LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Ik ben van plan om na jaren bij xs4all over te stappen na ziggo.
Gewoon nu het verschil met de snelheden zo groot is .
Dat het voor aantrekkelijk om ziggo alles in 1 te nemen .
Maar hoe stabiel is de verbinding bij ziggo
wie heeft daar ervaringen mee
Redydo
Gewoon nu het verschil met de snelheden zo groot is .
Dat het voor aantrekkelijk om ziggo alles in 1 te nemen .
Maar hoe stabiel is de verbinding bij ziggo
wie heeft daar ervaringen mee
Redydo
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
In mijn situatie,heb bij het aanmelden voor het Alles in 1 Plus pakket een hoop ellende gekend met Ziggo,
Een flinke tijd zonder telefoon en internet gezeten, en helaas maakte Ziggo fout op fout, het was een bende!, het afschuifsysteem werd dan ook bij Ziggo veelvuldig toegepast,
Toen de internet- en telefoonverbinding tot stand was gebracht hebben we nog even problemen gehad met de telefoon, en later met het internet, die Ziggo in een verkeerd pakket gezet had ( alle paketten los van elkaar berekend, dus géén Alles in een Plus ), dus Ziggo hierover gebeld en gelukkig werd dit spoedig geregeld,
Toen nog problemen gekend met de televisie die op slot werd gezet, ( digitaal ) dus maar weer bellen, dit was ook weer spoedig geregeld,
Toen ik de infosite "Mijn Ziggo", waar ik rekeningen en producten kan bekijken en wijzigen ging bekijken, bleek dit ook een dikke bende te zijn!, pakketten die ik helemaal niet had stonden er doodleuk bij!, een bende dus!, dus maar weer bellen...,
Dit heeft een flinke tijd geduurd voordat dit bijgewerkt was,
Nu echter mag ik zeggen dat we na al deze ellende geen spijt hebben dat we met Ziggo in zee zijn gegaan, hoe beroerd de start in het begin was, hoe stabiel nu onze verbinding is!
Een keurige netto 10Mbit verbinding en een stabiele telefoonverbinding, een prima pakket dus,
Volgende maand gaat de snelheid naar 20Mbit, dus sneller downloaden via het zelfde pakket zonder verhoging van het abonnement tarief en volgend jaar gaat de snelheid weer opmhoog!, dus daneen relatief snelle verbinding, die dan een snelheid haalt dat met ADSL niet te realiseren is!,
Wel moet ik zeggen dat het abonnementtarief van € 49.95 niet echt goedkoop is, ADSL heeft paketten in de actie die met prijs en prestatieverhouding het glansrijk winnen van Ziggo!,
Ik mag zeggen dat ik tevreden ben met het pakket dat Ziggo ons biedt.
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Een flinke tijd zonder telefoon en internet gezeten, en helaas maakte Ziggo fout op fout, het was een bende!, het afschuifsysteem werd dan ook bij Ziggo veelvuldig toegepast,
Toen de internet- en telefoonverbinding tot stand was gebracht hebben we nog even problemen gehad met de telefoon, en later met het internet, die Ziggo in een verkeerd pakket gezet had ( alle paketten los van elkaar berekend, dus géén Alles in een Plus ), dus Ziggo hierover gebeld en gelukkig werd dit spoedig geregeld,
Toen nog problemen gekend met de televisie die op slot werd gezet, ( digitaal ) dus maar weer bellen, dit was ook weer spoedig geregeld,
Toen ik de infosite "Mijn Ziggo", waar ik rekeningen en producten kan bekijken en wijzigen ging bekijken, bleek dit ook een dikke bende te zijn!, pakketten die ik helemaal niet had stonden er doodleuk bij!, een bende dus!, dus maar weer bellen...,
Dit heeft een flinke tijd geduurd voordat dit bijgewerkt was,
Nu echter mag ik zeggen dat we na al deze ellende geen spijt hebben dat we met Ziggo in zee zijn gegaan, hoe beroerd de start in het begin was, hoe stabiel nu onze verbinding is!
Een keurige netto 10Mbit verbinding en een stabiele telefoonverbinding, een prima pakket dus,
Volgende maand gaat de snelheid naar 20Mbit, dus sneller downloaden via het zelfde pakket zonder verhoging van het abonnement tarief en volgend jaar gaat de snelheid weer opmhoog!, dus daneen relatief snelle verbinding, die dan een snelheid haalt dat met ADSL niet te realiseren is!,
Wel moet ik zeggen dat het abonnementtarief van € 49.95 niet echt goedkoop is, ADSL heeft paketten in de actie die met prijs en prestatieverhouding het glansrijk winnen van Ziggo!,
Ik mag zeggen dat ik tevreden ben met het pakket dat Ziggo ons biedt.
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Ik moet er wel bij vertellen dat ik bij xs4all het adsl only basic hebt.
Dat 54.95 20Mb lijn waar ik 15 van over hou .
bij ziggo betaal ik 65 euro voor nu 50 mb straks dacht ik 100 mb alles in 1
In mijn situatie ben ik 10 euro goedkoper uit en krijg meer .
.
Maar als de lijn niet stabiel is heb ik voor 10 minder ,100 euro ergenis
Redydo
Dat 54.95 20Mb lijn waar ik 15 van over hou .
bij ziggo betaal ik 65 euro voor nu 50 mb straks dacht ik 100 mb alles in 1
In mijn situatie ben ik 10 euro goedkoper uit en krijg meer .
.
Maar als de lijn niet stabiel is heb ik voor 10 minder ,100 euro ergenis
Redydo
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Tot nu toe van mij geen klachten over Ziggo. Snelheid is meer dan goed alleen die sitecom router wel direct de deur uit gedaan, waardeloos, hing zichzelf elke week op, stroomkabel uit 10 sec wachten kabel er weer en dan ging ie weer voor een week.
Verder geen enkel probleem tot nu... *knockonwood*
Verder geen enkel probleem tot nu... *knockonwood*
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
haha, overstappen naar Ziggo
je bent niet de enige hoor.
de nieuwe klanten stromen binnen
maar je moet wel voor jezelf goed op een rijtje zetten wat je wilt.
Dus welk pakket, nummerbehoud, geheim nummer, normale of HD decoder, Doe het zelfpakket of monteur.
als je alles in 1 keer bestelt, gaat het bijna altijd goed.
en wachttijden aan de telefoon zijn echt verleden tijd
suc6 met je beslissing
je bent niet de enige hoor.
de nieuwe klanten stromen binnen
maar je moet wel voor jezelf goed op een rijtje zetten wat je wilt.
Dus welk pakket, nummerbehoud, geheim nummer, normale of HD decoder, Doe het zelfpakket of monteur.
als je alles in 1 keer bestelt, gaat het bijna altijd goed.
en wachttijden aan de telefoon zijn echt verleden tijd
suc6 met je beslissing
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Nooit doen! Je zit nu bij een van de beste providers. Zij hebben ook een alles in een pakket. Zou nog maar eens goed nadenken.
Voor je het weet zit je zonder alles!
Voor je het weet zit je zonder alles!
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Reeds jaren een tevreden gebruker (voorheen via @home)
Maar ze hebben de schijn tegen gezien de postings op diverse fora.
ach, wie niet waagt wie niet wint....
Maar ze hebben de schijn tegen gezien de postings op diverse fora.
ach, wie niet waagt wie niet wint....
-
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Nothing is perfect.6 Juli '09 Ziggo is vanaf 4 juli jl. gestart met het verhogen van de snelheden van haar internetabonnementen. De abonnementsprijzen blijven daarbij ongewijzigd. In eerste instantie gaat de download snelheid omhoog tot maximaal 50 Mb en de upload snelheid tot maximaal 5 Mb. Later dit jaar wordt dat maximum 80 Mb. De verhogingen vinden gespreid over een aantal weken plaats. Nieuwe klanten die een Z3- of Alles-in-1 Extra abonnement nemen, krijgen de hogere snelheden per direct.
Om de snelheid van 50 Mb te kunnen halen heeft men een nieuw EuroDocsis 3.0 modem nodig. De abonnees van Alles-in-1 Extra ontvangen dit modem verspreid over een periode van 8 weken. In dit najaar gaat de maximale snelheid omhoog naar 80Mb en krijgen de inwoners van Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard zelfs al 120 Mb.
Bron: Persbericht Ziggo
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Zou het niet doen.
Aanmelden was een ramp (kreeg dure factuur van aansluitkosten terwijl dit gratis was)
Moest ZELF m'n huidige provider opzeggen, dat was door Ziggo mislukt, na 2 weken nog geen opzeggingsbrief van Tele2, ben ik er zelf achteraan gegaan, wat bleek, abbo was niet opgezegd en moest dit zelf doen met als gevolg meer kosten...
Na monteur installatie, geen internet geen telefonie.
Monteurs doen niks + hopeloze klantenservice..
Aanmelden was een ramp (kreeg dure factuur van aansluitkosten terwijl dit gratis was)
Moest ZELF m'n huidige provider opzeggen, dat was door Ziggo mislukt, na 2 weken nog geen opzeggingsbrief van Tele2, ben ik er zelf achteraan gegaan, wat bleek, abbo was niet opgezegd en moest dit zelf doen met als gevolg meer kosten...
Na monteur installatie, geen internet geen telefonie.
Monteurs doen niks + hopeloze klantenservice..
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
@Joop65
De beste provider is Xs4all al lang niet meer (dat zijn ze wel geweest).
@redydo
Het is en blijft een gok om naar Ziggo te gaan, bij de een is het perfect en bij de ander is het waardeloos.
Laat je gevoel spreken en maak dan een keus.
Succes
De beste provider is Xs4all al lang niet meer (dat zijn ze wel geweest).
@redydo
Het is en blijft een gok om naar Ziggo te gaan, bij de een is het perfect en bij de ander is het waardeloos.
Laat je gevoel spreken en maak dan een keus.
Succes
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 aug 2009 19:34
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Je krijgt 3 in 1, internet, telefoon en tv. Bij telefoon onderling gratis bellen. Ik ben heel tevreden over Ziggo en de rekeningen kun je digitaal inzien en bij mij klopt het altijd. Mijn internetverbinding doet het praktisch altijd. Dus ik zou zeggen, doen!
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Vandaag ben ik bij de ziggo help serviceteam geweest voor alle vragen en problemen.
Dit is waardeloos zeg op de vragen die ik vroeg kreeg ik als antwoord zou moeten werken anders moet u even op internet kijken .
de vragen waren betreft ps3 of dat goed werkt mailserver moestik voor op internet kijken en om hetzelfde te houden wat ik nu heb komt er een router van 100 euri bij
Nou dan maar weer meer betalen bij xs4all werkt gewoon
vindt het wel jammer want de snelheden spreken mij dud echt aan 120 mb
oja dat wordt wel weer gedeeld met je buren maar dar was wel te verwaarlosen volgens ziggo je hebt immers dan 120 mb
tuurlijk
Dit is waardeloos zeg op de vragen die ik vroeg kreeg ik als antwoord zou moeten werken anders moet u even op internet kijken .
de vragen waren betreft ps3 of dat goed werkt mailserver moestik voor op internet kijken en om hetzelfde te houden wat ik nu heb komt er een router van 100 euri bij
Nou dan maar weer meer betalen bij xs4all werkt gewoon
vindt het wel jammer want de snelheden spreken mij dud echt aan 120 mb
oja dat wordt wel weer gedeeld met je buren maar dar was wel te verwaarlosen volgens ziggo je hebt immers dan 120 mb
tuurlijk
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Breedband internet niet eens aan beginnen, je deelt je bandbreedt met de rest van de straat.
Leuk die 100Mb maar hoeveel hou je er van over, en dan de prijs.
Ik ben juist overgestapt naar ADSL ik heb teminste een stabiele verbinding oke niet zo snel maar wel stabiel.
Toeniknog Ziggo had had in een 12 Mb verbinding betaalde €50,- en hield er uiteindelijk 6Mb over, en nu heb ik een stbiele 8Mb verbinding voor de helft.
Leuk die 100Mb maar hoeveel hou je er van over, en dan de prijs.
Ik ben juist overgestapt naar ADSL ik heb teminste een stabiele verbinding oke niet zo snel maar wel stabiel.
Toeniknog Ziggo had had in een 12 Mb verbinding betaalde €50,- en hield er uiteindelijk 6Mb over, en nu heb ik een stbiele 8Mb verbinding voor de helft.
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Zojuist geïnstalleerd docsis 3 modem, download 48 Mb/s strak en 4,8 up. Ik heb nog nooit iets gemerkt van delen van download bij Ziggo. Ik hoor wel veel over ADSL wat betreft de afstand tot de centrale en het maximum van 20 Mb/s. Als dit genoeg is voor je prima.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Sinds september 2006 het totaal pakket genomen van Ziggo ( Casema )
Ben er zeer tevreden over.
Alleen toen Casema overgenomen werd, in het begin wat last gehad met internet, omdat er door aanpassingen af en toe niet ingelogd kon worden.
Wel wat troubels met de radio. Af en toe staan de zenders ineens op een frequentie ( ?? ). Luister ik naar Classic fm en dan klalt ineens Kinkfm door mijn boxen. Slecht voor hart en bloedvaten, maar voor de rest... dik tevreden !!
Ben er zeer tevreden over.
Alleen toen Casema overgenomen werd, in het begin wat last gehad met internet, omdat er door aanpassingen af en toe niet ingelogd kon worden.
Wel wat troubels met de radio. Af en toe staan de zenders ineens op een frequentie ( ?? ). Luister ik naar Classic fm en dan klalt ineens Kinkfm door mijn boxen. Slecht voor hart en bloedvaten, maar voor de rest... dik tevreden !!
-
- Berichten: 263
- Lid geworden op: 04 mei 2009 10:48
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
op zich werkt nu alles bij Ziggo (na overname van adhome is het maanden een drama geweest). Echter vorige maand kreeg ik een hele hoge rekening van de telefoon. Bij het bekijken van mijn on line factuur bleek dat er 85 euro extra in rekening was gebracht onder de noemer "verkeerd berekende kosten 0900 XX services" Navraag leerde dat de computer het gehele jaar 2009, de komma verkeerd had gezet als je een 0900 nummer belde. Dat hadden ze dus in 1 keer gecorrigeerd zonder dit te melden. Dat vond ik niet erg netjes. Overigens ben ik nog aan het narekenen of ze gelijk hebben
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Net in juli gaan samenwonen en ook het alles in 1 pakket besteld van ziggo (die van 49,95 per maand).
Aansluiten was easy peasy, geen monteur laten komen o.i.d.. Wel moest ik de reeds aanwezige kabel opnieuw "maken" (lees, stukje afknippen en daarna de kabel gereedmaken voor aansluiting op de ziggo verdeelkast). Dit is echt niet veel werk. Het moeilijkste was om het doosje recht aan de muur te krijgen .
Daarna deden internet en tv het direct. (internet 1,2 MB down word spoedig @MB) Voor tv moest ik nog de kaarten registreren, dit hebben we telefonisch gedaan. Verder niets geen last gehad.
Ik denk dat de problemen bij dit soort grote bedrijven ook pas aan de orde komen als er iets niet goed gaat. Maar daarover kun je genoeg vinden op dit forum.
Aansluiten was easy peasy, geen monteur laten komen o.i.d.. Wel moest ik de reeds aanwezige kabel opnieuw "maken" (lees, stukje afknippen en daarna de kabel gereedmaken voor aansluiting op de ziggo verdeelkast). Dit is echt niet veel werk. Het moeilijkste was om het doosje recht aan de muur te krijgen .
Daarna deden internet en tv het direct. (internet 1,2 MB down word spoedig @MB) Voor tv moest ik nog de kaarten registreren, dit hebben we telefonisch gedaan. Verder niets geen last gehad.
Ik denk dat de problemen bij dit soort grote bedrijven ook pas aan de orde komen als er iets niet goed gaat. Maar daarover kun je genoeg vinden op dit forum.
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
De opzeggingen stromen jammer genoeg ook binnen.haha, overstappen naar Ziggo
je bent niet de enige hoor.
de nieuwe klanten stromen binnen
Ellenlange wachttijden bij de klantenservice, de geadverteerde snelheden worden niet gehaald en de administratie is een zooitje.
Je zou beter moeten weten dan je nu (op dit moment) aan te melden bij Ziggo, de kans is groot dat je er spijt van krijgt.
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Ellenlange wachttijden bij de klantenservice,
Ik moet zeggen dat ik 4 x in totaal heb moeten bellen (informatie, aanvragen, probleem, activeren smartcards) en 1 keer 10 minuten heb moeten wachten. De overige 3 keer ben ik binnen 5 minuten geholpen.
Dit is nooit een probleem geweest bij ons. Nu de volledige snelheid en eigenlijk ook niet anders gewend.de geadverteerde snelheden worden niet gehaald
Dat is helaas standaard bij bedrijven van deze grootte. Helaas word er flink langs elkaar heengewerkt.en de administratie is een zooitje.
Ik denk dat het wel meevalt en niet veel anders is dan bij een upc o.i.d. Maar zodra je een probleem hebt, maakt volgens mij nog niet eens zoveel uit bij welke provider, ben je de sjaak.Je zou beter moeten weten dan je nu (op dit moment) aan te melden bij Ziggo, de kans is groot dat je er spijt van krijgt.
Re: alles in 1 extra ziggo wel of niet doen
Dat een enkeling de snelheid wel zegt te halen neemt niet weg dat de snelheid vaak niet gehaald wordt.Dit is nooit een probleem geweest bij ons. Nu de volledige snelheid en eigenlijk ook niet anders gewend.
Nou als je Ziggo daarmee gaat vergelijken. UPC is wat dat betreft inderdaad berucht en al meerdere malen negatief in het nieuws geweest.Ik denk dat het wel meevalt en niet veel anders is dan bij een upc o.i.d.
Dat is dan echt verwonderlijk, want dat maak je dus normaal niet mee...Ik moet zeggen dat ik 4 x in totaal heb moeten bellen (informatie, aanvragen, probleem, activeren smartcards) en 1 keer 10 minuten heb moeten wachten. De overige 3 keer ben ik binnen 5 minuten geholpen.
Kortom: Stap niet over naar Ziggo, men heeft de administratie niet op orde, de klantenservice is vaak onbereikbaar en de beloofde snelheden worden doorgaans niet gehaald.