verzekeraars en providers
Geplaatst: 17 mar 2008 20:21
geachte heer/mevrouw.
ik wilde even wat ergenissen kwijt met het idee dat er misschien eens iemand over wil nadenken.
ik kan en mag in nederland via het inthernet de hele wereld bestellen en aanmelden en kopen en,
contracten aangaan en veranderen,
maar als ik ergens vanaf wil kom je op internet ineens nergens meer en moet je alles via
aangetekende stukken opzeggen,en het waarom weet ik niet. ineens ben je niet meer betrouwbaar,
of stel je voor dat niet de rechtmatige eigenaar opzecht,maar iemand anders.maar daar maken de
aanbieders ook geen probleem van met het afsluiten van contracten.
dan heb je nog de verzekeraars die steeds maar aan de bel trekken over fraude,ik dacht een goede
inboedel verzekering te hebben.tot mijn kelder onderwater stond.de vraag werd me gesteld of het
regenwater was of grondwater de muren waren nat dus regenwater dacht ik.ja goh das vervelend
want daarvoor moet u bij de verhuurder zijn.wat als het grondwater was geweest,had ik dan bij
rijkswaterstaat aan moeten kloppen.het is gewoon schandalig dat men hier altijd als klant de kleine
lettertjes moet lezen.
als de verzekeraars eens eerlijk zouden doen zou er waarschijnlijk minder fraude zijn,want wie
controleert nu eigenlijk de verzekeraars.
en het laatste is dat je in nederland plat word gegooit met gratis telefoon nummers om je aan te melden
en contracten af te sluiten.bij providers verzekeringen .
het rare is dan ook dan als als de aansluiting niet werkt je wordt door verwezen naar een duur telefoon
nummer (en die werkt niet eerder dan dat er voor zeker 10 euro is verbeld naar de provider) daarbij komt
het bij mij over als een monopoly want je wordt afhankelijk op het moment dat je je aanmeld.
en de voordelige verzekering is niet zo voordelig want elk telefoontje dat je pleegt met je verzekeraar
kost je uiteindelijk je korting die je zogenaamd kreeg.je mag zelfs de schade die je hebt melden via een 0900
nummer.
als de heer bos nu eens een provider,verzekerings, en 0900 belasting in het leven roept kan hij het gestolen geld
weer terug brengen bij de burger door die minder belasting te laten betalen.
zo ik weet niet of het helpt.maar ik heb altijd de hoop dat er iemand is die er over gaat nadenken en wat kan
betekenen
vriendelijke groet ed koster
ik wilde even wat ergenissen kwijt met het idee dat er misschien eens iemand over wil nadenken.
ik kan en mag in nederland via het inthernet de hele wereld bestellen en aanmelden en kopen en,
contracten aangaan en veranderen,
maar als ik ergens vanaf wil kom je op internet ineens nergens meer en moet je alles via
aangetekende stukken opzeggen,en het waarom weet ik niet. ineens ben je niet meer betrouwbaar,
of stel je voor dat niet de rechtmatige eigenaar opzecht,maar iemand anders.maar daar maken de
aanbieders ook geen probleem van met het afsluiten van contracten.
dan heb je nog de verzekeraars die steeds maar aan de bel trekken over fraude,ik dacht een goede
inboedel verzekering te hebben.tot mijn kelder onderwater stond.de vraag werd me gesteld of het
regenwater was of grondwater de muren waren nat dus regenwater dacht ik.ja goh das vervelend
want daarvoor moet u bij de verhuurder zijn.wat als het grondwater was geweest,had ik dan bij
rijkswaterstaat aan moeten kloppen.het is gewoon schandalig dat men hier altijd als klant de kleine
lettertjes moet lezen.
als de verzekeraars eens eerlijk zouden doen zou er waarschijnlijk minder fraude zijn,want wie
controleert nu eigenlijk de verzekeraars.
en het laatste is dat je in nederland plat word gegooit met gratis telefoon nummers om je aan te melden
en contracten af te sluiten.bij providers verzekeringen .
het rare is dan ook dan als als de aansluiting niet werkt je wordt door verwezen naar een duur telefoon
nummer (en die werkt niet eerder dan dat er voor zeker 10 euro is verbeld naar de provider) daarbij komt
het bij mij over als een monopoly want je wordt afhankelijk op het moment dat je je aanmeld.
en de voordelige verzekering is niet zo voordelig want elk telefoontje dat je pleegt met je verzekeraar
kost je uiteindelijk je korting die je zogenaamd kreeg.je mag zelfs de schade die je hebt melden via een 0900
nummer.
als de heer bos nu eens een provider,verzekerings, en 0900 belasting in het leven roept kan hij het gestolen geld
weer terug brengen bij de burger door die minder belasting te laten betalen.
zo ik weet niet of het helpt.maar ik heb altijd de hoop dat er iemand is die er over gaat nadenken en wat kan
betekenen
vriendelijke groet ed koster