Pagina 1 van 1

kpn

Geplaatst: 21 apr 2010 14:58
door ebony
Ik heb een probleem met KPN. Ik had een offerte opgevraagd via de mail (internet +bellen) die later schriftelijk totaal niet klopte en dus heb ik geannuleerd. Alles was goed en op tijd totdat ik een modem kreeg opgestuurd. Ik heb gebeld en vertelt dat ik alles geannuleerd had en geen modem wilde hebben, dus teruggestuurd alles in orde. Totdat op uitgerekend 1 april geen internet en geen telefoon, Telfort gebelt (mobiel) die ons vertelde dat KPN alles bij hun had geannuleerdvan ons. KPN weer gebelt (mobiel) nee die hadden niks geannuleerd want wij waren op tijd met annuleren geweesr bij hun (ook de brieven van gehad) Ondertussen zat ik 2 weken zonder internet en heb nog geen telefoon. KPN is via de mail niet te bereiken en ik maak steede meer mobiele kosten hoe kan ik een geldelijke tegemoetkoming krijgen van KPN en mogen zij zo mijn abonnemten opzeggen?

Re: kpn

Geplaatst: 21 apr 2010 18:25
door xnez
Gewoon simpelweg vragen of ze u misschien kunnen tegemoet komen in de onkosten voor het bellen.

Wanneer ik bel is dit nooit een probleem,en krijg ik een ruime vergoeding :D

Dank u KPN!!! :D

Re: kpn

Geplaatst: 21 apr 2010 20:48
door tiptoo
ik denk eerder een aangetekende brief sturen want bij KPN zitten alleen callcenter mensen en die nemen het niet zo nauw met de regels weet er alles van, succes!

Re: kpn

Geplaatst: 22 apr 2010 20:05
door donvokoun
de callcenter mensen zijn inderdaad waardeloos, werd laatst na een lange wachttijd heel onbeschoft behandeld, denk dat een brief beter zal werken ja!

Re: kpn

Geplaatst: 25 apr 2010 00:12
door Bob Schurkjens
Bijna onvindbaar (kostte me een paar minuten), maar HIER kun je het beste een klacht indienen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php

Je moet wel een ontvangstbevestiging krijgen van KPN.

Brieven die je onaangetekend naar KPN stuurt, worden niet beantwoord!