Afgesloten TELE2 alles betaald maar wordt niet aangesloten!
Geplaatst: 05 jun 2008 00:21
Tele 2 haalt via een automatische incasso het maandelijks bedrag af.
In februari bleek er net niet genoeg saldo op mijn rekening waardoor dit bedrag (76 euro) niet was voldaan. Aangezien ik niets van hen vernam (geen herinnering,niet per post of per mail) had ik het later pas door.
In april kwam ik er zelf achter en zocht toen op hun website het rekening nummer waar ik het naar toe kon storten.Ik heb het gevonden en gestort met de vermelding van mijn klantnummer en het factuurnummer erbij.In mei kreeg ik wel een brief,een aanmaning om dat bedrag te betalen en "heeft u al betaald dan kunt u deze brief als niet verzonden beschouwen".Ik heb dus niet gereageerd omdat ik al betaald had.
Anderhalve week geleden ben ik afgesloten op zaterdagavond.
Maandag bellen en uitgelegd dat ik al gestort had maar er achter gekomen dat ik het naar afdeling telefonie had gestort ipv internet.(overigens is telefoon ook afgesloten)
Maar ze konden niets voor me doen want het was al uit handen gegeven aan incasso bureau inclusief de afgelopen rekening die ook terstond betaald moest worden.Ik aangegeven dat ik die direct zou kunnen overmaken maar nee, dat moest ik maar met GGN uitzoeken.Ik ggn gebeld maar die had niet eens een dossier van mij. Weer tele 2 gebeld met de vraag of ze het dan nog konden tegen houden omdat ik direct (zelf via spoedoverboeking) wilde betalen en de rekening van februari al gestort is die moesten ze dan nog "zoeken".
Nou dat ging ook niet ik moest het via ggn regelen.
Ik volgende gebeld en nog was er geen dossier maar wel een soort van aantekening, ik de situatie uitgelegd, hun vertellen mij dat het dossier pas wordt gesloten als alles is voldaan...dus ook die rekening van 76 euro die ik 17 april al heb betaald en incl. incasso kosten.Ik weiger dit te betalen en heb nu inmiddels een verweerbrief gestuurd naar ggn met de betaalbewijzen van alle openstaande rekeningen (die had ik inmiddels al overgemaakt aan tele 2) + het bewijs van die betreffende 76 euro.Tevens ook deze naar tele 2 gestuurd.
Gisteren weer gebeld met Tele 2 met de vraag of ze me nu gaan aansluiten want alles is toch betaald?
Nou nee want het gaat via GGN,zodra hun het dossier sluiten en dat weer doorgeven aan Tele2 wordt ik pas aangesloten.Tevens hebben ze nog steeds het bedrag van februari (76 euro) niet kunnen vinden???? Vreemd zeg ik want ik heb tevens het betaalbewijs opgestuurd!!!!
Nu moet ik morgen weer terug bellen in de hoop dat er dan wat gaat gebeuren want het kan toch niet zo zijn dat alles betaald is ik nog steeds geen internet hebt?
Het is toch niet zo dat ze mij kunnen dwingen die incasso kosten te betalen????
Ik zit nu al 11 dagen zonder internet en telefoon maar de rekening krijg ik straks wel gewoon binnen!!!!
Vandaag weer gebeld met tele 2 en om gek van te worden ik word van alles wijsgemaakt,de rekening die naar t verkeerde nummer was geboekt kunnen ze niet vionden …dan weer wel maar moet tie nog worden overgeboekt naar t juiste rekeningnummer en dan pas….zullen ze aan sluiten…oh nee ze willen eerst nog een goedkeuring van GGN ,maar aangezien ik de incasso kosten weiger te betalen,geven hun geen goedkeuring.
Wil dat dan zeggen dat ik nooit meer aangesloten wordt terwijl er geen achterstand meer is?...
Tele2 hoort toch gewoon te leveren waar ik voor betaal????
Mijn telefoonrekening loopt op heb geen internet of telefoon maar ik kan wel met mijn tele2 huistelefoon naar een tele2 0900 nummer bellen (urenlang inmiddels!!!)
Ik ben radeloos en zwaar gefrustreerd,wat kan ik doen???
Dit kan toch niet????
In februari bleek er net niet genoeg saldo op mijn rekening waardoor dit bedrag (76 euro) niet was voldaan. Aangezien ik niets van hen vernam (geen herinnering,niet per post of per mail) had ik het later pas door.
In april kwam ik er zelf achter en zocht toen op hun website het rekening nummer waar ik het naar toe kon storten.Ik heb het gevonden en gestort met de vermelding van mijn klantnummer en het factuurnummer erbij.In mei kreeg ik wel een brief,een aanmaning om dat bedrag te betalen en "heeft u al betaald dan kunt u deze brief als niet verzonden beschouwen".Ik heb dus niet gereageerd omdat ik al betaald had.
Anderhalve week geleden ben ik afgesloten op zaterdagavond.
Maandag bellen en uitgelegd dat ik al gestort had maar er achter gekomen dat ik het naar afdeling telefonie had gestort ipv internet.(overigens is telefoon ook afgesloten)
Maar ze konden niets voor me doen want het was al uit handen gegeven aan incasso bureau inclusief de afgelopen rekening die ook terstond betaald moest worden.Ik aangegeven dat ik die direct zou kunnen overmaken maar nee, dat moest ik maar met GGN uitzoeken.Ik ggn gebeld maar die had niet eens een dossier van mij. Weer tele 2 gebeld met de vraag of ze het dan nog konden tegen houden omdat ik direct (zelf via spoedoverboeking) wilde betalen en de rekening van februari al gestort is die moesten ze dan nog "zoeken".
Nou dat ging ook niet ik moest het via ggn regelen.
Ik volgende gebeld en nog was er geen dossier maar wel een soort van aantekening, ik de situatie uitgelegd, hun vertellen mij dat het dossier pas wordt gesloten als alles is voldaan...dus ook die rekening van 76 euro die ik 17 april al heb betaald en incl. incasso kosten.Ik weiger dit te betalen en heb nu inmiddels een verweerbrief gestuurd naar ggn met de betaalbewijzen van alle openstaande rekeningen (die had ik inmiddels al overgemaakt aan tele 2) + het bewijs van die betreffende 76 euro.Tevens ook deze naar tele 2 gestuurd.
Gisteren weer gebeld met Tele 2 met de vraag of ze me nu gaan aansluiten want alles is toch betaald?
Nou nee want het gaat via GGN,zodra hun het dossier sluiten en dat weer doorgeven aan Tele2 wordt ik pas aangesloten.Tevens hebben ze nog steeds het bedrag van februari (76 euro) niet kunnen vinden???? Vreemd zeg ik want ik heb tevens het betaalbewijs opgestuurd!!!!
Nu moet ik morgen weer terug bellen in de hoop dat er dan wat gaat gebeuren want het kan toch niet zo zijn dat alles betaald is ik nog steeds geen internet hebt?
Het is toch niet zo dat ze mij kunnen dwingen die incasso kosten te betalen????
Ik zit nu al 11 dagen zonder internet en telefoon maar de rekening krijg ik straks wel gewoon binnen!!!!
Vandaag weer gebeld met tele 2 en om gek van te worden ik word van alles wijsgemaakt,de rekening die naar t verkeerde nummer was geboekt kunnen ze niet vionden …dan weer wel maar moet tie nog worden overgeboekt naar t juiste rekeningnummer en dan pas….zullen ze aan sluiten…oh nee ze willen eerst nog een goedkeuring van GGN ,maar aangezien ik de incasso kosten weiger te betalen,geven hun geen goedkeuring.
Wil dat dan zeggen dat ik nooit meer aangesloten wordt terwijl er geen achterstand meer is?...
Tele2 hoort toch gewoon te leveren waar ik voor betaal????
Mijn telefoonrekening loopt op heb geen internet of telefoon maar ik kan wel met mijn tele2 huistelefoon naar een tele2 0900 nummer bellen (urenlang inmiddels!!!)
Ik ben radeloos en zwaar gefrustreerd,wat kan ik doen???
Dit kan toch niet????