LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] V&D Prijzencircus Kitchenaid aanbieding

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Sarakim
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jun 2008 14:40

V&D Prijzencircus Kitchenaid aanbieding

Ongelezen bericht door Sarakim »

Erg teleurgesteld ben ik in de gang van zaken bij V&D. Vlak voor het Prijzencircus ontving ik een pakket met drie folders die de aanbiedingen voor de actieperiode aankondigden. Eén van die aanbiedingen was een alleen online aanbieding voor het gehele Kitchenaid assortiment: 25% korting. Omdat ik eerst wilde kijken want de normale prijs bij hen zou zijn ging ik naar de website vóór de actieperiode en zag daar alleen een espressoapparaat staat. Het ging mij als hobby-taartdecorateur echter om de mixer en ik heb het gedurende de dagen voor de actie steeds bekeken of die er op was. Ondertussen kreeg ik als VIP klant ook de mededeling dat voor mij de sale al op woensdag 18.00 zou beginnen. Om zeker te zijn dat de actie door ging (aangezien het product maar niet online kwam te staan vóór de actie) heb ik gebeld naar de online winkel van V&D. Mij werd verzekerd dat het inderdaad een echte actie betrof en dat het assortiment volledig zou worden aangeboden op de donderdag, en op de woensdagavond voor de VIPs.
Helaas was er op woensdagavond geen doorkomen aan tijdens de VIP presale. Ik ben toen middernacht nog naar de site gegaan (start officiele prijzencircus) maar helaas: ook toen geen mixer.

De volgende dag was zelfs het hele kopje 'Kitchenaid' weggehaald bij hun sectie keukenapparatuur. Ik heb gedurende het hele prijzencircus getracht de Kitchenaid te vinden maar vond tot een paar dagen terug niets terug. Nu echter wel. Wanneer de zoekopdracht 'Kitchenaid' wordt gegeven krijg je de volgende melding:
Kitchen Aid-assortiment niet meer leverbaar

In de Prijzencircus-folder communiceren we dat u 25% korting ontvangt op het hele Kitchen Aid-assortiment. Helaas is dit een fout en kunnen we u dit assortiment niet leveren. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Ik vind dit echt een hele slechte zaak. Niet alleen stond het met plaatjes en alles vermeldt in twee van hun drie geleverde folders, ook werd me telefonisch door de medewerkers bevestigd dat het een geldige actie zou zijn.

Het is vooral erg jammer omdat ik de dag van de VIP avond mijn bachelordiploma heb behaald en dit een cadeau zou zijn van mijn ouders. Nu is het maar de vraag of we een leuke aanbieding tegen gaan komen en heb ik er sowieso een beetje wrange bijsmaak aan door de 'actie' van de V&D.
Ik snap best dat ze een beperkte voorraad zouden kunnen hebben, vandaar mijn eerdere tijdsinvestering. Maar wanneer het product al op voorhand niet aanwezig is, de site niet toegankelijk is en er dagen achteraf alleen zo'n minieme melding komt: erg, érg jammer.

Nu las ik ook al over verkeerde Converse Allstars. Schoenen waar een vriendin het ook op gemunt had maar die maar in één maat en kleur aanwezig waren bij haar V&D vestiging...Gelukkig heeft ze die neppers dus niet gekocht...

odo
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:02

Re: V&D Prijzencircus Kitchenaid aanbieding

Ongelezen bericht door odo »

Namaak levert dodelijke reputatieschade op. Ik begrijp niet dat V&D zichzelf zo verliest dat men imitatiespul onder merknaam probeert te slijten. Een ´Mea culpa´ zou je tegenwoordig verwachten, maar de reactie van V&D is weer ouderwets Hollands: ´Hullie zijn allemaal fout. Nix aan de hand.´

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: V&D Prijzencircus Kitchenaid aanbieding

Ongelezen bericht door JtC »

Nou nou, de V&D "verliest zich" niet zo snel hoor, ook al zouden ze immitatiespul verkopen. Ze bestaan al een hele tijd. Helaas, er gaat wel eens wat mis, zo ook bij de V&D. Maar ja, het leven gaat door he. Het gaat niet altijd over rozen... :lol: :wink:

Sarakim
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jun 2008 14:40

Re: V&D Prijzencircus Kitchenaid aanbieding

Ongelezen bericht door Sarakim »

Nee JtC, maar met die dooddoener zou een bedrijf zich natuurlijk alles kunnen permiteren.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: V&D Prijzencircus Kitchenaid aanbieding

Ongelezen bericht door JtC »

Klopt, kijk maar in de media :wink:

Gesloten