Tele2 & Eredivisie Live
Geplaatst: 04 dec 2009 10:58
Sinds enige tijd zijn wij klant bij Tele2. We hebben zo'n pakketje met Digitale Televisie & Internet. Behalve een storing van bijna een week (!) afgelopen zomer geen noemenswaardige problemen gehad. Tot zover het goede nieuws...
Waar ik mij al maanden aan erger, is het commerciele beleid van Tele2. Tele2 weigert om het signaal van Eredivisie Live door te geven, tenzij ik overstap naar een duurder pakket. In dat duurdere pakket zit ook "bellen" en die dienst wil ik niet afnemen. Wij bellen alleen met onze mobiele telefoons dus een pakket afsluiten met een dienst die ik toch niet gebruik daar pas ik voor.
Wat mij nog meer irriteert, is de manier waarop dit commerciele beleid ten uitvoer wordt gebracht. De medewerkers van de Klantenservice willen mij doen laten geloven dat het voor hen technisch sowieso niet mogelijk is alleen het signaal van Eredivisie Live door te geven. Onzin van de bovenste plank! Ik heb namelijk een keer gebruik gemaakt van een actie via een supportersvereniging (welke zal ik even in het midden laten ) en toen was het ook mogelijk. Bovendien is bij wijze van compensatie voor de storing van afgelopen zomer toen onder andere ook een weekend lang het signaal doorgegeven.
Mij lijkt het heel simpel: breng mij € 10,-- a € 15,-- meer per maand in rekening, stuur het signaal naar mijn adres door en Tele2 houdt een klant. Op dit moment overweeg ik namelijk serieus om weer lekker weg te gaan en een andere aanbieder te nemen die mij wel levert wat ik wil hebben en vooral niet levert wat ik niet wil hebben.
Zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben?
Waar ik mij al maanden aan erger, is het commerciele beleid van Tele2. Tele2 weigert om het signaal van Eredivisie Live door te geven, tenzij ik overstap naar een duurder pakket. In dat duurdere pakket zit ook "bellen" en die dienst wil ik niet afnemen. Wij bellen alleen met onze mobiele telefoons dus een pakket afsluiten met een dienst die ik toch niet gebruik daar pas ik voor.
Wat mij nog meer irriteert, is de manier waarop dit commerciele beleid ten uitvoer wordt gebracht. De medewerkers van de Klantenservice willen mij doen laten geloven dat het voor hen technisch sowieso niet mogelijk is alleen het signaal van Eredivisie Live door te geven. Onzin van de bovenste plank! Ik heb namelijk een keer gebruik gemaakt van een actie via een supportersvereniging (welke zal ik even in het midden laten ) en toen was het ook mogelijk. Bovendien is bij wijze van compensatie voor de storing van afgelopen zomer toen onder andere ook een weekend lang het signaal doorgegeven.
Mij lijkt het heel simpel: breng mij € 10,-- a € 15,-- meer per maand in rekening, stuur het signaal naar mijn adres door en Tele2 houdt een klant. Op dit moment overweeg ik namelijk serieus om weer lekker weg te gaan en een andere aanbieder te nemen die mij wel levert wat ik wil hebben en vooral niet levert wat ik niet wil hebben.
Zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben?