Dynafix/T For Telecom - Sony Ericsson P1i
Geplaatst: 13 jan 2009 14:02
Toestel : Sony Ericsson P1i
Winkel : T for Telecom
Mijn Sony Ericsson P1i is in de afgelopen 3 maanden reeds 3x opgestuurd naar Dynafix (via T for Telecom) voor een hardwareprobleem, maar dit is nog steeds niet verholpen, ondanks pointers waar het probleem zit. Men leest de klachtomschrijving niet of nauwelijks. Je krijgt hooguit een firmware update, welke ik zelf al 10x uitgevoerd heb.
Verder heb ik nu afgebroken stukjes plastic, loszittende krakende stukken en enorme kieren in mijn smartphone na de laatste 'reparatie'.
Enorm vervelend, omdat ik de telefoon zakelijk gebruik (E-mail, Contactpersonen, Agenda) en klanten mij met een gammel toestel rond zien lopen, waarmee ik vaak onbereikbaar ben!
Klachtenprocedure bij T for Telecom loopt, maar dat duurt en duurt ook maar. Heb vandaag zelf Sony Ericsson maar gebeld, ondanks dat T for Telecom in het eerste jaar zelf verantwoordelijk is voor de correcte afhandeling.
To be continued.
Winkel : T for Telecom
Mijn Sony Ericsson P1i is in de afgelopen 3 maanden reeds 3x opgestuurd naar Dynafix (via T for Telecom) voor een hardwareprobleem, maar dit is nog steeds niet verholpen, ondanks pointers waar het probleem zit. Men leest de klachtomschrijving niet of nauwelijks. Je krijgt hooguit een firmware update, welke ik zelf al 10x uitgevoerd heb.
Verder heb ik nu afgebroken stukjes plastic, loszittende krakende stukken en enorme kieren in mijn smartphone na de laatste 'reparatie'.
Enorm vervelend, omdat ik de telefoon zakelijk gebruik (E-mail, Contactpersonen, Agenda) en klanten mij met een gammel toestel rond zien lopen, waarmee ik vaak onbereikbaar ben!
Klachtenprocedure bij T for Telecom loopt, maar dat duurt en duurt ook maar. Heb vandaag zelf Sony Ericsson maar gebeld, ondanks dat T for Telecom in het eerste jaar zelf verantwoordelijk is voor de correcte afhandeling.
To be continued.