Kijk uit voor HET NET Surfen en Bellen
Geplaatst: 21 aug 2008 20:45
Kijk uit voor de telefonische colportage van Het Net. Deze handelswijze van HetNet hangt tegen fraude aan!
Ik heb een surfen en bellen abonnement bij HetNet. Enige tijd geleden werd ik gebeld door HetNet met de vraag of ik voor € 10 per maand onbeperkt wilde bellen. Dit heb ik niet gedaan omdat ik nooit voor meer dan € 10 per maand bel. De telefoonaansluiting heb ik eigenlijk alleen maar voor het adsl gebruik. Later werd ik nogmaals gebeld waarop ik wederom weigerde. Tot mijn grote verbazing kwam echter de rekening van augustus waarop ik werd aangeslagen voor OnbeperktBellen. Ik heb direct contact gezocht met Klantenservice. Dit contact heeft 32 minuten geduurd, á € 0.45 per minuut, en leverde helemaal niets op. Ik werd van de ene afdeling naar de andere doorverbonden en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik maar een mail moest sturen omdat er niemand aanwezig zou zijn met de juiste bevoegdheid om de fout van HetNet te corrigeren. Mijn vraag om met een leidinggevende te spreken werd afgwezen. Leidinggevenden mochten niet met dit soort kleinigheden worden lastig gevallen! Het antwoord dat ik op mijn mail kreeg was dat ik maar één maal per maand mocht veranderen van abonnement. Op mijn reactie op deze mail kreeg ik het bericht dat er contact met mij zou worden opgenomen.
Inmiddels heeft HetNet natuurlijk het bedrag afgeschreven, wat ik uiteraard direct heb laten terugboeken. En nu maar afwachten wat HetNet gaat doen. De medewerker die ik indertijd aan de telefoon had gehad had mij namelijk gedreigd dat, als ik het bedrag terugboek ook al is de rekening onjuist, ik direct zou worden afgesneden. Tja, blijkbaar is dit nu de manier waarop HetNet met haar klanten omgaat. HetNet maakt de fout en de klant moet voor de kosten opdraaien. Is dit nu klantgeoriënteerd werken????
Ik heb een surfen en bellen abonnement bij HetNet. Enige tijd geleden werd ik gebeld door HetNet met de vraag of ik voor € 10 per maand onbeperkt wilde bellen. Dit heb ik niet gedaan omdat ik nooit voor meer dan € 10 per maand bel. De telefoonaansluiting heb ik eigenlijk alleen maar voor het adsl gebruik. Later werd ik nogmaals gebeld waarop ik wederom weigerde. Tot mijn grote verbazing kwam echter de rekening van augustus waarop ik werd aangeslagen voor OnbeperktBellen. Ik heb direct contact gezocht met Klantenservice. Dit contact heeft 32 minuten geduurd, á € 0.45 per minuut, en leverde helemaal niets op. Ik werd van de ene afdeling naar de andere doorverbonden en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik maar een mail moest sturen omdat er niemand aanwezig zou zijn met de juiste bevoegdheid om de fout van HetNet te corrigeren. Mijn vraag om met een leidinggevende te spreken werd afgwezen. Leidinggevenden mochten niet met dit soort kleinigheden worden lastig gevallen! Het antwoord dat ik op mijn mail kreeg was dat ik maar één maal per maand mocht veranderen van abonnement. Op mijn reactie op deze mail kreeg ik het bericht dat er contact met mij zou worden opgenomen.
Inmiddels heeft HetNet natuurlijk het bedrag afgeschreven, wat ik uiteraard direct heb laten terugboeken. En nu maar afwachten wat HetNet gaat doen. De medewerker die ik indertijd aan de telefoon had gehad had mij namelijk gedreigd dat, als ik het bedrag terugboek ook al is de rekening onjuist, ik direct zou worden afgesneden. Tja, blijkbaar is dit nu de manier waarop HetNet met haar klanten omgaat. HetNet maakt de fout en de klant moet voor de kosten opdraaien. Is dit nu klantgeoriënteerd werken????