slechte service Wehkamp
Geplaatst: 15 okt 2009 16:09
In maart dit jaar kocht ik een omafiets bij Wehkamp voor mijn zoon. Hij zat toen in groep 8 en zou na de zomervakantie naar het voortgezet gaan met deze nieuwe fiets.
Begin september liep de ketting eraf, die hebben we er weer opgezet maar toen bleek dat de hele trapas los lag. We zijn naar de fietsenmaker gegaan: kosten minimaal 100 Euro. Vanwege de garantie contact gezocht met de klantenservice Wehkamp en een klacht ingediend op 3 september. Sinds die dag wekelijks gemaild en gebeld ( kosten van bellen inmiddels behoorlijk opgelopen ) en we worden constant aan het lijntje gehouden: er wordt aan gewerkt, volgende week nemen we contact op, u krijgt een brief, er is vertraging, de leverancier belt u volgende week. Maar we horen helemaal niets!!! Vandaag weer gebeld: vertraging in de klachtenafhandeling, het gaat nog zeker 2 weken duren. Zoon heeft nu al verschillende leenfietsen gehad.(overigens niet van Wehkamp) En nog steeds geen zicht op een afhandeling van de klacht. Klacht ingediend bij consumentenwijzer, geschillencommissie thuiswinkel ingeschakeld maar dat gaat weer geld kosten. Is dit nu een normale gang van zaken? Houdt Wehkamp zo haar klanten aan het lijntje? Bij de klantenservice vinden ze het allemaal erg normaal.
Begin september liep de ketting eraf, die hebben we er weer opgezet maar toen bleek dat de hele trapas los lag. We zijn naar de fietsenmaker gegaan: kosten minimaal 100 Euro. Vanwege de garantie contact gezocht met de klantenservice Wehkamp en een klacht ingediend op 3 september. Sinds die dag wekelijks gemaild en gebeld ( kosten van bellen inmiddels behoorlijk opgelopen ) en we worden constant aan het lijntje gehouden: er wordt aan gewerkt, volgende week nemen we contact op, u krijgt een brief, er is vertraging, de leverancier belt u volgende week. Maar we horen helemaal niets!!! Vandaag weer gebeld: vertraging in de klachtenafhandeling, het gaat nog zeker 2 weken duren. Zoon heeft nu al verschillende leenfietsen gehad.(overigens niet van Wehkamp) En nog steeds geen zicht op een afhandeling van de klacht. Klacht ingediend bij consumentenwijzer, geschillencommissie thuiswinkel ingeschakeld maar dat gaat weer geld kosten. Is dit nu een normale gang van zaken? Houdt Wehkamp zo haar klanten aan het lijntje? Bij de klantenservice vinden ze het allemaal erg normaal.