Ziggo - en hun "service"
Geplaatst: 04 jun 2008 13:50
Ik probeer vanuit mijn werk een kabelmodem, behorende bij een beeindigd Casema abonnement, retour te sturen.
Gezien mijn ervaringen met kabel ISPs, heb ik een berichtje gestuurd, met een deadline erin.
Mijn bericht :
Na enige tijd, hun antwoord:
Dus, ik antwoord direct :
En net, vandaag, 4 juni, ontving ik:
Telefonisch word je na minimaal 15 minuten (5x geprobeerd, verschillende tijden en dagen) niet geholpen, verbinding verbroken, of zelfs gewoon voorgelogen.
Daarnaast gooien ze je, na opzegging, veel te vroeg van het internet af, en zijn dus niet bereikbaar, en reageren ook maar niet op email of zo iets.
Mijn conclusie - een slecht bedrijf, en oplichters qua telefoon.
Als ze zoveel problemen hebben, zouden ze (tijdelijk) de kosten naar 0,01 EUR / minuut moeten doen - maar dit is gewoonweg oplichting.
Jammer dat er geen alternatieven voor dit betaalnummer zijn.
En voor wat Ziggo aangaat - ik heb mijn werkgever gezegd dat Ziggo er niet meer inkomt. Dit scheelt ze toch zo`n 15 klanten per jaar, omdat mijn werk diverse werknemers tijdelijk huisvest, en een internet verbinding geeft.
Wat een (nou ja.. vul maar in)
Gezien mijn ervaringen met kabel ISPs, heb ik een berichtje gestuurd, met een deadline erin.
Mijn bericht :
Mischien wat scherp - maar okay.uw helpdesk maakt m.i. misbruik van het 10 cent tarief - door elke keer dat ik Ziggo probeer te bellen het langer dan 15 minuten duurt - en slechts een keer werd daar van te voren een melding over gegeven. Erg vervelend.
Maar goed - ik heb hier op kantoor een Motorola modem liggen afkomstig van een oud abbonnement van Casema. Toen ik naar casema.nl wilde, kreeg ik ziggo.nl - dus ik neem aan dat jullie hierover gaan.
Kunt u mij laten weten of deze modem retour gezonden dient te worden?
Zo ja - wilt u mij dan via email of telefoon laten weten hoe ik deze het beste terug kan sturen?
In verband met ervaringen uit het verleden moet ik hier helaas bij melden dat indien ik geen contact heb gehad, hetzij via email, hetzij via de telefoon voor aanstaande vrijdag 30 mei a.s - ik dit beschouw als uw instemming met vernietiging van dit modem.
De vorige keer dat ik per contactformulier een melding doorgaf, kreeg ik pas na 6 weken een bericht - dit is niet acceptabel - hierdoor ben ik genoodzaakt deze regel in te stellen.
Mocht u dit modem terug willen dan ligt de bal bij u.
n.b. de ontvangsbevestiging accepteer ik niet als contact!
T**********
Systeem / Netwerk beheer
**************
Na enige tijd, hun antwoord:
Echter, wat Dennis had verzuimd, was om ook daadwerkelijk contact op te nemen.Geachte heer/Mevrouw,
Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.
Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
Dennis Wetering
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V
Dus, ik antwoord direct :
Dit was op 30 mei.Een klacht / vraag kan alleen dan opgelost worden indien u ook daadwerkelijk contact opneemt.
Maar, in dit geval – geen antwoord is ook een antwoord – u heeft door uw inactie te kennen gegeven dat ik het modem kan weggooien.
Mocht u daar anders over denken – op onderstaand telefoonnummer kunt u mij VANDAAG nog bereiken. Daarna – helaas – houd ik mij aan mijn eerder verzonden bericht
Kind Regards,
T***************
En net, vandaag, 4 juni, ontving ik:
Nu vraag ik je, wat voor #*%#)%& bedrijf is dit?Geachte heer/Mevrouw,
Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.
Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
Dennis Wetering
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.
Telefonisch word je na minimaal 15 minuten (5x geprobeerd, verschillende tijden en dagen) niet geholpen, verbinding verbroken, of zelfs gewoon voorgelogen.
Daarnaast gooien ze je, na opzegging, veel te vroeg van het internet af, en zijn dus niet bereikbaar, en reageren ook maar niet op email of zo iets.
Mijn conclusie - een slecht bedrijf, en oplichters qua telefoon.
Als ze zoveel problemen hebben, zouden ze (tijdelijk) de kosten naar 0,01 EUR / minuut moeten doen - maar dit is gewoonweg oplichting.
Jammer dat er geen alternatieven voor dit betaalnummer zijn.
En voor wat Ziggo aangaat - ik heb mijn werkgever gezegd dat Ziggo er niet meer inkomt. Dit scheelt ze toch zo`n 15 klanten per jaar, omdat mijn werk diverse werknemers tijdelijk huisvest, en een internet verbinding geeft.
Wat een (nou ja.. vul maar in)