Tele 2
Geplaatst: 30 mar 2010 19:06
ik ben sinds 2007 klant bij tele2. Tot vorig jaar september was ik zeer tevreden over de dienst die zij mij leverden. Op vrijdag 25 september ontstond er een grote storing in Leeuwarden en omstreken, deze storing duurde maar liefst tot dinsdag 29 september. Alle diensten van tele2 (internet, bellen en tv) werkten niet meer. Kan gebeuren dacht ik, heb rustig af zitten wachten. Zoals ik al zei, was de storing dinsdag verholpen (zeiden ze). Niets is minder waar, vanaf dat moment zijn de problemen bij ons begonnen. Vanaf die datum hebben wij niet meer normaal televisie kunnen kijken. De beeldkwaliteit was zeer slecht en bij uitzending gemist en eredivisie live bleef het beeld stilstaan/ haperen. Ik heb diverse malen contact gehad met tele2. Volgens hun waren ze er mee bezig. We werden dan ook wekelijks gebeld of het probleem al was verholpen, wij gaven aan dat dit niet het geval was, maar vervolgens werd het niet opgelost. Zo zijn we 1 a 2 maanden doorgegaan.
In November zag ik een reclame spot waarin ze adverteerden met een nieuwe dienst "interactieve televisie met HD". IK heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Weer het hele probleem uitgelegd en aan gegeven dat misschien die nieuwe decoder ons probleem kon verhelpen. De medewerker die ik aan de telefoon had was erg meelevend. Ze zei dat onze klacht bij de "hoogste afdeling"was neergelegd en dat wij zo spoedig mogelijk terug gebeld zou worden (niet is minder waar, ik wacht nog steeds op het telefoontje). Het meisje zei dat ze had aangegeven in het systeem dat wij de nieuwe decoder zouden ontvangen en dat wij in aanmerking konden komen voor enige compensatie in de kosten. Helaas heeft deze medewerker dit niet waar kunnen maken.
December en januari gingen voorbij, half februari hebben we wederom contact opgenomen met Tele2. We werden er langzamerhand gestoord van dat we niet normaal tv konden kijken. Nadat we eindelijk een medewerker aan de telefoon kregen, werd er als eerste gezegd dat wij de dienst mochten opzeggen. Wij gaven aan dat we alleen het probleem opgelost wilden hebben. In dit telefoongesprek vroeg ik wanneer ik de nieuwe decoder zou gaan ontvangen, waarop de medewerker antwoorde "er is helemaal geen nieuwe decoder voor u aangevraagd". Hij gaf ook aan dat hij dit eerst moest overleggen met de technische dienst.
We werden weer niet teruggebeld, als we zelf nogmaals contact opnamen met tele 2, werd er gelijk gezegd "u mag uw dienst opheffen hoor". Voor de rest konden ze geen oplossing bedenkt. Had ook nog steeds niet de nieuwe decoder ontvangen.
Begin maart kregen we een medewerker aan de telefoon die wel iets voor ons wilde betekenen. We mochten de nieuwe decoder proberen. Er was afgesproken dat we een zouden ontvangen met een harddisk recorder. Wij dachten nu is het opgelost. Helaas was dit niet het geval. We hebben een decoder zonder harddisk ontvangen ( moesten we in een keer meer voor gaan betalen), en nadat wij hem hadden aangesloten was het beeld een drama. Continu bleef het beeld stil staan en liep het geluid niet synchroon.
Weer contact gezocht met de klantenservice en zoals de laatste tijd elke keer werd gezegd "dan gaat u toch bij ons vandaan"!!!!!! Nu hebben we aangegeven dat we opzoek gaan naar een andere leverancier voor internet, bellen en tv. Helaas hebben ze nog wel nota opgemaakt van € 108,- waarbij enkele administratie kosten in verwerk worden. Weer bellen, weer doorverbonden.... de afdeling die erover gaat krijg ik niet te pakken..
Wie kan mij hiermee helpen????
In November zag ik een reclame spot waarin ze adverteerden met een nieuwe dienst "interactieve televisie met HD". IK heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Weer het hele probleem uitgelegd en aan gegeven dat misschien die nieuwe decoder ons probleem kon verhelpen. De medewerker die ik aan de telefoon had was erg meelevend. Ze zei dat onze klacht bij de "hoogste afdeling"was neergelegd en dat wij zo spoedig mogelijk terug gebeld zou worden (niet is minder waar, ik wacht nog steeds op het telefoontje). Het meisje zei dat ze had aangegeven in het systeem dat wij de nieuwe decoder zouden ontvangen en dat wij in aanmerking konden komen voor enige compensatie in de kosten. Helaas heeft deze medewerker dit niet waar kunnen maken.
December en januari gingen voorbij, half februari hebben we wederom contact opgenomen met Tele2. We werden er langzamerhand gestoord van dat we niet normaal tv konden kijken. Nadat we eindelijk een medewerker aan de telefoon kregen, werd er als eerste gezegd dat wij de dienst mochten opzeggen. Wij gaven aan dat we alleen het probleem opgelost wilden hebben. In dit telefoongesprek vroeg ik wanneer ik de nieuwe decoder zou gaan ontvangen, waarop de medewerker antwoorde "er is helemaal geen nieuwe decoder voor u aangevraagd". Hij gaf ook aan dat hij dit eerst moest overleggen met de technische dienst.
We werden weer niet teruggebeld, als we zelf nogmaals contact opnamen met tele 2, werd er gelijk gezegd "u mag uw dienst opheffen hoor". Voor de rest konden ze geen oplossing bedenkt. Had ook nog steeds niet de nieuwe decoder ontvangen.
Begin maart kregen we een medewerker aan de telefoon die wel iets voor ons wilde betekenen. We mochten de nieuwe decoder proberen. Er was afgesproken dat we een zouden ontvangen met een harddisk recorder. Wij dachten nu is het opgelost. Helaas was dit niet het geval. We hebben een decoder zonder harddisk ontvangen ( moesten we in een keer meer voor gaan betalen), en nadat wij hem hadden aangesloten was het beeld een drama. Continu bleef het beeld stil staan en liep het geluid niet synchroon.
Weer contact gezocht met de klantenservice en zoals de laatste tijd elke keer werd gezegd "dan gaat u toch bij ons vandaan"!!!!!! Nu hebben we aangegeven dat we opzoek gaan naar een andere leverancier voor internet, bellen en tv. Helaas hebben ze nog wel nota opgemaakt van € 108,- waarbij enkele administratie kosten in verwerk worden. Weer bellen, weer doorverbonden.... de afdeling die erover gaat krijg ik niet te pakken..
Wie kan mij hiermee helpen????