Kan HetNet abonnement niet wijzigen
Geplaatst: 27 nov 2008 21:01
Ik heb bij het net een Internet abonnement "Instap surfen (oud)". Ik wil dat veranderen naar "Instap surfen (nieuw)". De kosten zijn dezelfde, de internet verbinding ook, alleen is het eerste een jaarabonnement en het tweede een maandabonnement. Dit zou moeten kunnen via de webpagina "Mijn gegevens" van HetNet. Hier kan ik inloggen, dan zie ik welk abonnement ik heb en als ik op wijzigen klik komt er een pagina waar ik een nieuw abonnement kan kiezen. Ik klik het nieuwe abonnement aan en verder is er alleen een datum van de bestelling die ik kan invullen. Hiervoor heb ik al van alles geprobeerd: niets invullen, de datum van vandaag, van morgen, van volgende week, de afloop atum van het huidige abonnement (over twee maanden), een dag later, een week later, etc. Al dagen lang probeer ik het telkens weer. Wat ik ook doe, altijd verschijnt er een pagina met de tekst:
Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van de gegevens.
Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk.
Foutcode:
(Geen foutcode dus. Wat heb je aan zo'n mededeling?)
Dit lijkt me duidelijk een probleem van de website. Ik heb een E-mail gestuurd naar de helpdesk. De reactie is dat ze mijn vraag niet kunnen beantwoorden en dat ik de helpdesk moet bellen (à 45 ct/min). Moet ik nou echt HetNet gaan betalen om ze te helpen de fouten in hun website op te lossen?
Wat is de beste manier om, zonder onvoorspelbare kosten, het abonnement te wijzigen?
Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van de gegevens.
Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk.
Foutcode:
(Geen foutcode dus. Wat heb je aan zo'n mededeling?)
Dit lijkt me duidelijk een probleem van de website. Ik heb een E-mail gestuurd naar de helpdesk. De reactie is dat ze mijn vraag niet kunnen beantwoorden en dat ik de helpdesk moet bellen (à 45 ct/min). Moet ik nou echt HetNet gaan betalen om ze te helpen de fouten in hun website op te lossen?
Wat is de beste manier om, zonder onvoorspelbare kosten, het abonnement te wijzigen?