Toegezegd was dat op 10 september alles zou werken tamelijk lang maar okee,
NOT, toen begon de T-mobile elende
Op 10 september kon niemand mij dus bereiken op mijn oude nummer wat dat nummer is niet in gebruik kregen mijn klanten te horen. Enfin ik bellen met klantenservice, duurt 20 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt. Vervolgens wordt je in de wacht gezet en komen ze er naar 10 minuten achter dat je een zakelijk abonnement hebt.
Je wordt dan doorverbonden met de Helpdesk zakelijk, weer uitleggen wat er aan de hand is, ik vond ze bij zakelijk duidelijk beleefder overkomen dan voor de helpdeks voor particulieren. Ik kreeg te horen dat alles nu voor elkaar was en dat ik dit via de website kon zien.
Ik legde uit dat ik dat al gedaan had en dat die info niet klopte, bel het nummer maar dan hoor je het meteen. Nadat hij overtuigd was van zijn ongelijk weer even in de wacht gezet en toen kreeg ik een overdreven gedetailleerd verhaal te horen dat het nog 24 uur zou duren, de nummer portal was pending maar de batch is blijven hangen, dit wordt door de IS? afdeling handmatig opgepakt en doorgezet. in totaal 56 minuten gebeld.
De volgende dag nog een keer geprobeerd maar nee weer niet gelukt. Ik weer bellen met de klanten service nu ging het sneller 52 minuten bijna zelfde verhaal. dit gaat nu bijna ieder dag op dezelfde manier en het is nu 15/9 en ben dus voor klanten niet meer bereikbaar door T-mobile. Ik heb momenteel weinig vertrouwen dat het nu gaat lukken, Ik krijg de indruk dat ik niet de enige ben met deze problemen, ik raad momenteel niemand die ik mag T-mobile aan. bovenstaande is de verkorte versie van de realiteit ik heb inmiddels zo'n 6 uur met klanten service gebeld melde ik een helpdesk medewerker en ze antwoord dan doodleuk maar het is toch een gratis nummer, alsof ik voor m'n plezier bel en niks beters te doen heb.
Iedere keer moet ik zelf bellen ipv dat zij bellen met de status dat het nog niet gelukt is. Nu kost het veel te veel tijd, geld en een hoop ergenis.
Apple heeft een fout gemaakt om met T-mobile in zee te gaan, getuige de tv-uitzending van trosradar. Ik had beter moeten voorbereiden dan had ik niet voor t-mobile gekozen. google maar eens op woorden: "t-mobile" en "Klachten"
en je krijgt 40000 hits