AD nieuwsblad (krant)
Geplaatst: 08 jan 2009 20:43
Telefonisch benadering voor aan abonnement.
Ik heb een gesprek gehad met de jonge dame en was op zich geïnteresseerd. Uit eindelijk kwam het verzoek om alles op te nemen. Ik had aangegeven een 1/2 jaar contract te willen. Tijdens de opname bleek dat het een jaarcontract was, welke per 1/2 jaar zou worden betaald. Ja, dan zou ik wel een 1 jaar contract nemen dat is dan goedkoper. Maar aangezien ik dus een 1/2 jr contract wilde, moest ik gelijk per e-mail opzeggen. Ik zei daarop dat ik nu een 1/2 jr contract wilde afsluiten en anders niet. Waarop de jonge dame zei, dan gaat het niet door, nog een prettige avond. Waarschijnlijk dacht ze anders, want na een paar weken kreeg ik op eens de krant weer. En een paar dagen later een welkomstpakket, welke ik retour afzender heb gezonden. Wel nu begint het dus pas. Als eerste heb ik een e-mail gestuurd dat ik dus geen abonnement heb, waarop werd gereageerd dat mijn abonnement na een 1/2 jr zou aflopen, maar dat was dus mijn klacht dus niet. (17-10-2008).
Vervolgens werd er een maandbedrag geïncasseerd, welke ik heb laten terug storten. Daarna nog 4 mails (14 en 18-10-2008 en 03 en 11-11-2008) en een keer gebeld (29-12-2008), op de mails geen antwoord en bij het bellen, zou ik worden terug gebeld. Is nog niet gebeurd.
Nu heb ik een aanmaning en een laatste aanmaning, anders volgen er incassokosten. Ze zetten je dus gewoon onder druk om maar te betalen.
DIT KAN TOCH NIET???? Heeft iemand ook z'n ervaring met AD of andere?
Een ontevreden klant van het AD!
PS: bereikbaarheid:
In eerste instantie gaven ze aan ook op zaterdag bereikbaar te zijn: heb ik ook nog gebeld, maar kreeg een antwoordapparaat, alleen door de weeks bereikbaar.
Nu geven ze aan ma t/m vr tussen 11:00 t/m 17:00 uur, ik wederom gebeld om 16:55 uur, maar kreeg een antwoordapparaat, tussen 11:00 en 16:00 uur!!!
Ik heb een gesprek gehad met de jonge dame en was op zich geïnteresseerd. Uit eindelijk kwam het verzoek om alles op te nemen. Ik had aangegeven een 1/2 jaar contract te willen. Tijdens de opname bleek dat het een jaarcontract was, welke per 1/2 jaar zou worden betaald. Ja, dan zou ik wel een 1 jaar contract nemen dat is dan goedkoper. Maar aangezien ik dus een 1/2 jr contract wilde, moest ik gelijk per e-mail opzeggen. Ik zei daarop dat ik nu een 1/2 jr contract wilde afsluiten en anders niet. Waarop de jonge dame zei, dan gaat het niet door, nog een prettige avond. Waarschijnlijk dacht ze anders, want na een paar weken kreeg ik op eens de krant weer. En een paar dagen later een welkomstpakket, welke ik retour afzender heb gezonden. Wel nu begint het dus pas. Als eerste heb ik een e-mail gestuurd dat ik dus geen abonnement heb, waarop werd gereageerd dat mijn abonnement na een 1/2 jr zou aflopen, maar dat was dus mijn klacht dus niet. (17-10-2008).
Vervolgens werd er een maandbedrag geïncasseerd, welke ik heb laten terug storten. Daarna nog 4 mails (14 en 18-10-2008 en 03 en 11-11-2008) en een keer gebeld (29-12-2008), op de mails geen antwoord en bij het bellen, zou ik worden terug gebeld. Is nog niet gebeurd.
Nu heb ik een aanmaning en een laatste aanmaning, anders volgen er incassokosten. Ze zetten je dus gewoon onder druk om maar te betalen.
DIT KAN TOCH NIET???? Heeft iemand ook z'n ervaring met AD of andere?
Een ontevreden klant van het AD!
PS: bereikbaarheid:
In eerste instantie gaven ze aan ook op zaterdag bereikbaar te zijn: heb ik ook nog gebeld, maar kreeg een antwoordapparaat, alleen door de weeks bereikbaar.
Nu geven ze aan ma t/m vr tussen 11:00 t/m 17:00 uur, ik wederom gebeld om 16:55 uur, maar kreeg een antwoordapparaat, tussen 11:00 en 16:00 uur!!!