan te vragen bij UPC. Wij hebben de afspraak met UPC Nederland gemaakt dat wij niets meer corrigeren en dat zij dit zelf dienen te doen.
Het spijt ons dat wij u niet positiever kunnen berichten.
Wilt u meer weten? Op onze website vindt u de antwoorden op de meest
gestelde vragen: http://www.eneco.nl/vraag
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Patricia Bunschoten
Medewerker Klantenservice
Ech Wel ziet een goede afloop van deze kwestie met vertrouwen tegemoet
NOT
Verzonden:
woensdag 7 maart 2007 10:33:47
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Het spijt ons te horen dat u nog gefactureerd bent voor het abonnement op het Standaardpakket Radio/TV. Wij hebben naar aanleiding van uw bericht onze systemen nagekeken en geconstateerd dat op 7-11 uw abonnement is beëindigd. Wanneer u toch van Eneco een factuur heeft ontvangen voor de periode na 7-11, dient u dat bij Eneco aan te geven. U kunt hiervoor bellen met de Klantenservice van Eneco op 0900-0201.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden:
donderdag 8 maart 2007 16:21:35
Geachte mevrouw, heer
Graag reageren wij op uw e-mail van 07-03-2007 16:25 betreffende UPC.
Wij hebben november 2006 al in rekening gebracht op het moment dat uw contract bij UPC is beëindigd. Eventueel te veel betaalde bedragen worden op de jaarnota verrekend.
Wilt u meer weten? Op onze website vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen: http://www.eneco.nl/vraag
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yolande van Heerde
Medewerker Klantenservice
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden: donderdag 13 september 2007 12:13:58
Geachte mevrouw, heer
Graag reageren wij op uw e-mail van 12 september 2007 waarin u vragen heeft over de kabeltelevisie.
Wij hebben in opdracht van UPC gefactureerd, voor vragen over verrekeningen kunt u contact opnemen met de Customer Service van UPC:
Klantenservice UPC
Postbus 806
2900 AV Capelle aan den IJssel.
Telefoonnummer 0900 - 15 80 (€0,10 per minuut)
www.upc.nl.
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden: vrijdag 14 Sep 2007 08:40:39
Geachte mevrouw, heer,
Graag reageren wij op uw e-mails van 13 september 2007 betreffende uw aanvraag correctienota.
Wij begrijpen dat de ontstane situatie ontevredenheid bij u teweeg heeft gebracht. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Echter is het niet mogelijk om een correctienota bij ENECO Energie aan te vragen. Na 31 december 2006 is alles overgedragen naar UPC Nederland. Indien er correctienota's opgemaakt dienen te worden, dient u dit aan te vragen bij UPC. Wij hebben de afspraak met UPC Nederland gemaakt dat wij niets meer corrigeren en dat zij dit zelf dienen te doen.
Het spijt ons dat wij u niet positiever kunnen berichten.
Wilt u meer weten? Op onze website vindt u de antwoorden op de meest
gestelde vragen: http://www.eneco.nl/vraag
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Patricia Bunschoten
Medewerker Klantenservice
Ech Wel ziet een goede afloop van deze kwestie met vertrouwen tegemoet
NOT