bedroevend
Geplaatst: 13 jul 2009 15:17
Jammer genoeg geeft het mij n goed gevoel al die klachten , dacht eerst ff dat ik aan t zeuren was ben al een jaar bezig sinds mijn verhuizing kreeg in t begin 2 facturen na veel gebel zeiden ze dat ik mijn verhuizing niet had gemeld terwijl ik de bevestiging voor mn neus had en als ik die inderdaad is niet gemeld had ruiken ze bij ziggo dan mijn nieuwe adres?afijn ze zouden het van de 2 klant nummers verhelpen en dat klopt kreeg er 4 , dan heb ik afgelopen zaterdag zn licht aan de telefoon die ik belde omdat ik een aanmaning had gekregen van een factuur die niet klopte met extra kosten dat ik die toch echt moest betalen terwijl ik overal bevestigingen voor mn neus heb liggen van ziggo dat t een is stop gezet en het andere aangemeld wat volgens hem niet kan want dat staat niet in het systeem werkelijk nog nooit heb ik zn dom personeel gehoord als je echt niets meer kan moet je bij ziggo gaan werken, ten eind raad heb ik alles maar opgezegd en ik geloof dat hij daar ook nog blij mee was want dan heeft hij weer n probleem opgelost wat n zooitje daar.