Pagina 1 van 1

Klantenservice Canandigitaal onbereikbaar

Geplaatst: 13 jul 2009 20:20
door mauspartyhouse
Mijn profiel op "mijn canaldigitaal" werkt niet.
Ik kan niets wijzigen, mijn Zenderpakket uitbreiden, of een email sturen aan Canaldigitaal.

Indien ik op de button "E-mail de klantenservice" klik krijg ik de melding;
--U kunt helaas niet reageren per e-mail. U kunt wel telefonisch contact opnemen met de afdeling Klantenservice (0900-9327)--

Laat ik dat nou niet willen.
Tijden in de wacht staan voor 20cent per minuut.

Van de regen in de drup.
De rede dat ik Canaldigitaal wil benaderen is dat mijn ontvanger hun nieuwe Smartcard(waar ze je voor willen laten betalen) niet kan verwerken.

Wat een ballen bedrijf !

Re: Klantenservice Canandigitaal onbereikbaar

Geplaatst: 13 jul 2009 21:48
door snepke
je kunt ook dit nr bellen 035-6555666 is de hoofdvesting cd,maar of ze je willen helpen is nog de vraag,Firma list en bedrog is niet zo behulpzaam

Re: Klantenservice Canandigitaal onbereikbaar

Geplaatst: 13 jul 2009 22:17
door sterkearm
Stuur een brief met uw klachten naar de directie-persoonlijk en stuur afschriften daarvan naar consumenten-programma's/-bonden (ter informatie)!

Mogelijk wordt u dan wel geholpen, als klant!!

sterkte!
sterkearm

:x :x :x

Re: Klantenservice Canandigitaal onbereikbaar

Geplaatst: 14 jul 2009 09:07
door Guardian72
Was er ook niet een regeling (in de maak of al actief) dat zo`n betaalnummer (en lang in de wacht houden) niet meer mocht?

Mischien even de moeite waard om dat uit te zoeken, en eventueel een klacht in te dienen.

Mensen alleen maar via een 0900 nummer te woord willen staan, en dan steeds mensen lang laten wachten, riekt naar oplichting.

Re: Klantenservice Canandigitaal onbereikbaar

Geplaatst: 14 jul 2009 11:57
door snepke
Ze doen niets anders als mensen oplichten net als hun incasso(Lindorff)die 2 doen niet onder voor elkaar