Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Geplaatst: 27 nov 2008 19:19
Per 31 juli 2008 heb ik mijn UPC abonnement opgezegd.
Drie weken na het versturen van de producten heb ik contact opgenomen met de UPC klantenservice.
Ik vroeg mij af wanneer ik de borg van 45 euro ontvang. Deze medewerker wist mij te vertellen dat dit 4 tot 6 weken na ontvangst van de producten gestort wordt op mijn rekening. Maar om er zeker van te zijn dat ik het spoedig zou ontvangen heeft hij een 'Case' aangevraagd en zou binnen 3 weken het bedrag ad 45 euro worden terugestort op mijn rekening.
Na deze drie weken had ik nog steeds niets ontvangen en belde ik opnieuw.
De medewerker met wie ik nu sprak zag dat ze ermee bezig waren en dat het nog maximaal 2 weken zou duren voordat ik het geld zou ontvangen. Wanneer dit niet zo zou zijn moest ik weer contact opnemen met de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan want uiteraard heb ik niets ontvangen!
Ik belde weer. Er werd mij een ander verhaal verteld. Het duurt ongeveer 8 weken eer dat mijn geld teruggestort word na zo'n 'case' aanvraag.
Deze was aangevraagd op 22 september en dus moest ik geduld hebben tot 22 november.
Het is nu 27 november en nog heb ik geen 45 euro ontvangen! Ik belde weer!
Ik kreeg de mededeling dat het dus blijkbaar mis was gegaan... en hij kon niets anders doen dan het opnieuw aanvragen met als gevolg dat ik dus weer 8 weken moet wachten!!!! We hebben het hier over een borg! Over mijn eigen geld dus! waar je weer recht op hebt na het inleveren van de producten!
Er is al veel geschreven op dit forum over UPC!! En nog kunnen ze niet netjes een vraag of een klacht afhandelen!! Deze slechte service icm onvriendelijk en assosiaal gedrag van de medewerkers maakt dat ik echt nooit meer met UPC in zee zal gaan!!!
Drie weken na het versturen van de producten heb ik contact opgenomen met de UPC klantenservice.
Ik vroeg mij af wanneer ik de borg van 45 euro ontvang. Deze medewerker wist mij te vertellen dat dit 4 tot 6 weken na ontvangst van de producten gestort wordt op mijn rekening. Maar om er zeker van te zijn dat ik het spoedig zou ontvangen heeft hij een 'Case' aangevraagd en zou binnen 3 weken het bedrag ad 45 euro worden terugestort op mijn rekening.
Na deze drie weken had ik nog steeds niets ontvangen en belde ik opnieuw.
De medewerker met wie ik nu sprak zag dat ze ermee bezig waren en dat het nog maximaal 2 weken zou duren voordat ik het geld zou ontvangen. Wanneer dit niet zo zou zijn moest ik weer contact opnemen met de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan want uiteraard heb ik niets ontvangen!
Ik belde weer. Er werd mij een ander verhaal verteld. Het duurt ongeveer 8 weken eer dat mijn geld teruggestort word na zo'n 'case' aanvraag.
Deze was aangevraagd op 22 september en dus moest ik geduld hebben tot 22 november.
Het is nu 27 november en nog heb ik geen 45 euro ontvangen! Ik belde weer!
Ik kreeg de mededeling dat het dus blijkbaar mis was gegaan... en hij kon niets anders doen dan het opnieuw aanvragen met als gevolg dat ik dus weer 8 weken moet wachten!!!! We hebben het hier over een borg! Over mijn eigen geld dus! waar je weer recht op hebt na het inleveren van de producten!
Er is al veel geschreven op dit forum over UPC!! En nog kunnen ze niet netjes een vraag of een klacht afhandelen!! Deze slechte service icm onvriendelijk en assosiaal gedrag van de medewerkers maakt dat ik echt nooit meer met UPC in zee zal gaan!!!