Cadeau abonnement Zester/Sanoma verlengd ondanks opzegging
Geplaatst: 14 sep 2009 15:36
Voor mijn verjaardag 1 juni jongstleden heb ik een cadeau-abonnement op de Grazia gekregen. Het ging om een kwartaalabonnement via Zester/Sanoma. Mijn moeder had mij gewaarschuwd dat ik het abonnement wel op tijd zou opzeggen. Ik heb in juni dan ook meteen het abonnement opgezegd via het opzegformulier op de site van Sanoma. Helaas, heb ik geen bevestiging hiervan ontvangen. Maar bij een eerder proefabonnement op Cosmopolitan ontving ik die ook niet, en bij dat abonnement ging het wel goed. Het probleem is dat er 109 euro van mijn moeders bankrekening afgeschreven is, zonder toestemming en terwijl het abonnement al opgezegd was. Sanoma houdt vol dat er niks is opgezegd en ik heb geen bewijs...wat nu? Alvast bedankt voor reacties!
P.S. Ik heb nog een keer het abonnement opgezegd via de site, om te checken of ik nu wel een mail ontvang..en wederom geen bevestiging. Ik snap dat schriftelijke opzegging een voor de hand liggende optie is. Maar ik wil graag die 109 euro teruggestort krijgen en het 'nieuwe abonnement' loopt nu tot oktober 2010.
P.S. Ik heb nog een keer het abonnement opgezegd via de site, om te checken of ik nu wel een mail ontvang..en wederom geen bevestiging. Ik snap dat schriftelijke opzegging een voor de hand liggende optie is. Maar ik wil graag die 109 euro teruggestort krijgen en het 'nieuwe abonnement' loopt nu tot oktober 2010.