Storing aanmelden nieuwe abonnees Vodafone
Geplaatst: 16 mei 2008 07:13
Vorige week heb ik een laptop aangeschaft met daarin een SIM-kaart van Vodafone voor UMTS. Afgelopen dinsdag heb ik het abonnement daarvoor geactiveerd.
Wat blijkt nu, er schijnt een storing te zijn waardoor nieuwe abonnees niet op het netwerk kunnen worden aangemeld. Ik heb dus ook nog steeds geen UMTS op de laptop. En telkens als ik de klantenservice bel zegt men "We hebben geen oplostijd beschikbaar. We adviseren u over een halve dag nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. " Dat schiet niet op dus...
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wat blijkt nu, er schijnt een storing te zijn waardoor nieuwe abonnees niet op het netwerk kunnen worden aangemeld. Ik heb dus ook nog steeds geen UMTS op de laptop. En telkens als ik de klantenservice bel zegt men "We hebben geen oplostijd beschikbaar. We adviseren u over een halve dag nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. " Dat schiet niet op dus...
Zijn er meer mensen met dit probleem?