Postank geeft verkeerde info
Geplaatst: 10 jan 2009 12:44
Hallo Allemaal
Nou nu breekt mijn klomp! Ik ben mijn pincode vergeten (ok das mijn fout). Dus ben een chat begonnen, ga echt geen 5cent per minuut betalen. Ik vraag aan medewerker A kan ik mijn pincode THUIS opgestuurd krijgen.
Medewerker A zegt ja geen probleem we zullen de pincode naar uw huis sturen binnen 5 werkdagen.
Ik was blij, zit met een gebroken been thuis (ga niet schaatsen wanneer je het niet kunt ) en heb mijn bovenbeen gebroken.
Dit had ik medewerker A niet verteld omdat ze zei dat het naar mijn HUIS werdt toegstuurd.
Nu krijg ik vandaag een brief thuis dat ik het op moet halen. Ik zo van waarom ze zou het me thuis sturen en heb specifiek gevraagt of ik het op moest halen.
Dus begin weer een chat zeer geiiriteerd omdat ze mij een toezegging hebben gedaan en daaraan niet houden.
Medewerker B begon de chat. Ik leg hem uit dat ik niet in staat ben om naar de postkantoor te gaan om de pincode op te halen.
Hij zegt zo leuk: "kan niet iemand u brengen?" Ik zei nee mijn bovenbeen is gebroken ik kan niet eens zitten. Ben per ambulance naar huis gebracht omdat ik niet in een auto kan zitten. Kan van deze mensen niet verwachten dat ze naar een postkantoor brengen aan de andere kant van de stad!
Dus vraag ik kan een familie lid het ophalen als ik ze een machtiging uitgeef aan hun.
Nee dat kan niet, ik moet maar mijn pincode ophalen wanneer ik weer ter been ben.
Leg hem uit dat het pas over 10 weken is,
Dus vraag ik heb waar ik een klacht kan indienen. Ik kan een formulierje invullen en deze terug sturen...
U raad het al... weer al die formiliertjes die op een grote stapel worden gezet en misschien onder behandeling worden genomen.
Dus vraag hem een adres en een naam waar ik een aangetekende brief kan sturen. Nee dat kan hij niet geven
Inmiddels mijn advocaat gebeld en kijken wat hij zegt wat mijn rechten zijn in dit. Want een machtiging moeten ze toch wel accepteren. Hij zegt van wel en hij vraagt mij om een adres zodat hij een formele brief kan sturen zodat we dit op kunnen lossen.
Medewerker weigert dit nog een keer.
Ik vraag nu om een manager en hij sluit de chat af.
Wat kan ik nu doen? Toch maar een stom formuliertje invullen en 10 weken wachten totdat ik geld kan pinnen?
Iemand anders hiermee ervaring?
Nou nu breekt mijn klomp! Ik ben mijn pincode vergeten (ok das mijn fout). Dus ben een chat begonnen, ga echt geen 5cent per minuut betalen. Ik vraag aan medewerker A kan ik mijn pincode THUIS opgestuurd krijgen.
Medewerker A zegt ja geen probleem we zullen de pincode naar uw huis sturen binnen 5 werkdagen.
Ik was blij, zit met een gebroken been thuis (ga niet schaatsen wanneer je het niet kunt ) en heb mijn bovenbeen gebroken.
Dit had ik medewerker A niet verteld omdat ze zei dat het naar mijn HUIS werdt toegstuurd.
Nu krijg ik vandaag een brief thuis dat ik het op moet halen. Ik zo van waarom ze zou het me thuis sturen en heb specifiek gevraagt of ik het op moest halen.
Dus begin weer een chat zeer geiiriteerd omdat ze mij een toezegging hebben gedaan en daaraan niet houden.
Medewerker B begon de chat. Ik leg hem uit dat ik niet in staat ben om naar de postkantoor te gaan om de pincode op te halen.
Hij zegt zo leuk: "kan niet iemand u brengen?" Ik zei nee mijn bovenbeen is gebroken ik kan niet eens zitten. Ben per ambulance naar huis gebracht omdat ik niet in een auto kan zitten. Kan van deze mensen niet verwachten dat ze naar een postkantoor brengen aan de andere kant van de stad!
Dus vraag ik kan een familie lid het ophalen als ik ze een machtiging uitgeef aan hun.
Nee dat kan niet, ik moet maar mijn pincode ophalen wanneer ik weer ter been ben.
Leg hem uit dat het pas over 10 weken is,
Dus vraag ik heb waar ik een klacht kan indienen. Ik kan een formulierje invullen en deze terug sturen...
U raad het al... weer al die formiliertjes die op een grote stapel worden gezet en misschien onder behandeling worden genomen.
Dus vraag hem een adres en een naam waar ik een aangetekende brief kan sturen. Nee dat kan hij niet geven
Inmiddels mijn advocaat gebeld en kijken wat hij zegt wat mijn rechten zijn in dit. Want een machtiging moeten ze toch wel accepteren. Hij zegt van wel en hij vraagt mij om een adres zodat hij een formele brief kan sturen zodat we dit op kunnen lossen.
Medewerker weigert dit nog een keer.
Ik vraag nu om een manager en hij sluit de chat af.
Wat kan ik nu doen? Toch maar een stom formuliertje invullen en 10 weken wachten totdat ik geld kan pinnen?
Iemand anders hiermee ervaring?