Ziggo-ellende
Geplaatst: 26 mei 2008 14:48
Wij hebben nu Ziggo i.p.v. Multikabel.
Ten eerste al die onwijze advertenties op tv en in de kranten, volslagen idioot. Een nieuwe website, waarop ik nog steeds niet kan inloggen. Van alles geprobeerd, lukt niet. Een absoluut onbereikbare telefonische "klantenservice", a 10 cent per minuut. Na heel vaak proberen en wachten eindelijk iemand aan de lijn, die zo hard schreeuwde, dat ik er bijna bang van werd en antwoord op mijn vraag? Vergeet het maar. Ja alles was nog niet optimaal, maar dat kwam nog.
Wat nu? Ik wil bij mijn gegevens, maar kan niet. Dit wordt ons zomaar door de strot geduwd. Ik was heel tevreden met Multikabel. Hier hebben wij dus niet om gevraagd.
Ten eerste al die onwijze advertenties op tv en in de kranten, volslagen idioot. Een nieuwe website, waarop ik nog steeds niet kan inloggen. Van alles geprobeerd, lukt niet. Een absoluut onbereikbare telefonische "klantenservice", a 10 cent per minuut. Na heel vaak proberen en wachten eindelijk iemand aan de lijn, die zo hard schreeuwde, dat ik er bijna bang van werd en antwoord op mijn vraag? Vergeet het maar. Ja alles was nog niet optimaal, maar dat kwam nog.
Wat nu? Ik wil bij mijn gegevens, maar kan niet. Dit wordt ons zomaar door de strot geduwd. Ik was heel tevreden met Multikabel. Hier hebben wij dus niet om gevraagd.