Ik spreek niet over een 'B' merk maar over 'B' kwaliteit.
Goed, woordenverkrachting, wijzig merk naar kwaliteit, argument staat nog steeds.
Om dit als voorbeeld te stellen, ik controleer zeker van te voren of een product een .MKV bestand aan kan, daar koop ik hem immers voor. In het geval van de traxdata staat ook duidelijk op de website vermeld dat hij "MKV ready" is.
Zie :
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list ... nt_Client/
Check daarbij vooral ook de comments van de klanten, schijnbaar ben ik niet de enige met problemen.
Nogmaals, .MKV is een bestandsformaat geen codec, het is mogelijk dat de codec die gebruikt is niet compatibel is met het apparaat, natuurlijk kan het ook 'B' kwaliteit zijn.
Een leverancier koppelt zijn naam aan de kwaliteit die hij/zij levert. Zo kun je bijvoorbeeld niet bij de Wibra A kwaliteit kleding verwachten. In mijn geval heeft Ibood het idee gewekt dat Ibood geen leverancier is van puur 'A' kwaliteit producten.
Een leverancier koppeld zijn naam nergens mee, dat doet de klant, overigens wordt door veel mensen kwaliteit beoordeeld met de prijs.
Als de gemiddelde prijs van een NAS en media server rond de 200 euro ligt, en jij koopt er één van 50 euro.
Denk ik dat je bij jezelf wel kan bedenken dat niet alles dat wordt verkocht van 'A' kwaliteit is.
Met betrekking tot de levertijd krijg je een mail waarin vermeld staat dat binnen 7 werkdagen de order verwerkt is. Nu heb ik het al diverse keren meegemaakt dat ik na 5 dagen een mail krijg dat de order vertraging heeft opgelopen en dus niet binnen die 7 werkdagen verzonden kon worden. En ja uiteindelijk ontvang ik de producten wel.....
Order verwerkt is niet bestelling verzonden en op de deurmat.
Tevens hebben zij u wel netjes benaderd en geïnformeerd dat het wat langer duurt.
Lijkt mij prima service.
Maar goed al bij al steekt het concept dusdanig in elkaar dat je snel moet beslissen en dat in combinatie met de gedachten die ik bij de kwaliteit heb en dat je uiteindelijk 2 weken moet wachten op je product is dat iets wat bij mijn toch een "raar" gevoel geeft.
Dat u een raar gevoel heeft alá echter heeft u wel gewoon netjes de producten gehad, en in het event dat de bestelling langer duurde dan die 7 (werk)dagen bent u hier netjes over geïnformeerd.
Tevens staat er ook nergens dat alles wat u leveren van Goud is gemaakt, en ook nergens wordt er gesproken dat het allemaal maar top kwaliteit is.
De problemen die u heeft ondervonden met de apparaten heeft u niet genoemd, echter heb ik zelf een Popcorn Hour C200 welke door veel mensen wordt bestempeld als 'Top product' en ook bij mij stottert en functioneerd het één en ander niet naar wens.
Maargoed wie moet ik daar de schuld van geven, Syabas (Fabrikant) of de leverancier?