vodafoon totale oplichterij
Geplaatst: 21 okt 2009 22:18
Hallo mede gedupeerden,
Ook ik heb verschrikkelijk veel problemen met het vadofone bedrijf.
Ten eerste is mij opgevallen dat (bij mij 2x gebeurt dit jaar en vorige jaar)wanneer je een te hoge rekening binnen krijgt bij aanvang de zomer vakantie en je uitstel van betaling aanvraagd ,je dat krijgt maar binnen een paar dagen er een nieuwe nota achter aan krijgt voor de volgende maand en dat geeft hun de reden om je af te sluiten.
Maar dit jaar is het toppunt, aanvang aug 2009 kreeg ik een hoge rekening binnen (voor de goede orde ik heb/had 2 abo 1 voor mijn tele en 1 voor internet) waarop ik naar de klante service belde om voor een week uitstel aan te vragen ,word mij verteld dat ik me niet druk hoefde te maken want er was nog geen betalings herinnering naar me toe gestuurd en dat zou binnen een week gaan gebeuren,bij deze was ik blij dat het mij verteld werd.
Maar de herinnering kwam niet!!!en werd afgesloten.
Gelukkig had ik nog een pre paid dus weer bellen met de klanten service waar me verteld werd dat er daad werkelijk een herinnering was toe gestuurd want dat kon ze zien in haar schermpje, de datum die ze noemde van de zogenaamde versturing klopte absolute niet en ging over de maand er voor.
Bij mij absolute verwarring en verbinding verbroken en ik dacht waar heb ik die herrinering dan gelaten ,maar niks van dat alles geen herinnering.
De dag erna weer gebeld en nu een totaal ander verhaal,ik was afgesloten omreden dat er nog €5,- van 3 maanden ervoor open stond zo dat er twee nota's niet voldaan waren ,die €5,- dus en de mnd aug.Ik vroeg waarom ik daar dan niet een herinnering van had gehad en/of waarom die €5,- niet bij de eerst volgende nota was opgerekent,.....kreeg geen antwoord gewoon niet lullen maar betalen.
Hierbij ook zat ik op mijn centen te wachten van mijn werkgever,alles wat binnen niet mijn centen maar tot mijn grote verbazing een volgende nota van vodafoon voor de mnd sept, ik weer bellen met de vraag van hoe kan het dat wanneer ik afgesloten van tel en internet kosten heb over deze mnd, werd me verteld dat de nota van sept de daadwerkelijke kosten zijn van aug en dat je altijd wanneer je een nota krijg met de mnd vermelding er op dat het over de mnd ervoor gaat.
Nu zittend met 3 nota's die ik onmogelijk in 1 x kan betalen en ik hun al vanaf aug heb proberen te mailen om hier wat aan te doen en te bellen en steeds weer met een kluitje in het riet word gestuurd, hebben ze begin okt het kontrakt ontbonden en daar €1000,- voor in rekening gebracht maar daar eerst niet een melding van doen maar eerst het laten registreren bij intrum en 1 of andere duistere zwarte lijst.
Tot overmaat van ramp is daar binnen een week nog eens €1000,- overheen gekomen.
Bellen doe ik niet meer met vodafoon omreden dat praten met hun niets uithaalt dus weer in de pen geklommen , aangetekend verstuurt en ook gemailt ,maar net als iedereens zijn ervaringen haalt mailen niets uit,wel kan je zien hoe lang het bij hun in het postvak blijft staan want je krijgt een vermelding van nog 3 dagen te gaan voor verwijdering,2,1 en weg was mijn mail en niet behandelt via de mail.
Nu ander halve week na versturen van mail en de aangetekende brief kreeg ik vandaag een telefoontje van vodafoon een mijnheer die met mij over mijn klacht wou spreken en gelijk van de hoge toren af ging blazen,waarop ik zei ik wil niet praten ik wil teks en uitleg via een brief want dan heb ik bewijs van jullie handelingen,vond ie maar niks en hij vond me raar dat ik zo reageerde,en ging verder dat we mondeling al eens gesproken hadden begin aug en dat ik zou hebben gezegd het zo snel mogelijk op te lossen, ik vroeg zet het maar op papier allemaal en stuur het naar me toe daar wou deze mijnheer niet op in gaan omdat ik raar reageerde volgens hem, ik heb nogmaals gezegd dat ik telefonisch niet benadert wil worden door vodafoon maar alles op papier wil, daar kwam niets van in zei deze mijnheer en dat het verders wel word afgehandelt door intrum.
Ik laat het op zijn beloop en zie wel wat er gaat gebeuren maar ik betaal niets.
tot slot vroeg deze mijnheer nog aan mij aan het einde van het gesprek ,bahahahaha HEEFT U NOG VRAGEN waar haalt ie het lef vandaan omdit te vragen
met vriendelijk groet
ronnie pietersma
Ook ik heb verschrikkelijk veel problemen met het vadofone bedrijf.
Ten eerste is mij opgevallen dat (bij mij 2x gebeurt dit jaar en vorige jaar)wanneer je een te hoge rekening binnen krijgt bij aanvang de zomer vakantie en je uitstel van betaling aanvraagd ,je dat krijgt maar binnen een paar dagen er een nieuwe nota achter aan krijgt voor de volgende maand en dat geeft hun de reden om je af te sluiten.
Maar dit jaar is het toppunt, aanvang aug 2009 kreeg ik een hoge rekening binnen (voor de goede orde ik heb/had 2 abo 1 voor mijn tele en 1 voor internet) waarop ik naar de klante service belde om voor een week uitstel aan te vragen ,word mij verteld dat ik me niet druk hoefde te maken want er was nog geen betalings herinnering naar me toe gestuurd en dat zou binnen een week gaan gebeuren,bij deze was ik blij dat het mij verteld werd.
Maar de herinnering kwam niet!!!en werd afgesloten.
Gelukkig had ik nog een pre paid dus weer bellen met de klanten service waar me verteld werd dat er daad werkelijk een herinnering was toe gestuurd want dat kon ze zien in haar schermpje, de datum die ze noemde van de zogenaamde versturing klopte absolute niet en ging over de maand er voor.
Bij mij absolute verwarring en verbinding verbroken en ik dacht waar heb ik die herrinering dan gelaten ,maar niks van dat alles geen herinnering.
De dag erna weer gebeld en nu een totaal ander verhaal,ik was afgesloten omreden dat er nog €5,- van 3 maanden ervoor open stond zo dat er twee nota's niet voldaan waren ,die €5,- dus en de mnd aug.Ik vroeg waarom ik daar dan niet een herinnering van had gehad en/of waarom die €5,- niet bij de eerst volgende nota was opgerekent,.....kreeg geen antwoord gewoon niet lullen maar betalen.
Hierbij ook zat ik op mijn centen te wachten van mijn werkgever,alles wat binnen niet mijn centen maar tot mijn grote verbazing een volgende nota van vodafoon voor de mnd sept, ik weer bellen met de vraag van hoe kan het dat wanneer ik afgesloten van tel en internet kosten heb over deze mnd, werd me verteld dat de nota van sept de daadwerkelijke kosten zijn van aug en dat je altijd wanneer je een nota krijg met de mnd vermelding er op dat het over de mnd ervoor gaat.
Nu zittend met 3 nota's die ik onmogelijk in 1 x kan betalen en ik hun al vanaf aug heb proberen te mailen om hier wat aan te doen en te bellen en steeds weer met een kluitje in het riet word gestuurd, hebben ze begin okt het kontrakt ontbonden en daar €1000,- voor in rekening gebracht maar daar eerst niet een melding van doen maar eerst het laten registreren bij intrum en 1 of andere duistere zwarte lijst.
Tot overmaat van ramp is daar binnen een week nog eens €1000,- overheen gekomen.
Bellen doe ik niet meer met vodafoon omreden dat praten met hun niets uithaalt dus weer in de pen geklommen , aangetekend verstuurt en ook gemailt ,maar net als iedereens zijn ervaringen haalt mailen niets uit,wel kan je zien hoe lang het bij hun in het postvak blijft staan want je krijgt een vermelding van nog 3 dagen te gaan voor verwijdering,2,1 en weg was mijn mail en niet behandelt via de mail.
Nu ander halve week na versturen van mail en de aangetekende brief kreeg ik vandaag een telefoontje van vodafoon een mijnheer die met mij over mijn klacht wou spreken en gelijk van de hoge toren af ging blazen,waarop ik zei ik wil niet praten ik wil teks en uitleg via een brief want dan heb ik bewijs van jullie handelingen,vond ie maar niks en hij vond me raar dat ik zo reageerde,en ging verder dat we mondeling al eens gesproken hadden begin aug en dat ik zou hebben gezegd het zo snel mogelijk op te lossen, ik vroeg zet het maar op papier allemaal en stuur het naar me toe daar wou deze mijnheer niet op in gaan omdat ik raar reageerde volgens hem, ik heb nogmaals gezegd dat ik telefonisch niet benadert wil worden door vodafoon maar alles op papier wil, daar kwam niets van in zei deze mijnheer en dat het verders wel word afgehandelt door intrum.
Ik laat het op zijn beloop en zie wel wat er gaat gebeuren maar ik betaal niets.
tot slot vroeg deze mijnheer nog aan mij aan het einde van het gesprek ,bahahahaha HEEFT U NOG VRAGEN waar haalt ie het lef vandaan omdit te vragen
met vriendelijk groet
ronnie pietersma