kan ik nog verder met deze klacht?
Geplaatst: 31 mar 2010 10:59
hallo allemaal,
een arbeidsdeskundige (niet van UWV) maar ingeschakeld door werkgever heeft tijdens een persoonlijk gesprek (arbeidsdeskundig onderzoek) geprobeerd mij een "loer te draaien", hij beweerde opeens iets, uit het niets gegrepen, ik zou iets gezegd hebben (als ik dit werkelijk had beweerd dan had ik geen enkel recht op een WIA uitkering of wat dan ook gehad, en had op staande voet ontslagen kunnen worden!).
Ik maakte hem duidelijk dat ik niet eens iets gezegd heb wat erop lijkt, vroeg hem of hij mij verkeerd begrepen of niet verstaan had?, nee nee nee, ik had dat gezegd.
Uiteraard wist ik niet meer wat ik moest doen en heb hem toen verteld dat het gesprek werd opgenomen (dit was ook zo), hij werd krijtwit en opeens was het een misverstand/duidelijk. Heb hem nog 3x gevraagd of hij het wilde beluisteren wat ik volgens hem gezegd had, geen behoefte, geen reactie.
Uiteraard heb ik een klacht ingediend bij het betreffende bureau, maar verwacht dat het dadelijk afgedaan wordt als een misverstand.
En hier kan ik geen genoegen mee nemen, gezien de houding van mijn werkgever en omdat ik ettelijke jaren voor hem heb gewerkt en dus weet waartoe hij instaat is, trek ik uiteraard (misschien terecht, misschien onterecht) mijn conclusies, een arbeidsdeskundige probeert dit toch niet voor de lol?
Zou graag van jullie willen weten wat ik nog kan ondernemen mocht deze klacht als een misverstand van tafel worden geveegd. Deze arbeidsdeskundige is helaas niet aangesloten bij stichting register arbeidsdeskundigen!
Groetjes.
een arbeidsdeskundige (niet van UWV) maar ingeschakeld door werkgever heeft tijdens een persoonlijk gesprek (arbeidsdeskundig onderzoek) geprobeerd mij een "loer te draaien", hij beweerde opeens iets, uit het niets gegrepen, ik zou iets gezegd hebben (als ik dit werkelijk had beweerd dan had ik geen enkel recht op een WIA uitkering of wat dan ook gehad, en had op staande voet ontslagen kunnen worden!).
Ik maakte hem duidelijk dat ik niet eens iets gezegd heb wat erop lijkt, vroeg hem of hij mij verkeerd begrepen of niet verstaan had?, nee nee nee, ik had dat gezegd.
Uiteraard wist ik niet meer wat ik moest doen en heb hem toen verteld dat het gesprek werd opgenomen (dit was ook zo), hij werd krijtwit en opeens was het een misverstand/duidelijk. Heb hem nog 3x gevraagd of hij het wilde beluisteren wat ik volgens hem gezegd had, geen behoefte, geen reactie.
Uiteraard heb ik een klacht ingediend bij het betreffende bureau, maar verwacht dat het dadelijk afgedaan wordt als een misverstand.
En hier kan ik geen genoegen mee nemen, gezien de houding van mijn werkgever en omdat ik ettelijke jaren voor hem heb gewerkt en dus weet waartoe hij instaat is, trek ik uiteraard (misschien terecht, misschien onterecht) mijn conclusies, een arbeidsdeskundige probeert dit toch niet voor de lol?
Zou graag van jullie willen weten wat ik nog kan ondernemen mocht deze klacht als een misverstand van tafel worden geveegd. Deze arbeidsdeskundige is helaas niet aangesloten bij stichting register arbeidsdeskundigen!
Groetjes.