Ziggo hopeloos
Geplaatst: 23 nov 2008 22:28
Geachte redactie,
Al 10 dagen geen telefoon via Ziggo
2e keer deze maand, begin van de maand ook al een week zonder
Schoonvader is terminaal ziek dus moeten we bereikbaar zijn, maar dat interesseert Ziggo niets
Het is hopeloos . . . .
Bel dagelijks en vul dagelijks een klachtenformulier in, het helpt vooralsnog niets
De medewerkers van Ziggo zitten ook met excuses en zeggen het telkens door te geven, maar helaas . .
En dat alles omdat ze, volgens eigen zeggen, een verkeerde schakeling naar een centrale hebben gemaakt
Als klant kun je niets dan je leeg en hopeloos voelen, en dat in deze tijd van voortschrijdende techniek.
Met toch een vriendelijke groet,
Frans Fransen
Al 10 dagen geen telefoon via Ziggo
2e keer deze maand, begin van de maand ook al een week zonder
Schoonvader is terminaal ziek dus moeten we bereikbaar zijn, maar dat interesseert Ziggo niets
Het is hopeloos . . . .
Bel dagelijks en vul dagelijks een klachtenformulier in, het helpt vooralsnog niets
De medewerkers van Ziggo zitten ook met excuses en zeggen het telkens door te geven, maar helaas . .
En dat alles omdat ze, volgens eigen zeggen, een verkeerde schakeling naar een centrale hebben gemaakt
Als klant kun je niets dan je leeg en hopeloos voelen, en dat in deze tijd van voortschrijdende techniek.
Met toch een vriendelijke groet,
Frans Fransen