Klantenservice Canandigitaal onbereikbaar
Geplaatst: 13 jul 2009 20:20
Mijn profiel op "mijn canaldigitaal" werkt niet.
Ik kan niets wijzigen, mijn Zenderpakket uitbreiden, of een email sturen aan Canaldigitaal.
Indien ik op de button "E-mail de klantenservice" klik krijg ik de melding;
--U kunt helaas niet reageren per e-mail. U kunt wel telefonisch contact opnemen met de afdeling Klantenservice (0900-9327)--
Laat ik dat nou niet willen.
Tijden in de wacht staan voor 20cent per minuut.
Van de regen in de drup.
De rede dat ik Canaldigitaal wil benaderen is dat mijn ontvanger hun nieuwe Smartcard(waar ze je voor willen laten betalen) niet kan verwerken.
Wat een ballen bedrijf !
Ik kan niets wijzigen, mijn Zenderpakket uitbreiden, of een email sturen aan Canaldigitaal.
Indien ik op de button "E-mail de klantenservice" klik krijg ik de melding;
--U kunt helaas niet reageren per e-mail. U kunt wel telefonisch contact opnemen met de afdeling Klantenservice (0900-9327)--
Laat ik dat nou niet willen.
Tijden in de wacht staan voor 20cent per minuut.
Van de regen in de drup.
De rede dat ik Canaldigitaal wil benaderen is dat mijn ontvanger hun nieuwe Smartcard(waar ze je voor willen laten betalen) niet kan verwerken.
Wat een ballen bedrijf !