Kodak en garantie?
Geplaatst: 21 aug 2009 09:16
Ik heb op 28-3-008 een Kodak Easyshare V1003 gekocht bij Kodak.nl.
Dit is het 4e Kodak fototoestel wat ik op deze manier koop.
Tot op heden nooit problemen gehad, echter nu met dit toestel niets dan problemen.
De zoomfunctie werkte vanaf het begin al niet en daardoor slaat het toestel vast.
Na mijn vakantie medio juli 2008 meteen gebeld met kodak, probleem uitgelegd
Dit was een bekend probleem voor dit toestel.
Ik moest nieuwe software op het toestel zetten, dan zou het probleem verholpen zijn.
Dit werkt ongeveer 4 maanden. Ik wederom gebeld, met het verzoek om het toestel op te mogen sturen voor omruiling.
Dit MOCHT ABSOLUUT NIET!!! Net zoals de eerste keer dat ik belde! Ik moest nogmaals de nieuwste software op het toestel zetten.
Dit wederom gedaan, probleem weer tijdelijk verholpen.
Nu heb ik het toestel daarna niet veel meer gebruikt, nu tijdens mijn vakantie, wil ik de zoomfunctie van het toestel wederom gebruiken, het hele toestel loopt vast, het enige wat helpt is de batterij eruit en er weer in, zoomen doet hij nog steeds niet.
Na de vakantie ik weer bellen, nu mag ik het toestel opsturen, koste wel 77 EURO. Of ik mag een ander toestel met korting kopen, is dan nog 75% van de gewone prijs die ik moet betalen.
Tijdens de garantie periode mag ik het toestel niet opsturen, moet ik software updaten, na de garantieperiode wordt niet gesproken over software, mag ik 'm meteen opsturen. De mevrouw die ik aan de lijn had, kon zien dat ik in 2008 al eens gebeld had met hetzelfde probleem.
Goeie service van Kodak, als ik garantie heb, MAG ik 'm niet opsturen, maar als ik ervoor moet betalen mag het WEL?????
Als Kodak zo werkt en de toestellen maar een levensduur van minder dan een jaar hebben, voor mij geen Kodak meer.
LET OP, met KODAK, zij bieden GEEN garantie, maar doen alsof ze garantie bieden.
Wat_gedaan:
Meerder keren gebeld,
software update
Gebeld,
software update,
Gebeld,
Gebeld.
Dit is het 4e Kodak fototoestel wat ik op deze manier koop.
Tot op heden nooit problemen gehad, echter nu met dit toestel niets dan problemen.
De zoomfunctie werkte vanaf het begin al niet en daardoor slaat het toestel vast.
Na mijn vakantie medio juli 2008 meteen gebeld met kodak, probleem uitgelegd
Dit was een bekend probleem voor dit toestel.
Ik moest nieuwe software op het toestel zetten, dan zou het probleem verholpen zijn.
Dit werkt ongeveer 4 maanden. Ik wederom gebeld, met het verzoek om het toestel op te mogen sturen voor omruiling.
Dit MOCHT ABSOLUUT NIET!!! Net zoals de eerste keer dat ik belde! Ik moest nogmaals de nieuwste software op het toestel zetten.
Dit wederom gedaan, probleem weer tijdelijk verholpen.
Nu heb ik het toestel daarna niet veel meer gebruikt, nu tijdens mijn vakantie, wil ik de zoomfunctie van het toestel wederom gebruiken, het hele toestel loopt vast, het enige wat helpt is de batterij eruit en er weer in, zoomen doet hij nog steeds niet.
Na de vakantie ik weer bellen, nu mag ik het toestel opsturen, koste wel 77 EURO. Of ik mag een ander toestel met korting kopen, is dan nog 75% van de gewone prijs die ik moet betalen.
Tijdens de garantie periode mag ik het toestel niet opsturen, moet ik software updaten, na de garantieperiode wordt niet gesproken over software, mag ik 'm meteen opsturen. De mevrouw die ik aan de lijn had, kon zien dat ik in 2008 al eens gebeld had met hetzelfde probleem.
Goeie service van Kodak, als ik garantie heb, MAG ik 'm niet opsturen, maar als ik ervoor moet betalen mag het WEL?????
Als Kodak zo werkt en de toestellen maar een levensduur van minder dan een jaar hebben, voor mij geen Kodak meer.
LET OP, met KODAK, zij bieden GEEN garantie, maar doen alsof ze garantie bieden.
Wat_gedaan:
Meerder keren gebeld,
software update
Gebeld,
software update,
Gebeld,
Gebeld.