Pagina 1 van 1

Garantie bij Lidl ...

Geplaatst: 11 mei 2010 11:20
door Sterl
Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd". :roll:

Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?

Re: Garantie bij Lidl ...

Geplaatst: 11 mei 2010 11:33
door seconds-out
Sterl schreef:Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd". :roll:

Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?
De verkopende partij is aansprakelijk dus Lidl.
Klinkt simpel> terug naar de winkel.

Ook al zal Lidl vast gaan beweren dat dat niet hun manier is om garantieproblemen af te handelen.