Pagina 1 van 1

Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 24 mar 2010 20:19
door elgrid
Heeft iemand ook plezier met Centerparcs en spontane verhogingen?
We hebben voor de zomer een schandalig duur verblijf geboekt in het nieuwe franse park (3 bossen). Telefonisch, want meer dan 1 week mag je niet per website boeken. Dus, tenminste 15 euro bellen verder, alles in orde. De prijs zou, zonder kortingen (zomer check & vroegboek korting) 3300 euro worden. Met kortingen eraf 2630 euro. Vooruit dan maar, we willen nu eenmaal graag op reis.
Dus alles braaf betaald, en ruim op tijd. En dan....
Komt er vandaag een email dat 'uw boeking is gewijzigd'. En wij hadden natuurlijk helemaal niets veranderd aan de boeking. Na checken in mijn centerparcs, blijkt nu dat ze ineens, zonder enige uitleg, 500 euro extra willen hebben. En, om het nog mooier te maken, is een deel van het bedrag opgezet met de vervaldatum VANDAAG. Ik ben dus nu ook meteen wanbetaler.
Ik mag ze wel bellen (50 cent per minuut, max. 25 euro, plus kosten van mobiel bellen natuurlijk). Heel fijn. Ik heb dus maar een klacht ingediend per email.

Ik ben heel benieuwd of meer mensen last hebben hiervan, en wat ze eraan hebben gedaan......
:?

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 12 apr 2010 20:59
door elgrid
Jammer, geen enkele reactie (wel 200 keer bekeken). Intussen ben ik wel verder. Centerparcs emailen (met hun klachtformulier) maakt geen indruk. Je krijgt geen enkele response, zelfs geen 'bericht ontvangen'. Omdat het om 500 euro gaat, en ik behalve de boekingsbevestiging geen faktuur heb ontvangen, toch maar aangetekend een brief verstuurd. In de brief vragen we schriftelijk antwoord. We zijn gebeld; alles was een vergissing. Ze hebben de prijzen verhoogt en per ongeluk dat ook op onze boeking toegepast. Dus, we hoeven niets te betalen, alles wordt in orde gemaakt.
Blijft wel staan dat ik op papier (faktuur) nog geen juridische basis heb zodat dit niet nog eens kan: ik vind ook dat ze gewoon eerst een papieren faktuur moeten sturen voordat ik moet betalen. En ik heb kosten moeten maken om een reactie van het hoofdkantoor. Erg zorgelijk. Ik denk niet dat ik nog vaker bij Centerparcs zal boeken...

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 13 apr 2010 16:40
door armiva
Geen reactie! Maar wat verwacht je dan?
Je belt met het dure nummer. Even googelen en je vindt zelf het gratis nummer.
Als ik een probleem met Centerparcs heb, bel ik met het gratis nummer en word vrijwel gelijk geholpen.
Ieder bedrijf heeft vaak ook wel een gratis nummer.

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 13 apr 2010 19:37
door berndv
elgrid bedoeld denk ik dit forum, of kun jij zien hoe vaak een mailtje van jou is bekeken? :mrgreen:

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 13 apr 2010 19:54
door brieziet
Volgens mij is t opgelost dus ? :D
Maar op de één of andere manier heb ik als ik tussen de regels door lees het gevoel dat dát voor jou toch niet het geval is en dat je al helemaal geen zin meer in de vakantie hebt?
En dat er geen reacties kwamen van al die 200 spiekers, betekent blijkbaar dat dergelijke foutjes niet aan de orde van de dag zijn bij CP.
CP heeft foutje gemaakt, gecorrigeerd.. nu niet meer aan denken, je moet nog op vakantie!!

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 18 apr 2010 10:23
door armiva
berndv schreef:elgrid bedoeld denk ik dit forum, of kun jij zien hoe vaak een mailtje van jou is bekeken? :mrgreen:
????????????

Zij zegt problemen te hebben met het duren nummer van CP.
Even googelen en je hebt een gratis nummer.

Re: Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe

Geplaatst: 18 apr 2010 11:47
door crazyme
brieziet schreef:CP heeft foutje gemaakt, gecorrigeerd.. nu niet meer aan denken, je moet nog op vakantie!!
Dat is mooi samengevat. Meer is het n.l. niet.