Garantie bij Lidl ...
Geplaatst: 11 mei 2010 11:20
Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd".
Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd".
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?