UPC de firma list en bedrog.
Geplaatst: 03 dec 2008 19:18
Beste forum bezoekers,
Graag wil ik u op de hoogte brengen van de list en bedrog die UPC pleegt met hun klanten. In augustus bel ik met UPC om een wireles modem te bestellen. Tijdens dat gesprek kreeg ik een aanbieding van de medewerker van de klantenservice om met mijn internet en bellen pakket en daarnaast appart digitale tv van upc over te stappen naar het 3 voor de prijs van 2 pakket over te stappen.
Ik wou niet over 1 nacht ijs gaan en de medewerker heeft mij 5 keer voorgerekend dat het 3 euro per maand goedkoper zou zijn dan mijn oude situatie. Ik betaalde toen tussen de 72 en de 75 euro inclusief belkosten.
Omdat er iets mis ging met de levering van de wireless modem heb ik een coulance regeling gehad en heb ik in september en oktober niet een normale nota gehad. November was de eerste normale nota en wat schetste mijn grote verbazing ik betaal over de 80 euro inclusief bel kosten. dat is dus 7 euro duurder dan dat ik eerder betaalde.
Ik dacht van kom laat ik niet flauw zijn en dit meteen op de forums zetten maar laat ik webcare meteen hier over mailen. Nu krijg ik van een zekere mevr van Veen een mail terug dat ze mij op zaterdag 29 november terug zal mailen. Echter dezelfde dag stuurt ze mij al een mail terug met een overzicht van mijn abonnementskosten. er wordt dus helemaal niet op de inhoud van mijn mail ingegaan en ook geen antwoord gegeven op de vragen die ik stel. Dat ik nu dus € 80,31 betaal en ze vertrouwd erop mij zo voldoende te hebben geinformeerd. Ik reageer er meteen op dat dit dus niet het geval is en dat ik gewoon antwoord wil op mijn gestelde vragen. Daar heb ik zondag 30-11-08 nog een herinnering naar toe gestuurd en tot op heden niets van vernomen.
Nu net nog maar een 2e herinnerings mail gestuurd. Met verzoek tot beantwoorden van mijn vragen en de contact historie die door de call center medewerkers van upc is vast gelegd in de systemen. Ik als klant heb het recht om dit op te vragen en dit soort bedrijven zijn verplicht deze info dan ook aan de klant te verstrekken. Ik heb nu een ultimatum gesteld dat ik voor aanstaande zaterdag een antwoord wil heb ik die niet dan zal ik een officiele klacht neerleggen bij VCN, de OPTA en de Consumentenbond. deze klant pikt het namelijk niet meer van UPC.
tot zover dit deel binnenkort het vervolg.
Graag wil ik u op de hoogte brengen van de list en bedrog die UPC pleegt met hun klanten. In augustus bel ik met UPC om een wireles modem te bestellen. Tijdens dat gesprek kreeg ik een aanbieding van de medewerker van de klantenservice om met mijn internet en bellen pakket en daarnaast appart digitale tv van upc over te stappen naar het 3 voor de prijs van 2 pakket over te stappen.
Ik wou niet over 1 nacht ijs gaan en de medewerker heeft mij 5 keer voorgerekend dat het 3 euro per maand goedkoper zou zijn dan mijn oude situatie. Ik betaalde toen tussen de 72 en de 75 euro inclusief belkosten.
Omdat er iets mis ging met de levering van de wireless modem heb ik een coulance regeling gehad en heb ik in september en oktober niet een normale nota gehad. November was de eerste normale nota en wat schetste mijn grote verbazing ik betaal over de 80 euro inclusief bel kosten. dat is dus 7 euro duurder dan dat ik eerder betaalde.
Ik dacht van kom laat ik niet flauw zijn en dit meteen op de forums zetten maar laat ik webcare meteen hier over mailen. Nu krijg ik van een zekere mevr van Veen een mail terug dat ze mij op zaterdag 29 november terug zal mailen. Echter dezelfde dag stuurt ze mij al een mail terug met een overzicht van mijn abonnementskosten. er wordt dus helemaal niet op de inhoud van mijn mail ingegaan en ook geen antwoord gegeven op de vragen die ik stel. Dat ik nu dus € 80,31 betaal en ze vertrouwd erop mij zo voldoende te hebben geinformeerd. Ik reageer er meteen op dat dit dus niet het geval is en dat ik gewoon antwoord wil op mijn gestelde vragen. Daar heb ik zondag 30-11-08 nog een herinnering naar toe gestuurd en tot op heden niets van vernomen.
Nu net nog maar een 2e herinnerings mail gestuurd. Met verzoek tot beantwoorden van mijn vragen en de contact historie die door de call center medewerkers van upc is vast gelegd in de systemen. Ik als klant heb het recht om dit op te vragen en dit soort bedrijven zijn verplicht deze info dan ook aan de klant te verstrekken. Ik heb nu een ultimatum gesteld dat ik voor aanstaande zaterdag een antwoord wil heb ik die niet dan zal ik een officiele klacht neerleggen bij VCN, de OPTA en de Consumentenbond. deze klant pikt het namelijk niet meer van UPC.
tot zover dit deel binnenkort het vervolg.