Otak meubelen Zutphen
Geplaatst: 23 jan 2008 17:25
In september 2007 hebben wij bij Otak in Zutphen 2 bankjes t.w.
Kansas 2 zits Nappalino Ivoor 554 besteld a € 598 per stuk.
Op 19 oktober zijn de bankjes geleverd en bij het uitpakken constateerden wij dat de rugkussens wel erg geplooid waren, de leverancier zei dat dat nog wegtrok.
Drie dagen later was er nog niets veranderd en zijn we met de kussens naar Otak gegaan, hun eerste woorden waren "Ik had al verwacht dat u terug zou komen".
Otak stelde voor om de kussens bij hun te laten en ze op te sturen naar de "fabriek" , daarmee hebben wij ingestemd.
Toen we 2 weken later in de buurt waren en kwamen kijken hoever ze er mee waren, zagen we tot onze verbazing dat de kussens nog bij Otak in de zaak waren.
Op aanraden van de bedrijfsleider hebben we ze weer meegenomen en op de datum dat de "fabriek" ze zou komen halen weer teruggebracht.
Binnen 14 dagen belde Otak ons dat de kussens terug waren en we ze konden ophalen.
Met de kussens thuisgekomen moesten we constateren dat de kussens alleen met zeer veel kracht nog op de plaats te krijgen waren en helemaal bol in de bank stonden.
Wij hebben er een opengeritst en zagen tot onze verbazing dat de binnenkussens waren opengeknipt en er grote hoeveelheden vulling bij in gepropt was en daarna de kussens met een of andere rode lijm was dichtgeplakt (niet eens netjes gestikt).
Wij zijn wederom naar Otak gegaan maar daar vond men dat alles naar behoren was afgehandeld maar Otak zou de "fabriek" inschakelen die dan iemand zou langssturen om te kijken.
Na twee weken heeft Otak ons gebeld om te vragen of de "fabriek" al contact met ons had opgenomen, na onze ontkenning zou Otak wederom de "fabriek" benaderen.
Tot op heden, 3 weken later, nog steeds niets vernomen.
Wij hebben zaken met Otak gedaan en niet met de "fabriek" dus wachten daar niet meer op.
Vandaar dat wij nu willen dat Otak binnen 7 dagen de bankjes komt ophalen en de € 1196 voor de bankjes aan ons terugbetaald.
We hebben ze een aangetekende brief gestuurd, tevens in afschrift aan onze Rechtsbijstand verzekering waarmee wij telefonisch contact hebben opgenomen.
Kansas 2 zits Nappalino Ivoor 554 besteld a € 598 per stuk.
Op 19 oktober zijn de bankjes geleverd en bij het uitpakken constateerden wij dat de rugkussens wel erg geplooid waren, de leverancier zei dat dat nog wegtrok.
Drie dagen later was er nog niets veranderd en zijn we met de kussens naar Otak gegaan, hun eerste woorden waren "Ik had al verwacht dat u terug zou komen".
Otak stelde voor om de kussens bij hun te laten en ze op te sturen naar de "fabriek" , daarmee hebben wij ingestemd.
Toen we 2 weken later in de buurt waren en kwamen kijken hoever ze er mee waren, zagen we tot onze verbazing dat de kussens nog bij Otak in de zaak waren.
Op aanraden van de bedrijfsleider hebben we ze weer meegenomen en op de datum dat de "fabriek" ze zou komen halen weer teruggebracht.
Binnen 14 dagen belde Otak ons dat de kussens terug waren en we ze konden ophalen.
Met de kussens thuisgekomen moesten we constateren dat de kussens alleen met zeer veel kracht nog op de plaats te krijgen waren en helemaal bol in de bank stonden.
Wij hebben er een opengeritst en zagen tot onze verbazing dat de binnenkussens waren opengeknipt en er grote hoeveelheden vulling bij in gepropt was en daarna de kussens met een of andere rode lijm was dichtgeplakt (niet eens netjes gestikt).
Wij zijn wederom naar Otak gegaan maar daar vond men dat alles naar behoren was afgehandeld maar Otak zou de "fabriek" inschakelen die dan iemand zou langssturen om te kijken.
Na twee weken heeft Otak ons gebeld om te vragen of de "fabriek" al contact met ons had opgenomen, na onze ontkenning zou Otak wederom de "fabriek" benaderen.
Tot op heden, 3 weken later, nog steeds niets vernomen.
Wij hebben zaken met Otak gedaan en niet met de "fabriek" dus wachten daar niet meer op.
Vandaar dat wij nu willen dat Otak binnen 7 dagen de bankjes komt ophalen en de € 1196 voor de bankjes aan ons terugbetaald.
We hebben ze een aangetekende brief gestuurd, tevens in afschrift aan onze Rechtsbijstand verzekering waarmee wij telefonisch contact hebben opgenomen.