Pagina 1 van 1

wehkamp ophaaldienst

Geplaatst: 01 aug 2009 14:21
door bobonino
Toch even mijn verhaaltje kwijt, bestel regelmatig bij Wehkamp, gaat altijd prima. Deze keer toch een retourafspraak moeten maken. Vandaag werd er dus aangebeld, ben direct naar beneden gelopen en in de 15 seconden dat ik naar beneden liep bleef de meneer van de ophaaldienst maar aanbellen, en klepperen aan de deur, toen ik open deed was 'ie al zowat weg. Kwam nog net teruglopen, ik vroeg hem of hij ook gewoon een keer kon bellen, want dan kwam ik ook echt wel naar de deur lopen...
Kreeg meteen een aso waffel terug " hij had geen uren de tijd " en " dan moest ik maar niet bestellen" , in het vervolg " zou hij weer 5 x aanbellen" !! Heerlijk zeg, de service van Wehkamp... :cry:

Re: wehkamp ophaaldienst

Geplaatst: 02 aug 2009 18:06
door meneer Waalman
Beetje raar dat je zegt dat dit aan de service van Wehkamp.nl zou liggen, terwijl dit gaat om de service van SelektVracht. Zij hebben inderdaad een hoop " vreemde" bezorgers. Ik heb verhalen gehoord die nog verder gaan dan dit, mensen die door een bezorger woren uitgescholden tot bezorgers die tomtoms over de schutting gooien als er iemand niet thuis is. Het wordt tijd dat Wehkamp.nl weer met tnt in zee gaat.

Re: wehkamp ophaaldienst

Geplaatst: 05 aug 2009 17:10
door jagio
Als ik zo behandeld zou worden, zou ik een klacht richting Wehkamp sturen. Zij kunnen het niet helpen dat Selekt Vracht zulke slechte ervaringen opleverd. Toch opvallend dat SV in zoveel forums kritiek krijgt.
Misschien maar eens een draadje Selekt Vracht beginnen? :?: