Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN
Geplaatst: 16 feb 2010 20:20
Een slechte afhandeling wat betreft het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Op zondag 7 februari 2010 heb ik gebeld met Kpn omdat we geen mail meer konden ontvangen, het probleem was het wachtwoord, Kpn zou ons een nieuw wachtwoord via de post sturen. Op dit moment nog niets aan de hand. Dinsdag 9 februari 2010 nog geen post van Kpn ontvangen, contact opegenomen met de servicelijn, ons werd verteld dat de post met het wachtwoord zondag was verstuurd. Netjes aangegeven dat ik vrijdag een examen af moest leggen en dat ik hier mijn mail voor nodig had, "nee meneer maakt u zich geen zorgen" waarschijnlijk krijgt u uw wachtwoord morgen met de post. Woensdag geen post van Kpn, donderdag geen post van Kpn. Vrijdag, ik had ondertussen twee dagen vrij genomen om bij mede cursisten de mail na te kijken, nog steeds geen antwoord. Mijn gevoel 'ben ik geslaagd voor het examen' is 50 - 50. Vrijdagmiddag tegen 17.00 uur gebeld met Kpn. Ik kreeg Robin....( hij was erg vriendelijk) aan de telefoon, ik heb netjes mijn klacht uitgelegd. Hoewel ik ontzettend kwaad was, heb ik hem netjes te woord gestaan en het verhaal verteld, het bleek heel simpel ik kon het wachtwoord veranderen door een 0800 nummer te bellen, hiervoor heeft hij een wijziging ingevoerd wat betreft het telefoon nummer, hij vertelde nog als het niet lukt belt u dan a.u.b terug. Na enige tijd het 0800 nummer te hebben geprobeerd, kwam ik niet verder. Dus nogmaals de Kpn gebeld, ik kreeg nu Karel.....aan de telefoon, nee ik moest de post maar afwachten, ik heb hem netjes gevraagd of ik de manager kon spreken maar die was niet aanwezig. Na lang praten vroeg hij me of ik even geduld had (hoeveel geduld kan een mens opbrengen) hij meldde zich weer aan de telefoon en had contact met de manager gehad. Nee ik moest nog steeds de post maar afwachten. Ik vertelde hem dat ik zojuist zelf gevraagd had om de manager te spreken en dat deze er toen niet was en nu ineens wel?? Ja sorry meneer ik kan u niet verder helpen. Ik vertelde hem dat ik de manager zelf wou spreken, nee, zei hij, dat was niet gebruikelijk. Ik moest de post maar afwachten.... Diep in mijn achterhoofd zat nog steeds het examen wat ik s'morgens had gemaakt en waar mijn gevoel niet goed bij was. Dit heb ik gezegd en uit zijn reactie begreep ik dat ik mij rustig moest houden want anders kwam ik niet verder. Het is vandaag 16 februari 2010 en in de brievenbus zitten twee enveloppen van Kpn. Alle twee met een nieuw wachtwoord en alle twee verstuurd op 12 februari, terwijl mij was verteld op dinsdag 9 februari dat de brief met daarin het wachtwoord al verstuurd was. De medewerkers mag ik het niet kwalijk nemen, nietwaar? Daarnaast het volgende, ik heb gebeld met een mobiele telefoon (ik heb een contract met Kpn!!), al deze gesprekken om het wachtwoord te krijgen hebben mij veel geld gekost. Het resultaat was nul. Mijn vraag is krijg ik de kosten van 7 februari 2010, 9 februari 2010 en 12 februari 2010 vergoed? Laat ik duidelijk zijn: ik wil mijn kosten vergoed hebben van het mobiel bellen. Graag zou ik antwoord op mijn vraag willen, daarnaast, zeker ook niet onbelangrijk een persoonlijk exuus wat zeker op zijn plaats is.
Deze mail stuur ik tevens door naar Tros Radar hopende hiermee op een positief resultaat.
Deze mail stuur ik tevens door naar Tros Radar hopende hiermee op een positief resultaat.