Centerparcs past zomaar prijsverhoging toe
Geplaatst: 24 mar 2010 20:19
Heeft iemand ook plezier met Centerparcs en spontane verhogingen?
We hebben voor de zomer een schandalig duur verblijf geboekt in het nieuwe franse park (3 bossen). Telefonisch, want meer dan 1 week mag je niet per website boeken. Dus, tenminste 15 euro bellen verder, alles in orde. De prijs zou, zonder kortingen (zomer check & vroegboek korting) 3300 euro worden. Met kortingen eraf 2630 euro. Vooruit dan maar, we willen nu eenmaal graag op reis.
Dus alles braaf betaald, en ruim op tijd. En dan....
Komt er vandaag een email dat 'uw boeking is gewijzigd'. En wij hadden natuurlijk helemaal niets veranderd aan de boeking. Na checken in mijn centerparcs, blijkt nu dat ze ineens, zonder enige uitleg, 500 euro extra willen hebben. En, om het nog mooier te maken, is een deel van het bedrag opgezet met de vervaldatum VANDAAG. Ik ben dus nu ook meteen wanbetaler.
Ik mag ze wel bellen (50 cent per minuut, max. 25 euro, plus kosten van mobiel bellen natuurlijk). Heel fijn. Ik heb dus maar een klacht ingediend per email.
Ik ben heel benieuwd of meer mensen last hebben hiervan, en wat ze eraan hebben gedaan......
We hebben voor de zomer een schandalig duur verblijf geboekt in het nieuwe franse park (3 bossen). Telefonisch, want meer dan 1 week mag je niet per website boeken. Dus, tenminste 15 euro bellen verder, alles in orde. De prijs zou, zonder kortingen (zomer check & vroegboek korting) 3300 euro worden. Met kortingen eraf 2630 euro. Vooruit dan maar, we willen nu eenmaal graag op reis.
Dus alles braaf betaald, en ruim op tijd. En dan....
Komt er vandaag een email dat 'uw boeking is gewijzigd'. En wij hadden natuurlijk helemaal niets veranderd aan de boeking. Na checken in mijn centerparcs, blijkt nu dat ze ineens, zonder enige uitleg, 500 euro extra willen hebben. En, om het nog mooier te maken, is een deel van het bedrag opgezet met de vervaldatum VANDAAG. Ik ben dus nu ook meteen wanbetaler.
Ik mag ze wel bellen (50 cent per minuut, max. 25 euro, plus kosten van mobiel bellen natuurlijk). Heel fijn. Ik heb dus maar een klacht ingediend per email.
Ik ben heel benieuwd of meer mensen last hebben hiervan, en wat ze eraan hebben gedaan......