T-Mobile en mijn ervaringen hier mee
Geplaatst: 08 feb 2010 22:05
Even de feiten op een rij 16-08-2008 aanschaf telefoon LG-Viewty.
Op 27-12-2008 opgestuurd voor reparatie. De z.g. LG Suite start op en sluit gelijk weer af. Dus synchroniseren lukt niet. Laat staan synchroniseren met outlook. Dit was één van de voorwaarden waar het toestel aan moest voldoen.
Op 25-02*2009 toestel voor de 2e keer opgestuurd met dezelfde klachten en tevens gevraagd om meesturen van software. Misschien een software probleem. De “zaak”een tijdje laten rusten maar ondertussen zelf diverse malen de software opnieuw geïnstalleerd en de software op een inmiddels aangeschafte Laptop geïnstalleerd. De Suite start inmiddels wel op maar synchroniseren met outlook niet.
Op 18-12-2009 het toestel maar weer eens aangeboden voor reparatie (3e keer).
Op 08-01-2010 na een Sms’je van de T-Mobile winkel en het testen met de laptop de telefoon voor de 4e keer weg voor een oplossing van het probleem.
Om een beetje druk te zetten de betaling van december laten storneren en de machtiging tijdelijk laten blokkeren. Tevens op 10-01-2010 een brief gestuurd naar de klantenservice. Hier wordt op 26-01-2010 telefonisch op gereageerd (after-sales?) Over de door mij gevraagde schadevergoeding wordt niet gesproken. Na een discussie de afspraak gemaakt dat ik teruggebeld zou worden.
Op 28-01-2010 een betalingsherinnering voor de gestorneerde rekening. Hier middels een mail (29-01-2010) gereageerd met het verzoek om mij te bellen zodat ik het één en ander kan uitleggen. Hier wordt tot op 08-02-2010 niet op gereageerd.
Op 01-02-2010 Wederom een betalingsherinnering met een boete voor te laat betalen. Hier middels een mail weer op gereageerd Ook hier tot op 08-02-2010 geen reactie.
Op 01-02-2010 wordt de telefoon afgesloten en kan ik niet meer bellen (wel nog gebeld worden).
Omdat ik na een week nog niets hoor na het telefonische gesprek van 08-02-2010 de klantenservice maar eens gebeld op 04-02-2010 ‘s avonds, men heeft veel begrip en excuses maar geen oplossing en kan of wil mij niet doorverbinden naar de betreffende afdeling Wel kan men mij vertellen dat er aan het probleem (eindelijk erkenning van het euvel) gewerkt wordt via internet en Google wordt er schijnbaar een oplossing gezocht. Dit is waarschijnlijk overbodig want mij is dit niet gelukt.
Op 05-02-2010 overdag de klantenservice gebeld en gevraagd om doorverbinding naar de betreffende afdeling. Ook nu kan of wil men dit niet. Op mijn vraag wat er zou gebeuren als ik op maandag morgen met een TV –ploeg op de stoep zou staan weet men het antwoord niet maar veranderd de situatie ook niet. Ik moet maar geduld hebben want men heeft schijnbaar 30 dagen de tijd om het probleem op te lossen. Naar mijn idee zijn de dertig dagen allang voorbij. T-Mobile rekent waarschijnlijk vanaf 26-01-2010 De telefonische reactie op de brief van 10-01-2010. Hierop heb ik de medewerker medegedeeld dat ik daad werkelijk in overweging nam om de publiciteit maar eens op te zoeken. Hierop wil de medewerker het gesprek beëindigen, wat dan ook gebeurd.
Op 05-02-2010 na werktijd de winkel maar weer eens opgezocht. Omdat het na vijfen is kan de betreffende afdeling niet meer gebeld worden. Wel wordt er op een Laptop via Google weer eens gezocht. Omdat dit mij te lang gaat duren maak ik de afspraak dat ik op 08-02-2010 door de bedrijfsleider gebeld zou worden ongeacht welk antwoord. Wel krijg ik het advies om eerst de betalingachterstand te betalen.
Op moment van dit schrijven reageert T-Mobile nergens op.
In winkel heb ik al te kennen gegeven dat ik er “klaar” mee ben. Tevens is de telefoon vanaf 18-12-2009 in het bezit van T-Mobile en vanaf 05-02-2010 ook de toebehoren.
Uiteraard heb ik de bonnen voor opsturen en een kopij van o.a. de mails in bezit en kan deze indien gewenst toezenden.
Hoe nu verder ?.
Op 27-12-2008 opgestuurd voor reparatie. De z.g. LG Suite start op en sluit gelijk weer af. Dus synchroniseren lukt niet. Laat staan synchroniseren met outlook. Dit was één van de voorwaarden waar het toestel aan moest voldoen.
Op 25-02*2009 toestel voor de 2e keer opgestuurd met dezelfde klachten en tevens gevraagd om meesturen van software. Misschien een software probleem. De “zaak”een tijdje laten rusten maar ondertussen zelf diverse malen de software opnieuw geïnstalleerd en de software op een inmiddels aangeschafte Laptop geïnstalleerd. De Suite start inmiddels wel op maar synchroniseren met outlook niet.
Op 18-12-2009 het toestel maar weer eens aangeboden voor reparatie (3e keer).
Op 08-01-2010 na een Sms’je van de T-Mobile winkel en het testen met de laptop de telefoon voor de 4e keer weg voor een oplossing van het probleem.
Om een beetje druk te zetten de betaling van december laten storneren en de machtiging tijdelijk laten blokkeren. Tevens op 10-01-2010 een brief gestuurd naar de klantenservice. Hier wordt op 26-01-2010 telefonisch op gereageerd (after-sales?) Over de door mij gevraagde schadevergoeding wordt niet gesproken. Na een discussie de afspraak gemaakt dat ik teruggebeld zou worden.
Op 28-01-2010 een betalingsherinnering voor de gestorneerde rekening. Hier middels een mail (29-01-2010) gereageerd met het verzoek om mij te bellen zodat ik het één en ander kan uitleggen. Hier wordt tot op 08-02-2010 niet op gereageerd.
Op 01-02-2010 Wederom een betalingsherinnering met een boete voor te laat betalen. Hier middels een mail weer op gereageerd Ook hier tot op 08-02-2010 geen reactie.
Op 01-02-2010 wordt de telefoon afgesloten en kan ik niet meer bellen (wel nog gebeld worden).
Omdat ik na een week nog niets hoor na het telefonische gesprek van 08-02-2010 de klantenservice maar eens gebeld op 04-02-2010 ‘s avonds, men heeft veel begrip en excuses maar geen oplossing en kan of wil mij niet doorverbinden naar de betreffende afdeling Wel kan men mij vertellen dat er aan het probleem (eindelijk erkenning van het euvel) gewerkt wordt via internet en Google wordt er schijnbaar een oplossing gezocht. Dit is waarschijnlijk overbodig want mij is dit niet gelukt.
Op 05-02-2010 overdag de klantenservice gebeld en gevraagd om doorverbinding naar de betreffende afdeling. Ook nu kan of wil men dit niet. Op mijn vraag wat er zou gebeuren als ik op maandag morgen met een TV –ploeg op de stoep zou staan weet men het antwoord niet maar veranderd de situatie ook niet. Ik moet maar geduld hebben want men heeft schijnbaar 30 dagen de tijd om het probleem op te lossen. Naar mijn idee zijn de dertig dagen allang voorbij. T-Mobile rekent waarschijnlijk vanaf 26-01-2010 De telefonische reactie op de brief van 10-01-2010. Hierop heb ik de medewerker medegedeeld dat ik daad werkelijk in overweging nam om de publiciteit maar eens op te zoeken. Hierop wil de medewerker het gesprek beëindigen, wat dan ook gebeurd.
Op 05-02-2010 na werktijd de winkel maar weer eens opgezocht. Omdat het na vijfen is kan de betreffende afdeling niet meer gebeld worden. Wel wordt er op een Laptop via Google weer eens gezocht. Omdat dit mij te lang gaat duren maak ik de afspraak dat ik op 08-02-2010 door de bedrijfsleider gebeld zou worden ongeacht welk antwoord. Wel krijg ik het advies om eerst de betalingachterstand te betalen.
Op moment van dit schrijven reageert T-Mobile nergens op.
In winkel heb ik al te kennen gegeven dat ik er “klaar” mee ben. Tevens is de telefoon vanaf 18-12-2009 in het bezit van T-Mobile en vanaf 05-02-2010 ook de toebehoren.
Uiteraard heb ik de bonnen voor opsturen en een kopij van o.a. de mails in bezit en kan deze indien gewenst toezenden.
Hoe nu verder ?.