Pagina 1 van 1
T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking
Geplaatst: 23 sep 2009 16:19
door KursatK
Hallo,
Op mijn thuisadres heb ik bijna tot helemaal geen ontvangst van T-Mobile. Dit probleem heb ik alle soorten toestellen en mijn vrouw heeft ook dezelfde probleem. Dit heb ik meerdere malen aangekaart, maar helaas is er nog geen passende oplossing gevonden. De oplossing die ze mij geven is dat ik voor 6 mnd 20% korting krijg. Niemand wil voor iets betalen waar die geen gebruik van kan maken. Dus hierover heb ik een klacht ingediend. Echter ik heb het gevoel dat ik niet als klant wordt gezien en dus niet serieus word genomen.
Er wordt iedere keer beloofd dat ik gebeld ga worden, maar helaas ik moet er zelf achter aan bellen. Hierbij krijg ik van de telefoonniste steeds de standaard antwoord dat ze een mail gaat sturen en dat ik gebeld ga worden.
Nu ben ik al ruim 4 maanden verder en nog geen passende oplossing voor mijn probleem. Ik word er wel een beetje pissig op, om te vechten tegen zo'n onmacht.
Heeft iemand ook zulke ervaring? Zo ja, hoe is dit dan opgelost?
Gr.
Kursat
Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking
Geplaatst: 23 sep 2009 18:24
door Pindakaaspotje
Probleem komt vaker voor bij t-mobile.. ze hebben een redelijk zwak netwerk en kunnen binnenshuis al helemaal niets garanderen. mail eens naar
[email protected], zij lossen het meestal wel op je erbij vermeld dat je het op dit forum geplaatst hebt.
Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking
Geplaatst: 24 sep 2009 12:14
door KursatK
Thanks voor de tip.
Ik heb ze vandaag een mail gestuurd. Hoop dat ze erop reageren.
Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking
Geplaatst: 24 sep 2009 12:18
door stofzuigertje
Hoeveel heeft U buiten?
Als je een goed geïsoleerde woning hebt met HR++ glas en aluminium folie in gevel isolatie kan dit de oorzaak zijn.
Als je buiten ook maar een streep zou hebben woon je in slecht gebied.
Dus als buiten voldoende 2 of 3 strepen is een losse antenne de oplossing, vaak kan dit via Headset bereikt worden, oude Siemens hadden gat waar je deze ook in kon pluggen.
Maar waarom neem je meerdere toestellen bij T mobile als je niet vooraf controleerde of ben je net verhuist?
Voor ik een huis koop controleer is zo de isolatie...
Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking
Geplaatst: 24 sep 2009 14:58
door KursatK
In de tuin heb ik ook dezelfde probleem. Ik heb een toestel van werk (nokia met kpn), vandaar andere toestellen.
Voordat T-Mobile het een en andere gaat uitzoeken, willen ze eerst weten of dezelfde probleem ook met andere toestellen hebt. Dus de klant met zelf eerst gaan testen. Vandaar ook andere toestellen.
Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking
Geplaatst: 26 sep 2009 23:24
door BvT
KursatK schreef:Hallo,
Op mijn thuisadres heb ik bijna tot helemaal geen ontvangst van T-Mobile. Dit probleem heb ik alle soorten toestellen en mijn vrouw heeft ook dezelfde probleem. Dit heb ik meerdere malen aangekaart, maar helaas is er nog geen passende oplossing gevonden. De oplossing die ze mij geven is dat ik voor 6 mnd 20% korting krijg. Niemand wil voor iets betalen waar die geen gebruik van kan maken. Dus hierover heb ik een klacht ingediend. Echter ik heb het gevoel dat ik niet als klant wordt gezien en dus niet serieus word genomen.
Er wordt iedere keer beloofd dat ik gebeld ga worden, maar helaas ik moet er zelf achter aan bellen. Hierbij krijg ik van de telefoonniste steeds de standaard antwoord dat ze een mail gaat sturen en dat ik gebeld ga worden.
Nu ben ik al ruim 4 maanden verder en nog geen passende oplossing voor mijn probleem. Ik word er wel een beetje pissig op, om te vechten tegen zo'n onmacht.
Heeft iemand ook zulke ervaring? Zo ja, hoe is dit dan opgelost?
Gr.
Kursat
Ik heb hier ook een draadje lopen over de zeer slechte bereikbaarheid in diverse kantoorgebouwen.
Heb er spijt van als haren op mijn hoofd in februari jl. te zijn overgestapt op T Mobile, na jarenlang tevreden klant te zijn geweest van Debitel met KPN Netwerk !!
Heb inmiddels 2 aangetekende brieven aan ze gestuurd en 2x belden ze mij op, terwijl ik om Schriftelijke bevestiging had verzocht .....maar ik heb hen gewaarschuwt, als ze niet per onmiddelijke ingang mijn contract met ze willen ontbinden (in der minne), krijgen ze een andere BvT tegenover zich.
En wanneer gaat RADAR nu eens dit bedrijf KEIHARD aanpakken ?
Me dunkt dat er meer dan genoeg redenen staan op jullie forum !