Telfort Klantenservice VERSCHRIKKELIJK
Geplaatst: 30 sep 2008 08:40
Belde ik gister rond 2 uur namens mijn oma van 73 naar de klantenservice van Telfort.
Mijn oma raakt namelijk hopeloos is de war met die 2 abonnementen en wilde 1 opzeggen.
Ook had ze een vraag over de rekening.
Als eerste zeer goed geholpen door een jongeman die ik aan de lijn kreeg.
Ik vroeg hem daarna om mij door te verbinden met de afdeling opzeggingen.
Daar kreeg ik me toch een gek mens aan de lijn.
Ten eerste zeer brutaal.
Werd mij gevraagd waarom mijn oma dit wilde opzeggen en ik vertelde gewoon dat ze in de war raakte.
Ja, dan plakt ze toch gewoon een briefje op haar telefoon was haar antwoord en er is niks mis gegaan dus dat hoeft helemaal niet.
Ik vertelde weer dat ze het abonnement hoe dan ook niet meer wilde, ja maar dan moet mijn oma maar beter opletten met wat ze doet.
Pardon.
En dan nog een heleboel commentaar. Zeer brutaal.
Wat voor mensen neemt Telfort nou aan, dat er zo met klanten wordt gesproken?
Toen raakte ik geirriteerd. Ik vroeg haar dan ook om mij door te verbinden met iemand anders. Dat kon niet volgens haar, want zij was de enige die op die afdeling zat.
En begon ze er nog over te lachen.
Ik vertelde dat ik niet zat te wachten op haar mening en dat ze me moest door verbinden.
Tot mijn verbazing zei ze toen dat ze zou ophangen als ik zo doorging?!?!?!
En wat deed ze ze hing gewoon op.
Ik belde terug natuurlijk en vroeg naar een chef. Die kon ik niet aan de lijn krijgen. Ok, ik snap dat hij of zij het druk heeft met andere zaken, maar bij wie moet ik als klant zijn om een klacht door te geven.
Ook kon die medewerkster niet vinden met wie ik net gesproken had, omdat zij er geen aantekening over had gemaakt.
Dus als ik het goed begreep dan kan iedereen van de klantenservice zo onbeschoft en ongemanierd een klant te woord staan wanneer hij of zij dat blieft en dan geen aantekening erover maken en ophangen?
En niemand die daarchter kan komen?
Sorry hoor, voor zo een miljoenenbedrijf had ik wel iets beters verwacht.
Ben ik aan het zoeken op de website om een klacht achter te laten, moet dat weer bij de klanternservice online.
En als je een meerdere wilt spreken is dat onmogelijk.
Mijn oma raakt namelijk hopeloos is de war met die 2 abonnementen en wilde 1 opzeggen.
Ook had ze een vraag over de rekening.
Als eerste zeer goed geholpen door een jongeman die ik aan de lijn kreeg.
Ik vroeg hem daarna om mij door te verbinden met de afdeling opzeggingen.
Daar kreeg ik me toch een gek mens aan de lijn.
Ten eerste zeer brutaal.
Werd mij gevraagd waarom mijn oma dit wilde opzeggen en ik vertelde gewoon dat ze in de war raakte.
Ja, dan plakt ze toch gewoon een briefje op haar telefoon was haar antwoord en er is niks mis gegaan dus dat hoeft helemaal niet.
Ik vertelde weer dat ze het abonnement hoe dan ook niet meer wilde, ja maar dan moet mijn oma maar beter opletten met wat ze doet.
Pardon.
En dan nog een heleboel commentaar. Zeer brutaal.
Wat voor mensen neemt Telfort nou aan, dat er zo met klanten wordt gesproken?
Toen raakte ik geirriteerd. Ik vroeg haar dan ook om mij door te verbinden met iemand anders. Dat kon niet volgens haar, want zij was de enige die op die afdeling zat.
En begon ze er nog over te lachen.
Ik vertelde dat ik niet zat te wachten op haar mening en dat ze me moest door verbinden.
Tot mijn verbazing zei ze toen dat ze zou ophangen als ik zo doorging?!?!?!
En wat deed ze ze hing gewoon op.
Ik belde terug natuurlijk en vroeg naar een chef. Die kon ik niet aan de lijn krijgen. Ok, ik snap dat hij of zij het druk heeft met andere zaken, maar bij wie moet ik als klant zijn om een klacht door te geven.
Ook kon die medewerkster niet vinden met wie ik net gesproken had, omdat zij er geen aantekening over had gemaakt.
Dus als ik het goed begreep dan kan iedereen van de klantenservice zo onbeschoft en ongemanierd een klant te woord staan wanneer hij of zij dat blieft en dan geen aantekening erover maken en ophangen?
En niemand die daarchter kan komen?
Sorry hoor, voor zo een miljoenenbedrijf had ik wel iets beters verwacht.
Ben ik aan het zoeken op de website om een klacht achter te laten, moet dat weer bij de klanternservice online.
En als je een meerdere wilt spreken is dat onmogelijk.